maritha schreef:Haha lol, zie het al voor me, even lekker buiten rijden daarna paard op stal, en dan helemaal terug lopen om die poep op te ruimen haha.
En die boete is wel heel overdreven hoog.
En als ze dat doen doen moeten ze ook iets tegen loslopende katten doen, die maken er een veel grotere zooi van, poepen in je tuin, bij mijn broer heeft er 1 een vis uit zijn vijver gegraaid. En ze gaan op je auto zitten.
Jij vindt het dus normaal om de door jouw gemaakte puinzooi te laten liggen??? Als je je troep niet wilt opruimen, maak ze dan ook niet...
Waarom mag jij dan troep maken en wat heeft een kat daarmee te maken? of een reiger, een hond, giraffe of weet ik wat... a;ls jouw paard op de straat/stoep/fietspad poept dan hoor jij dat op te ruimen... doe je dat niet dan kun je een bekeuring krijgen..
vwb de politie die bekeurd, er staat evenmin op iedere kruispunt bij ieder verkeerslicht een agent, mogen we dan ook bij rood doorrijden?
Je buren vinden harde muziek mooi, mogen zij dan midden in de nacht herrie maken?
Niet overal staan politieagent... dat wil nog niet zeggen dat je dan maar kan doen en laten wat je wilt..
vervelende is gewoon dat de ruiters hun eigen graf aan het graven zijn, dat dadelijk wegen etc verboden terrein worden voor paarden, of je daar dan zo blij mee moet zijn.
ipv roepen over schandalig etc, zou ik eerder om tafel gaan zitten hoe dit probleem op te lossen is, zodat in de toekomst de ruiters daar kunnen rijden wat zij prettig vinden zonder dat anderen daar last van hebben.
@femskie: Bea poept niet op de openbare weg... de paarden wel en daar hebben andere mensen last van