Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nemurin schreef:Hmmm, beetje dun nekkie misschien maar voor zijn renperiode moet het kunnen, de rug en de achterhand kloppen sowieso! En de tekeningen zijn bij te verven zeggen ze zelf, dus zou hem gewoon opgeven Sammy.
Kaatje: ja dat is ook zo. Ik stond net op het punt alle kleuren op te noemen die er zijn van die vind ik ook wel leuk. Kom je er dus toch achter dat je wel een voorkeur hebt... maar eigenlijk de rest net zo leuk vindt.
Cayenne schreef:@Nemurin.
Het paard uit je avatar komt wel heel erg in de buurt!
x3_Ine_x3 schreef:HappyAppy schreef:Voor degene die Animal Planet kunnen ontvangen moet je maar eens kijken naar de afleveringen van Jockey's op vrijdag, 21.00u, daar zie je mooie paarden, ook de types als Secretariat. Jammer genoeg is mijn paard een Appie dus die zal niet zozeer in aanmerking komen.
kan je dit programma misschien ook online bekijken?
want ben naar de site van Animal Planet geweest en heb daar gezocht naar het programma.
maar vind het niet....
Rascha schreef:Mijn paard heeft afgelopen winter in de bioscoop volle zalen getrokken, maar ik denk dat ik het nooit meer voor een 2e x zou doen... Al dat lange wachten... Paard stond wel 5 uur op de wagen als je zelf niet ingreep.... Ik ben bij alle opnames aanwezig geweest, omdat ik graag zelf invloed had op wat men wilde uitspoken met mijn paard....
En de opbrengsten, daar mag je me over pb-en....
Het was leuk om mee gemaakt te hebben, maar voor 1x...
Daarbij vraag ik me serieus af wat ze bedoelen met dat schminken van die witte benen, ze kregen de kol van mijn paard al niet eens donker/weg geschminkt....
Uiteindelijk was zwarte schoensmeer het enige wat voldoende camouffleerde....
goeroe schreef:oOoKellyoOo schreef:Die van mij lijkt er vrijwel identiek op, maar of zij het aan kan is punt 2 wel heefd die van mijnog weinig spieropbouw. Hmm denk denk Ze is een volbloed
Ik zie geen foto in je profiel, klik ik op je hyves.. zie ik alleen een Fries.