ik kreeg er kippenvel van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Beaux schreef:Naar mijn mening kan een paard met te weinig achterhandgebruik nooit vanuit een passage met zoveel geweld de uitgestrekte draf in. Fenomenaal! En na dat stukje spectaculair gereden uitgestrekte draf met zoveel rust en gemak de stap weer in. Excellent! Ik vond hem zeker geen bommetje.
Bij de opmerkingen over onnatuurlijk en geconditioneerd staat me de discussie over Krack C en Nick Wagman me ineens weer voor de geest. Daar vielen toen ook mensen overheen. Dat zou getruukt en nep zijn. Herinneren jullie je dat nog? Toen Anky Krack ging rijden was het ineens niet meer aan de orde. Totilas is minsten 10x zo bizar als Krack destijds.
Ik ben benieuwd wat we nog gaan 'meemaken' met deze hengst. Ik vind em in ieder geval helemaal geweldig!!

Jannepauli schreef:Wat raar.. ik heb nergens 'onnatuurlijk en geconditioneerd' gelezen.. Ik heb wel ergens geschreven dat het 'nog niet natuurlijk' is - de goede lezer begrijpt dat ik daarmee niet onnatuurlijk bedoel maar meer als " de indruk wekkend als vanzelfsprekend, zonder moeite".. dit maar even ter verduidelijking.

pharagirlke schreef:Azijnpissers?Omdat iemand het niet met je eens is zijn het azijnpissers? Da's ook een manier om in het leven te staan. Ga wederom geheel met chevax mee!
Ben overigens ook benieuwd wat zijn lichaam over een viertal jaar denkt van die bewegingen...
En anky heeft natuurlijk ook nog een maildanje gewonnen! zipje71 schreef:pharagirlke schreef:Azijnpissers?Omdat iemand het niet met je eens is zijn het azijnpissers? Da's ook een manier om in het leven te staan. Ga wederom geheel met chevax mee!
Ben overigens ook benieuwd wat zijn lichaam over een viertal jaar denkt van die bewegingen...
Met azijnpissers bedoel ik dat men het nooit goed kan doen. Dat anky met bonfire kampioen was viel iedereen over zijn stap en nu er een bewegingwonder is, is het ook weer niet goed. Geniet toch eens gewoon van de paarden ipv op elk paard wat aan te merken. Zittend op tribunes hoor je ook altijd geroezemoes over hoe slecht iets zou zijn en daar stoor ik me echt onwijs aan. Het is reuze knap als je op dat niveau rijdt en m.i. heeft kritiek VAAK te maken met het feit dat je geen fan van diegene bent
zipje71 schreef:pharagirlke schreef:Azijnpissers?Omdat iemand het niet met je eens is zijn het azijnpissers? Da's ook een manier om in het leven te staan. Ga wederom geheel met chevax mee!
Met azijnpissers bedoel ik dat men het nooit goed kan doen. Dat anky met bonfire kampioen was viel iedereen over zijn stap en nu er een bewegingwonder is, is het ook weer niet goed. Geniet toch eens gewoon van de paarden ipv op elk paard wat aan te merken. Zittend op tribunes hoor je ook altijd geroezemoes over hoe slecht iets zou zijn en daar stoor ik me echt onwijs aan. Het is reuze knap als je op dat niveau rijdt en m.i. heeft kritiek VAAK te maken met het feit dat je geen fan van diegene bent
Iedereen lijkt wel in een of ander droomwereldje te zitten en dat irriteert mij dan weer... Al zou Totilas op zijn achterbenen door de proef heen gaan, dan nog zou iedereen in kattezwijm liggen
Als je hem verheerlijkt alstie op zijn achterbenen door de proef heen gaat dan vind ik het persoonlijk toch wel wat dom ja
Een bimbo zou ik die persoon niet meteen noemen ma
pharagirlke schreef:Ik vond het ook belachelijk dat de fouten in zijn wissels niet aangerekend werden terwijl een vosje daar eerder 3'en en 2'en voor kreeg, en dat zijn stap die zo kort en nerveus is niet aangerekend word. Maar he, wat doe je er aan?
Hij knalt (al deed hij het in de kür minder/niet maar de andere proeven) in uitgestrekte draf van tijd zelfs op de voorhand... Dan zie je echt 0,0 verbinding tussen achter en voorhand en dat zie je ook terug in de manier van strekken.... Maar door zijn spectaculaire gangen komt dat niet tot nauwelijks terug in zijn punten.
JaMyGuCcI schreef:pharagirlke schreef:Ik vond het ook belachelijk dat de fouten in zijn wissels niet aangerekend werden terwijl een vosje daar eerder 3'en en 2'en voor kreeg, en dat zijn stap die zo kort en nerveus is niet aangerekend word. Maar he, wat doe je er aan?
Hij knalt (al deed hij het in de kür minder/niet maar de andere proeven) in uitgestrekte draf van tijd zelfs op de voorhand... Dan zie je echt 0,0 verbinding tussen achter en voorhand en dat zie je ook terug in de manier van strekken.... Maar door zijn spectaculaire gangen komt dat niet tot nauwelijks terug in zijn punten.
wil jij aub eerst zelf grand prix gaan rijden voor dat je een ander afzeikt
eerst zelf presteren voor dat je iemand van dat niveau zo ongeveer de grond in boort
en een paard wat op zijn voor hand loopt is niet berg opwaarts dus koop een bril
Geloof dat dat zelfs een regel is 

Dus of je komt met degelijke argumenten, of je reageert beter helemaal niet. Daar heb jij niets aan en ik nog minder.