Adil18 schreef:Waarom zou ik de moeite doen anders te reageren als je mij de mond probeert te snoeren met persoonlijke aanvallen i.p.v. mijn uitspraken te weerleggen met argumenten zoals het in een discussie hoort?
Ten eerste zie je dus dat ik jou niet asociaal noem maar het gebruik van het woord bek asociaal vindt. Dus niet mij beschuldigen van iets wat ik niet zeg. Daarbij doe je uitspraken zoals
Citaat:
Nee, wacht even, jij zegt dat Sjef heel wat bereikt heeft, ik heb dus iets gemist en vraag jou jouw kennis met mij te delen...!
en
Citaat:
Respect is niet alleen moeilijk te vinden bij mij, maar ook bij de man die jij met hand en tand verdedigt. En dat dan bij een persoon met zo'n grote voorbeeldfunctie, schandalig hoor!
En de smiley's erbij dat vind ik neerbuigend.
Vervolgens:
Citaat:
Vertel mij nu eens waarom de toon neerbuigend is? Sjef heeft een neerbuigende toon en ik probeer alleen maar te relativeren door hem ook eens in een ander daglicht te stellen. Daar heeft niks met neerbuigend zijn te doen, meer met een wake up call, Sjef mag zelf best bedenken hoe hij aan (mede) zijn successen is gekomen...
Ik heb ook geen goed excuus niet op Sjef te reageren zoals ik doe, hoge bomen vangen veel wind en Sjef weet ook echt wel dat er mensen negatief reageren op zijn uitspraken
Waarom reageer je zo op iemand die dit toch niet leest? Ik denk dat het hem vrij weinig interesseert hoe jij over hem denkt en het siert je totaal niet zoals je reageert.
Daarbij is het een feit dat dankzij Sjef veel combinaties in de paardensport goed getraind worden en de kans krijgen voor NL te rijden. Hij heeft de paardensport in NL naar hoger niveau getilt en veel ruiters en amazones begeleidt om steeds beter te worden.
Citaat:
In 2006 behaalde zijn team in Aken een zilveren medaille tijdens de Wereldruiterspelen. In 2007 tijdens het Europese Kampioenschap in Turijn behaalde zijn team de gouden medaille. Voor het eerst in de dressuurhistorie werd Duitsland tweede. Een overwinning voor Janssen als bondscoach.
En het feit dat er goud en zilver werd gewonnen op de OS in 2008 en de andere medialles op de andere OS, nee, dat heeft vast niks te maken met Sjef.