Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LovesHerPony schreef:NikkiiDara schreef:Tja, naa dat ze dr vorige westernpaard naar de knoppen heeft gehopen is de volgende aan de beurt...
Kan die uberhaupt nog stopen of is dat er al weer helemaal uit net als de vorige...
Nee laat anky lekker dressuur rijden
Waar slaat dat nou weer op? Het kan toch zijn dat het niet klikt?
Wat moeten mensen van jou dan wel niet zeggen (ziet hoeveelheid paarden in profiel staanzonder nivo )
Ik vind het prachtig dat ze het doet en hoop dat ze er vooral veel plezier aan beleefd, ik verwacht heel eerlijk gezegt niet dat ze zomaar 1,2,3 met de top meedraait, maar de mogelijkheden wel zijn om daar naartoe te groeien en zoals Anky zelf zegt is wedstrijdervaring opdoen dan de beste manier.
)
Bovendien komt die correctie van iemand die "hooren" schrijft ipv "horen" en "ofcorse" schrijft ipv "of course" ?
Het is vlakbij mijn schoonmoeder in de buurt, als ik dat had geweten had ik het misschien kunnen combineren
YouthReiner schreef:nou, 't filmpje wat ik laatst zag van 'reining-rijdende anky' was ook niet echt goede publiciteit voor de westernsport in Nederland...
Verder kan ik geen commentaar geven op haar reining rijkunsten, want ik ben totaal niet bekend met het western rijden. YouthReiner schreef:_Lorette_ schreef:Ik vind het fantastischZal nooit verkeerd zijn voor de westernsport in Nederland.
nou, 't filmpje wat ik laatst zag van 'reining-rijdende anky' was ook niet echt goede publiciteit voor de westernsport in Nederland...
YouthReiner schreef:_Lorette_ schreef:Ik vind het fantastischZal nooit verkeerd zijn voor de westernsport in Nederland.
nou, 't filmpje wat ik laatst zag van 'reining-rijdende anky' was ook niet echt goede publiciteit voor de westernsport in Nederland...