Bewoners chique buurt beginnen petitie tegen 'stinkezel'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Bewoners chique buurt beginnen petitie tegen 'stinkezel'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 20:30

Katleentje, je zegt het helemaal goed!

Wij gaan ook niet bij onze buurman klagen dat ie te vaak ontploft (man moet een anger management cursus/therapie, of een dwangbuis) en dat we hem als hij NORMAAL praat al door de muur heen horen, terwijl het hier niet eens heel gehorig is. En dan mogen wij ook eens een keer herrie hebben op dagen dat we mensen op bezoek hebben. Beetje tolerantie!

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 21:33

xKatleentjex schreef:
jackgirl schreef:
Maar ik weet ook niet of ik er op zou zitten te wachten als er een ezel naast mijn huis kwam te staan terwijl ik niets er mee heb.
Tuurlijk heeft de landeigenaar dan nog wel het recht, maar zou ik denk ik ook een praatje zijn gaan maken.
Vee ( in dit geval ezel ) in een woonwijk naast je huis kan wel degelijk overlast veroorzaken door insecten en stank.

En dat is nu net die onverdraagzaamheid die de laatste decennia steeds sterker is toegenomen, die zooooo jammer is. Als het maar een beetje stoort, dan mag het niet. Alles moet perfect zijn in de buurt, niks mag eens lawaai hebben (vraag me ook af hoeveel stank een ezeltje geeft, of 2 ezeltjes, laat staan insectenoverlast, is toch iets héél anders dan een volledige fokkerij), want dan wordt er geklaagd. De mensen kunnen precies gewoon nergens meer tegen, het moet 1 grote zen-rust zijn. Maar als je zoiets wilt, dan moet je gewoon niet in de buurt van andere mensen wonen.
Ik zucht ook eens heel erg hard wanneer ik 's morgens(ok ok 's middags :+ ) word gewekt door de stereo van mij buur. Ik vind het niet leuk, maar ik laat het maar, want is hooguit een paar keren per dag en dan klagen zij ook niet als wij hier bv eens een barbeque hebben waarmee we tot middernacht nog lawaai hebben. Iedereen gelukkig hier.
En dan heb je andere buurten waar een ezeltje komt: "oh een ezel, dat horen wij niet graag. Dat maakt lawaai, dat moet weg." Soms moet je ook eens gewoon accepteren dat niet de hele buurt kan draaien zoals jij dat graag hebt.

vind ik ook en bovendien hebben die rijkerds er wel zelf voor gekozen om in die landelijke omgeving neer te strijken he; de weilanden en de boeren waren daar al lang voor hun! en in woonzone met agrarisch karakter kan je wel degelijk dieren houden/ een boerderij naast je deur hebben

Ashyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:51

Ezels gevaarlijk??
Laat me niet lachen joh
Het enige wat ze kunnen doen als je niet in de weide komt is bijten, en niet elke ezel doet dat hoor
Wat een kakkers zeg!

Nummus

Re: Bewoners chique buurt beginnen petitie tegen 'stinkezel'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:07

Weet je wie pas gevaarlijk zijn? DOMKOPPEN ALS DEZE LUI. :+