Altijd in de hoofdrol, maar nu niet meer dan een figurant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:17

xx_Horsiex schreef:
Adil18 schreef:
Ik vraag me af met hoeveel kilo zout ik dit stuk moet nemen...

Janssen is een arrogante etterbal die denkt op van alles en nog wat het antwoord te weten....

De opmerking over Matthias is laag, misschien moet iemand Meneer Janssen er even aan herinneren dat hij voornamelijk op Anky's naam door de paardenwereld rondhobbelt...

Ik vraag me af waar Sjef nu had gestaan als hij niet met Anky samen zou zijn...vermoedelijk daar waar iedereen met een grote bek die hij niet waar kan maken eindigt...

Jammer jammer jammer, ik hoop dat jong-Duitsland een poepie laat ruiken :D

Wat een afgunst, tut tut, jaloezie staat je niet zo mooi.

Maar wel de pure waarheid!

Kan iemand zich enige uitslag van betekenis herinneren van dhr. Janssen zelf????

Bedoel ik maar.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:21

Barmat schreef:
xx_Horsiex schreef:

Maar wel de pure waarheid!

Kan iemand zich enige uitslag van betekenis herinneren van dhr. Janssen zelf????

Bedoel ik maar.

Juist, Barmat! :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Altijd in de hoofdrol, maar nu niet meer dan een figurant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 16:21

Ja hoor, dat weet ik nog wel :j
Hij is met Olympic Bo ooit achtste geworden op het EK en derde met het team.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:23

Adil18 schreef:
xx_Horsiex schreef:

Euh, nu vraag ik me echt af waar jij nu jaloezie ziet? :+

De hele toon van je bericht staat er vol mee. Beetje triest vind ik dat, zo afgeven op iemand die je niet kent en die toch al jaren mee zorgt voor de grootste successen van Nederland. Ja hij heeft een grote MOND en niet bek, alsjeblieft je bent toch geen asociale? Ja Sjef doet uitspraken waar hij geen vrienden mee maakt, maar ik denk ook niet dat Sjef zit te wachten op vrienden. Daarbij is het geheel jouw eigen mening hoe je over de man denkt, maar een beetje respect wel. Het is immers ook te danken aan Sjef dat de paardensport tegenwoordig het goed doet. Het is ook aan Sjef te danken dat iemand als Adelinde of Hans-Peter de kans krijgen om voor NL te rijden. Sjef is niet de bondscoach van NL omdat hij getrouwd is met Anky. En Anky is niet NL's beste amazone omdat ze getrouwd is met Sjef. Het zijn twee individuen met groot talent en beide hebben veel betekend voor de NLse paardensport.

Ieder zijn eigen mening, maar hou het respectvol.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:24

Cayenne schreef:

Wow, ik sla steil achterover! Wat een prestatie! Maar dat lag er vast aan dat hij niet zulke goede paarden kon krijgen als een Matthias, toch? :(:)

:+ ;)

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:35

Hoe meer aandacht Sjef Jansen krijgt ,hoe negatief ook , het voed hem alleen maar!!!!!!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:42

xx_Horsiex schreef:
Adil18 schreef:

Euh, nu vraag ik me echt af waar jij nu jaloezie ziet? :+

De hele toon van je bericht staat er vol mee. Beetje triest vind ik dat, zo afgeven op iemand die je niet kent en die toch al jaren mee zorgt voor de grootste successen van Nederland. Ja hij heeft een grote MOND en niet bek, alsjeblieft je bent toch geen asociale? Ja Sjef doet uitspraken waar hij geen vrienden mee maakt, maar ik denk ook niet dat Sjef zit te wachten op vrienden. Daarbij is het geheel jouw eigen mening hoe je over de man denkt, maar een beetje respect wel. Het is immers ook te danken aan Sjef dat de paardensport tegenwoordig het goed doet. Het is ook aan Sjef te danken dat iemand als Adelinde of Hans-Peter de kans krijgen om voor NL te rijden. Sjef is niet de bondscoach van NL omdat hij getrouwd is met Anky. En Anky is niet NL's beste amazone omdat ze getrouwd is met Sjef. Het zijn twee individuen met groot talent en beide hebben veel betekend voor de NLse paardensport.

Ja, natuurlijk ben ik hartstikke asociaal :D Als ik de stempel 'asociaal' moet dragen om "grote bek" te mogen zeggen dan alsjeblieft, voorzie mij van die stempel en ik hoef me niet terug te houden, immers ben ik dan asociaal :D

Sja, mijn mening, ik zie de meerwaarde van de inbreng van Sjef in de paardensport niet. Maar dat is inderdaad PERSOONLIJK. Zo mag IK die man PERSOONLIJK absoluut niet, vooral niet wanneer je dan zo'n protsig artikel voor de neus krijgt waarin meneer Janssen zich als de Walhalla op paardensportgebied presenteert...

Maar nou nog eens wat, vertel me nou eens wat Sjef concreet voor de paardensport in Nederland heeft gedaan dan?

Edit: Overigens zegt de toon van mijn stuk in mijn ogen alleen maar: "Bah, wat een walgelijke kerel". En zo mag het geïnterpreteerd worden van mij ;)

Enneh, als je het stuk goed leest zie je dat Sjef ook niet bepaald respectvol zijn mening uit ;) Wie de bal kaatst....

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:53

Adil18 schreef:
xx_Horsiex schreef:

Ja, natuurlijk ben ik hartstikke asociaal :D Als ik de stempel 'asociaal' moet dragen om "grote bek" te mogen zeggen dan alsjeblieft, voorzie mij van die stempel en ik hoef me niet terug te houden, immers ben ik dan asociaal :D

Sja, mijn mening, ik zie de meerwaarde van de inbreng van Sjef in de paardensport niet. Maar dat is inderdaad PERSOONLIJK. Zo mag IK die man PERSOONLIJK absoluut niet, vooral niet wanneer je dan zo'n protsig artikel voor de neus krijgt waarin meneer Janssen zich als de Walhalla op paardensportgebied presenteert...

Maar nou nog eens wat, vertel me nou eens wat Sjef concreet voor de paardensport in Nederland heeft gedaan dan?

Edit: Overigens zegt de toon van mijn stuk in mijn ogen alleen maar: "Bah, wat een walgelijke kerel". En zo mag het geïnterpreteerd worden van mij ;)

Enneh, als je het stuk goed leest zie je dat Sjef ook niet bepaald respectvol zijn mening uit ;) Wie de bal kaatst....

Zelf kennis past je wel zo te zien.

Als je zelf niet kan inzien wat Sjef Janssen betekent heeft voor de Nederlandse paardensport dan zegt dat heel wat meer over jou dan over hem. En blijf ik bij mijn standpunt dat je gewoon gal spuit vol met afgunst omdat de man iets zegt wat jou niet aanstaat.

Asociaal in woorden en gedrag, want respect is moeilijk te vinden bij jou. Je uiten over iemand die je walgelijk vind kan op twee manieren, jij gebruikt de verkeerde. Ik vind het nog walgelijker dat je trots bent op je uitspraken terwijl ze kant noch wal raken.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:58

xx_Horsiex schreef:

Als je zelf niet kan inzien wat Sjef Janssen betekent heeft voor de Nederlandse paardensport dan zegt dat heel wat meer over jou dan over hem. En blijf ik bij mijn standpunt dat je gewoon gal spuit vol met afgunst omdat de man iets zegt wat jou niet aanstaat.

Asociaal in woorden en gedrag, want respect is moeilijk te vinden bij jou. Je uiten over iemand die je walgelijk vind kan op twee manieren, jij gebruikt de verkeerde. Ik vind het nog walgelijker dat je trots bent op je uitspraken terwijl ze kant noch wal raken.

Nee, wacht even, jij zegt dat Sjef heel wat bereikt heeft, ik heb dus iets gemist en vraag jou jouw kennis met mij te delen...! ;)

Natuurlijk zegt die man iets wat mij niet aanstaat, anders zou ik niet zo reageren...Maar van jaloezie is toch echt geen sprake :+

Respect is niet alleen moeilijk te vinden bij mij, maar ook bij de man die jij met hand en tand verdedigt. En dat dan bij een persoon met zo'n grote voorbeeldfunctie, schandalig hoor! :Y)

Als mijn uitspraken kant nog wal raken, probeer ze dan te weerleggen, want dat doe je niet (of kun je niet...?)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:07

Adil18 schreef:
xx_Horsiex schreef:

Nee, wacht even, jij zegt dat Sjef heel wat bereikt heeft, ik heb dus iets gemist en vraag jou jouw kennis met mij te delen...! ;)

Natuurlijk zegt die man iets wat mij niet aanstaat, anders zou ik niet zo reageren...Maar van jaloezie is toch echt geen sprake :+

Respect is niet alleen moeilijk te vinden bij mij, maar ook bij de man die jij met hand en tand verdedigt. En dat dan bij een persoon met zo'n grote voorbeeldfunctie, schandalig hoor! :Y)

Als mijn uitspraken kant nog wal raken, probeer ze dan te weerleggen, want dat doe je niet (of kun je niet...?)

Zeker kan ik dat wel. Maar wel als je dat neerbuigende toontje laat vallen want anders doe ik me de moeite niet.

elisa007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:17

Sjef Janssen lijkt net Usain Bolt... Vieren voor de zege.
Nu maar hopen dat die zege idd komt!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:28

xx_Horsiex schreef:
Zeker kan ik dat wel. Maar wel als je dat neerbuigende toontje laat vallen want anders doe ik me de moeite niet.

Lees a.u.b. je eigen voorgaande uitspraken en kijk wie er in arrogantie vervalt...Ik ben asociaal, praat op een neerbuigend toontje....Noem jij dit een discussie? Dit is niet meer dan een reeks persoonlijke aanvallen om jouw onwetendheid te camoufleren. Wist jij werkelijk wat Janssen de paardensport te bieden heeft of al geboden heeft had je het mij al lang verteld, omdat jij er niet tegen kunt hoe ik over Sjef praat.

Maar zoals eerder gezegd heb ik al het recht zo over deze man te praten, dit is een vrij land en ik heb mijn eigen mening die ik ook uit zoals ik wil. Ik die hierbij niemand onrecht, in ieder geval niet minder dan Sjef iemand als Matthias aandoet, en daarbij is Matthias niet zijn eerste "slachtoffer"...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:44

Adil18 schreef:
xx_Horsiex schreef:

Lees a.u.b. je eigen voorgaande uitspraken en kijk wie er in arrogantie vervalt...Ik ben asociaal, praat op een neerbuigend toontje....Noem jij dit een discussie? Dit is niet meer dan een reeks persoonlijke aanvallen om jouw onwetendheid te camoufleren. Wist jij werkelijk wat Janssen de paardensport te bieden heeft of al geboden heeft had je het mij al lang verteld, omdat jij er niet tegen kunt hoe ik over Sjef praat.

Maar zoals eerder gezegd heb ik al het recht zo over deze man te praten, dit is een vrij land en ik heb mijn eigen mening die ik ook uit zoals ik wil. Ik die hierbij niemand onrecht, in ieder geval niet minder dan Sjef iemand als Matthias aandoet, en daarbij is Matthias niet zijn eerste "slachtoffer"...

Ik heb niet gezegd dat je asociaal bent, dat heb je er zelf van gemaakt. En je toon is wel degelijk neerbuigend op de manier waarop je reageert. Je hebt gewoon geen goed excuus om zo af te geven op Sjef Janssen want je doet het alleen maar uit afgunst. En waaorm zou ik me de moeite doen om je ook maar iets bij te brengen als je zo reageert?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:02

xx_Horsiex schreef:
Ik heb niet gezegd dat je asociaal bent, dat heb je er zelf van gemaakt. En je toon is wel degelijk neerbuigend op de manier waarop je reageert. Je hebt gewoon geen goed excuus om zo af te geven op Sjef Janssen want je doet het alleen maar uit afgunst. En waaorm zou ik me de moeite doen om je ook maar iets bij te brengen als je zo reageert?

Citaat:
Ja hij heeft een grote MOND en niet bek, alsjeblieft je bent toch geen asociale?

Dit zei jij. Jij vindt mensen die het woord "bek" in de mond nemen asociaal, daarop ik zei ik dat als je dan al als asociaal gezien wordt, ik dat inderdaad ben en ik graag ben, anders zou ik me toch beperkt gaan voelen in mijn meningsuitingen...

Vertel mij nu eens waarom de toon neerbuigend is? Sjef heeft een neerbuigende toon en ik probeer alleen maar te relativeren door hem ook eens in een ander daglicht te stellen. Daar heeft niks met neerbuigend zijn te doen, meer met een wake up call, Sjef mag zelf best bedenken hoe hij aan (mede) zijn successen is gekomen...

Ik heb ook geen goed excuus niet op Sjef te reageren zoals ik doe, hoge bomen vangen veel wind en Sjef weet ook echt wel dat er mensen negatief reageren op zijn uitspraken ;)

Van afgunst en jaloezie...Sja, opnieuw de vraag: Waarom zou daar sprake van zijn?

Citaat:
En waaorm zou ik me de moeite doen om je ook maar iets bij te brengen als je zo reageert?

Waarom zou ik de moeite doen anders te reageren als je mij de mond probeert te snoeren met persoonlijke aanvallen i.p.v. mijn uitspraken te weerleggen met argumenten zoals het in een discussie hoort?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:31

Adil18 schreef:
Waarom zou ik de moeite doen anders te reageren als je mij de mond probeert te snoeren met persoonlijke aanvallen i.p.v. mijn uitspraken te weerleggen met argumenten zoals het in een discussie hoort?

Ten eerste zie je dus dat ik jou niet asociaal noem maar het gebruik van het woord bek asociaal vindt. Dus niet mij beschuldigen van iets wat ik niet zeg. Daarbij doe je uitspraken zoals

Citaat:
Nee, wacht even, jij zegt dat Sjef heel wat bereikt heeft, ik heb dus iets gemist en vraag jou jouw kennis met mij te delen...!

en

Citaat:
Respect is niet alleen moeilijk te vinden bij mij, maar ook bij de man die jij met hand en tand verdedigt. En dat dan bij een persoon met zo'n grote voorbeeldfunctie, schandalig hoor!

En de smiley's erbij dat vind ik neerbuigend.

Vervolgens:

Citaat:
Vertel mij nu eens waarom de toon neerbuigend is? Sjef heeft een neerbuigende toon en ik probeer alleen maar te relativeren door hem ook eens in een ander daglicht te stellen. Daar heeft niks met neerbuigend zijn te doen, meer met een wake up call, Sjef mag zelf best bedenken hoe hij aan (mede) zijn successen is gekomen...

Ik heb ook geen goed excuus niet op Sjef te reageren zoals ik doe, hoge bomen vangen veel wind en Sjef weet ook echt wel dat er mensen negatief reageren op zijn uitspraken

Waarom reageer je zo op iemand die dit toch niet leest? Ik denk dat het hem vrij weinig interesseert hoe jij over hem denkt en het siert je totaal niet zoals je reageert.

Daarbij is het een feit dat dankzij Sjef veel combinaties in de paardensport goed getraind worden en de kans krijgen voor NL te rijden. Hij heeft de paardensport in NL naar hoger niveau getilt en veel ruiters en amazones begeleidt om steeds beter te worden.

Citaat:
In 2006 behaalde zijn team in Aken een zilveren medaille tijdens de Wereldruiterspelen. In 2007 tijdens het Europese Kampioenschap in Turijn behaalde zijn team de gouden medaille. Voor het eerst in de dressuurhistorie werd Duitsland tweede. Een overwinning voor Janssen als bondscoach.

En het feit dat er goud en zilver werd gewonnen op de OS in 2008 en de andere medialles op de andere OS, nee, dat heeft vast niks te maken met Sjef.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:52

double schreef:
Fijn dat NL kans maakt op goud alleen jammer dat het op deze manier moet..

Zou toch wel een flater zijn na deze grootpraat als Engeland, Denemarken of Zweden (of zelfs Duitsland) goud wint.. Hoogmoed komt voor de val? :+

Idd ben ik met je eens,
al hadden we met dit team zoiezo wel sterk gestaan tegenover de Duitsers...
Zoals het er nu naar uitziet haalt Nederland gemakkelijk goud :)

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:18

xx_Horsiex schreef:
Adil18 schreef:
Ik vraag me af met hoeveel kilo zout ik dit stuk moet nemen...

Janssen is een arrogante etterbal die denkt op van alles en nog wat het antwoord te weten....

De opmerking over Matthias is laag, misschien moet iemand Meneer Janssen er even aan herinneren dat hij voornamelijk op Anky's naam door de paardenwereld rondhobbelt...

Ik vraag me af waar Sjef nu had gestaan als hij niet met Anky samen zou zijn...vermoedelijk daar waar iedereen met een grote bek die hij niet waar kan maken eindigt...

Jammer jammer jammer, ik hoop dat jong-Duitsland een poepie laat ruiken :D

Sjef was hoe dan ook ergens gekomen, zit die man in het bloed! Op en top zakenman en topsporter!
Zijn weinig die dit hem nadoen, keuzes durven maken en half nederland over hem heen, toch staat er weer een super sterrk team, klasse en gewoon heel zakelijk! niets Etter ! wees blij dat ie er is, in de zaken wereld gaat het niets anders.

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:25

Niet heel lullig bedoeld hoor maar Sjef is van huis uit al sporter en ook niet op een matig niveau ! Mede success?????? SJEF is de beste trainer die er is ! Anky en hij zijn een team....

SanderD

Re: Altijd in de hoofdrol, maar nu niet meer dan een figurant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:29

Niet om die - akelige - man te verdedigen, maar inderdaad, Sjef had naar mijn weten al aanzien voordat hij met Anky ging. Misschien is hij juist daardoor in aanraking met haar gekomen, hij liep al in het wereldje rond, volgens mij wel meer vanaf de grond en niet in het zadel, maar de kennis had/heeft hij wel.

Zo zie je maar, mensen met kennis kunnen de grootste boeren zijn. :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:12

Adil18 schreef:
Cayenne schreef:

Wow, ik sla steil achterover! Wat een prestatie! Maar dat lag er vast aan dat hij niet zulke goede paarden kon krijgen als een Matthias, toch? :(:)

:+ ;)

Ik kom er even snel tussen gepiept maar mag ik dan vragen wat jouw prestaties zijn die er echt toedoen? Misschien dat ik er dan ook helemaal paf van sta.

Dat Sjef Janssen een arrogante man is, dat is zeker. Maar presteren en tot het uiterste te gaan zit hem in het bloed. En liegen de resultaten erom? Nee!
Ja, Anky is de bekendere van het stel maar ik had iemand anders zijn taak wel willen zien vervullen. Dat hij zich nu zo profileert in de media is irritant. Is voor de mede-Nederlander ook weer geen goed uithangsbord maar het is Sjef-eigen. Ik maak mij er niet eens meer druk om. Ik lees het en denk; 'Sjef man, hou je mond en richt je op presteren. Hoogmoed komt vaak voor de val. Kijk naar Marco van Basten.'

Hoge bomen vangen veel wind. Zo ook zijn vrouw en voorlopig kijk ik met belangstelling naar onze ruiters en niet het eeuwige gebral van onze bondscoach. Waarvan niks moet worden afgedingt.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:38

Niniane schreef:
Ik kom er even snel tussen gepiept maar mag ik dan vragen wat jouw prestaties zijn die er echt toedoen? Misschien dat ik er dan ook helemaal paf van sta.

Dat Sjef Janssen een arrogante man is, dat is zeker. Maar presteren en tot het uiterste te gaan zit hem in het bloed. En liegen de resultaten erom? Nee!
Ja, Anky is de bekendere van het stel maar ik had iemand anders zijn taak wel willen zien vervullen. Dat hij zich nu zo profileert in de media is irritant. Is voor de mede-Nederlander ook weer geen goed uithangsbord maar het is Sjef-eigen. Ik maak mij er niet eens meer druk om. Ik lees het en denk; 'Sjef man, hou je mond en richt je op presteren. Hoogmoed komt vaak voor de val. Kijk naar Marco van Basten.'

Hoge bomen vangen veel wind. Zo ook zijn vrouw en voorlopig kijk ik met belangstelling naar onze ruiters en niet het eeuwige gebral van onze bondscoach. Waarvan niks moet worden afgedingt.

Ikke? presteren? niks! :+ maar ik zeg ook niet van topsportruiters dat ze hun faam aan hun paarden hebben te danken ;)

Jullie argumenten vind ik niet al te overtuigend, immers gaf Janssen ooit zelf in een interview met een erkend Duits paardenblad aan dat paarden hem niet per se in het bloed zitten, hij is pas met 25 begonnen..En ja, dat zijn familie naam heeft gemaakt met de sport...Allemaal leuk en aardig, maar dat was geen paardensport ;)

De resultaten, ik weet het niet, een jaar zegt niks naar mijn idee, laat Sjef eerst maar eens over meerdere jaren bewijzen dat hij wat in zijn mars heeft. Een keer een overwinning kan door samenloop van allerlei factoren gebeurd zijn, meerdere jaren achter elkaar verkleind die 'toeval' naar mijn idee.

En voor de rest, wat heeft hij nog meer voor goeds gebracht...de rollkür? Serieus, ik zie zijn succes in de paardensport echt nog niet zo, dat wil overigens niet zeggen dat ik niet aan de talenten van deze man geloof, die zal hij heus wel hebben. Maar zo'n bek op zetten met zulke relatief geringe prestaties op je naam? Nee, dat zie ik echt niet in...!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:39

Scandicnr1 schreef:
Niet heel banketstaaf bedoeld hoor maar Sjef is van huis uit al sporter en ook niet op een matig niveau ! Mede success?????? SJEF is de beste trainer die er is ! Anky en hij zijn een team....

Sjef en familie hebben in andere sporttakken hun naam gemaakt...Sjef zelf begon pas met 25 jaar met paarden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 22:41

Horsie, wat heeft Sjef Janssen voor de sport betekend dan? Behalve dat zijn echtgenote wat prijsjes gehaald heeft? De beste man is bondscoach en heeft dus een iets bredere taak dan dat.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 06:27

Lovely schreef:
Horsie, wat heeft Sjef Janssen voor de sport betekend dan? Behalve dat zijn echtgenote wat prijsjes gehaald heeft? De beste man is bondscoach en heeft dus een iets bredere taak dan dat.

Wat prijsjes? 3 x Olympisch Goud noem jij wat prijsjes? Ik neem dat jij in 2012 vast ook mee doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 08:32

xx_Horsiex schreef:
Lovely schreef:

Wat prijsjes? 3 x Olympisch Goud noem jij wat prijsjes? Ik neem dat jij in 2012 vast ook mee doet?

Dat was de vraag niet, de vraag was wat jij vindt dat Sjef Janssen heeft bereikt voor de sport.