Partij voor de Dieren wil een verbod op paardenmarkten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

isis_karel

Re: Partij voor de Dieren wil een verbod op paardenmarkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 14:35

ik vind dat je zeurt ze zouden net zo goed jouw geen paard kunnen geven of iedereen mag geen paard omdat ze net niet goed genoeg zijn Het moraal van het verhaal:niemand is pefect

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:52

wat heeft dat nou met zeuren te maken?
Da's gewoon mijn idee en mening over dat er zo wellicht een hoop leed bespaard kon blijven zowel voor mens als voor paard!
Of voel je al hete adem in de nek? :+

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:33

voor zover ik weet mag een paard/pony of veulen niet op de markt komen als er iets niet goed is met de gezondheid.
er loopt eigelijk altijd wel een dierenarts of iets rond die dat in de gaten houd.
ook kan het zijn dat je de papier van een paard moet laten zien en zal dan ook de chip gecontroleerd worden.
ik vind het beetje onzin hoe er gereageerd word.
ik ga vaak mee als ik er weer tijd voor heb en vind het altijd goed geregeld. er is niks mis met de dieren.
idd soms zijn ze wat mager maar da moet je ma omheen kijken als je hem koop. beetje voeren en het is er zo weer bij

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 11:45

21deees schreef:
voor zover ik weet mag een paard/pony of veulen niet op de markt komen als er iets niet goed is met de gezondheid.
er loopt eigelijk altijd wel een dierenarts of iets rond die dat in de gaten houd.
ook kan het zijn dat je de papier van een paard moet laten zien en zal dan ook de chip gecontroleerd worden.
ik vind het beetje onzin hoe er gereageerd word.
ik ga vaak mee als ik er weer tijd voor heb en vind het altijd goed geregeld. er is niks mis met de dieren.
idd soms zijn ze wat mager maar da moet je ma omheen kijken als je hem koop. beetje voeren en het is er zo weer bij

*\o/*

Meer toezicht is oké, maar verbieden absoluut niet!

isis_karel

Re: Partij voor de Dieren wil een verbod op paardenmarkten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:51

niet verbieden idd beter toezicht was er deze paardenmarkt er zijn er 2 ook weggestuurd