Wauw, ik had serieus kippevel en een traantje. Ongelooflijk wat een merrie! Rachel Alexandra heb ik ook gevolgd via tv en youtube. Zou niet weten welke ik beter vind. Zenyatta is ouder natuurlijk, mischien wordt Rachel dr carriere nog groter.
Het is iig een wereld prestatie van Zenyatta! Prachtmerrie!
amj
Geplaatst: 08-11-09 13:52
Wow, gaaf hoor! Echte merrie-power! Het verhaal deed me meteen denken aan Seabiscuit!
Aukelizzy
Geplaatst: 08-11-09 13:56
Wat een geweldig paard. Het is niet mijn tak van sport, maar wat een enorme prestatie. Ik heb de serie op animal planet ook gevolgd. Super wat een merrie, wat een karakter heeft dat dier .
cathyvans
Geplaatst: 08-11-09 13:58
Oef, dacht dat ik de enige was die met een brok in de keel zat te kijken....Heb jarenlang volbloeds getraind en gekoerst dus ik dacht dat ik daarom een sentimenteel watje was. Wat gewéldig om te lezen dat iedereen er ontroerd van is....Héél klein beetje jammer van het tongriempje anders was het helemáál puur-natuur-wat-een-show-kan-dressuur-nog-wat-van-leren !!!
Steefjes
Geplaatst: 08-11-09 14:01
wat ge-wel-dig echt helemaal super ik heb deze merrie gevolgd het hele seizoen door. het is net alsof ze iedere race weer een nieuwe versnelling vind. echt gaaf
geweldig dit echt waar respect voor hem en de merrie
Marouscha14
Geplaatst: 08-11-09 14:21
Krijg er gewoon kippenvel van! Wat een race..
Siamsmeesje
Geplaatst: 08-11-09 14:24
Dit zijn nu het soort races dat je ALTIJD kippenvel en tranen zal bezorgen, hoe vaak je ook ziet in de herhaling... Die perfect uitgevoerde races van de grootheden uit de rensport, en Zenyatta is er zonder meer een!
Ik dacht dat Rachel Alexandra de titel Paard van het Jaar niet meer kon ontgaan, maar ik denk nu echt dat Zenyatta met die eer gaat strijken.
het is en blijft een prachtige merrie de rillingen kippevel lopen over me armen... een traan wil uit me oog vloeien...... mike smith is samen met zenyatta gewoon 1 top team ...