Disney zoekt Secretariat look-a-likes voor grote paardenfilm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: Disney zoekt Secretariat look-a-likes voor grote paardenfilm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 00:08

Weet je wat het is: Een goed paard heeft geen kleur. :D

sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 00:17

vinden jullie van deze?
Afbeelding

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 00:19

Hmmm, beetje dun nekkie misschien maar voor zijn renperiode moet het kunnen, de rug en de achterhand kloppen sowieso! En de tekeningen zijn bij te verven zeggen ze zelf, dus zou hem gewoon opgeven Sammy.

Kaatje: ja dat is ook zo. Ik stond net op het punt alle kleuren op te noemen die er zijn van die vind ik ook wel leuk. Kom je er dus toch achter dat je wel een voorkeur hebt... maar eigenlijk de rest net zo leuk vindt. ;)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 00:19

komt aardig in de beurt sammy....interessant topic dit. :9

sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 00:55

Nemurin schreef:
Hmmm, beetje dun nekkie misschien maar voor zijn renperiode moet het kunnen, de rug en de achterhand kloppen sowieso! En de tekeningen zijn bij te verven zeggen ze zelf, dus zou hem gewoon opgeven Sammy.

Kaatje: ja dat is ook zo. Ik stond net op het punt alle kleuren op te noemen die er zijn van die vind ik ook wel leuk. Kom je er dus toch achter dat je wel een voorkeur hebt... maar eigenlijk de rest net zo leuk vindt. ;)

ja heb ik gedaan
alleen nog op foto. snap alleen die engelse formulier niet:P haha ben 18 maar kan geen engels:P nooit gekunt:P

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 01:11

mijne is opgegeven :j. Za Za kijkt ook zo uit der oogjes. Vind ze wel op elkaar lijken.

Kans is alleen super klein dat ze word uitgekozen.. Helemaal vanuit Nederland :o, en denk ook niet dat ik haar zo heel snel laat over vliegen/varen. Ach we zullen zien

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 07:42

@Nemurin.
Het paard uit je avatar komt wel heel erg in de buurt! :D

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 08:36

film over de legendarische pony Stroller (pony die het tot de Olympische spelen heeft geschopt in het Britse team). zou toch ook in amerika moeten aanslaan of eentje over die kleine bonte Mumu (of iets in die aard) met die Braziliaanse (of was het mexicaanse?) ruiter. Van karrepaard tot olympisch springpaard.

Hmm misschien eens Stijn Coninckx mailen of hij dat ziet zitten. :D :+

Moet zeggen dat ik het oude paard van Abercrombie het meest geschikt vindt. Hij heeft het juiste ras, de juiste Kleur en zo goed als dezelfde aftekening. Misschien is hij wel een nazaat van Secretariat.

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 08:56

En de mijne *D maaktie kans? Heeft wel net zo'n lekker kontje, is wel ietsje donkerder maar dat is Secretariat ook als hij bezweet is ;) en heeft maar 1 sokje minder!

Afbeelding

Afbeelding

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:27

hihi, kan de vos bij ons op de manege ook wel opgeven.. die is ook wat steviger en echt rood. Zelfde uitstraling..
helaas is het een beetje een sufkop en zal ie nooit echt als renpaard kunnen galoperen, met zoveel power. Beetje flegmatiek maar.. :Y)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 12:33

Cayenne schreef:
@Nemurin.
Het paard uit je avatar komt wel heel erg in de buurt! :D

Helaas is die al een paar jaar geleden ingeslapen, en stond bovendien niet meer bij mijn opa en oma in de achtertuin. Mijn opa heeft haar al een HELE tijd terug verkocht, heeft toen zelf nog twee Welshjes gehad (minder sterk, hij werd ook een dagje ouder) en is nu al weer een jaar of elf geleden zelf overleden, dus gaat allemaal niet door. Dus het enige wat wij (en de laatste eigenaar van het paard) nog hebben is een lege stal in de achtertuin.

Bovendien was dat een merrie. ;) Maar ze zou er prima geschikt voor zijn geweest inderdaad, ze was ontzettend makkelijk in de omgang maar niet "saai" braaf zeg maar, en goed in poseren etc. Gewoon nuchter gelders karakter. 3 sokjes, blesje leek ook prima.

marenmar85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:36

lijkt wel toch op piemeltje en bles na *D zelfde been aftekeningen en het is een racemonster

Afbeelding

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 15:53

Trouwens, als er mensen moeite hebben met Engels: ik spreek het zo goed alsof het een tweede taal is ook al ben ik oerhollands, dus kom maar op!

Gooi het even in een PB mijn kant op en dan vertaal ik het wel voor je.

Alatariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:22

Romeo is helaas te donker.
Afbeelding

Wel leuk weer een film. Hoop dat er ook nog eens een film komt over Man"O War. Het echt grootste renpaard dat er ooit is geweest. En dan ook nog letterlijk geloof ik.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:29

Vandaar dat ie Man O' War heette, dan... Dat waren zo'n beetje de grootste oorlogsschepen in 16e eeuw enzo. Ontzettend grote logge dingen met enorme kanonnen erop.

JECKYLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:57

Of misschien deze??

Afbeelding

Afbeelding

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:10

x3_Ine_x3 schreef:
HappyAppy schreef:
Voor degene die Animal Planet kunnen ontvangen moet je maar eens kijken naar de afleveringen van Jockey's op vrijdag, 21.00u, daar zie je mooie paarden, ook de types als Secretariat. Jammer genoeg is mijn paard een Appie dus die zal niet zozeer in aanmerking komen.

kan je dit programma misschien ook online bekijken?
want ben naar de site van Animal Planet geweest en heb daar gezocht naar het programma.
maar vind het niet....

Ja op You Tube, gewoon jockeys intikken en het komt er zo uit. Het gaat alleen inderdaad over de jockeys maar daardoor niet minder interessant, vind ik dan.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 14:29

Die is leeeeeeuk Jeckyll. Lollige foto's ook!

Rascha

Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 01:28

Mijn paard heeft afgelopen winter in de bioscoop volle zalen getrokken, maar ik denk dat ik het nooit meer voor een 2e x zou doen... Al dat lange wachten... Paard stond wel 5 uur op de wagen als je zelf niet ingreep.... Ik ben bij alle opnames aanwezig geweest, omdat ik graag zelf invloed had op wat men wilde uitspoken met mijn paard....
En de opbrengsten, daar mag je me over pb-en....
Het was leuk om mee gemaakt te hebben, maar voor 1x...

Daarbij vraag ik me serieus af wat ze bedoelen met dat schminken van die witte benen, ze kregen de kol van mijn paard al niet eens donker/weg geschminkt....
Uiteindelijk was zwarte schoensmeer het enige wat voldoende camouffleerde....

x3_Ine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:37

Rascha schreef:
Mijn paard heeft afgelopen winter in de bioscoop volle zalen getrokken, maar ik denk dat ik het nooit meer voor een 2e x zou doen... Al dat lange wachten... Paard stond wel 5 uur op de wagen als je zelf niet ingreep.... Ik ben bij alle opnames aanwezig geweest, omdat ik graag zelf invloed had op wat men wilde uitspoken met mijn paard....
En de opbrengsten, daar mag je me over pb-en....
Het was leuk om mee gemaakt te hebben, maar voor 1x...

Daarbij vraag ik me serieus af wat ze bedoelen met dat schminken van die witte benen, ze kregen de kol van mijn paard al niet eens donker/weg geschminkt....
Uiteindelijk was zwarte schoensmeer het enige wat voldoende camouffleerde....

mag ik je vragen welke film dat was?
groetjes!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:31

goeroe schreef:
oOoKellyoOo schreef:
Die van mij lijkt er vrijwel identiek op, maar of zij het aan kan is punt 2 wel heefd die van mijnog weinig spieropbouw. Hmm denk denk Ze is een volbloed

Ik zie geen foto in je profiel, klik ik op je hyves.. zie ik alleen een Fries. :')

Oh en of er fotos van haar in mn profiel van hyves staan, dan zal ze wel in een album staan wat niet iedereen kan zien
http://kellysteven.hyves.nl/album/21912461/Mijn_paardjes/CR65_FWy/fotos/556360633/0/VJX3/#media_navigator_1=1&media=7.556360633.VJX3&__state__=4en zoals ik zei, ze is daar herstellende van een zieke periode maar nu ze weer in training is ziet ze er weer beeldschoon uit.
Laatst bijgewerkt door oOoKellyoOo op 24-08-09 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:34

oOoKellyoOo schreef:
Oh en of er fotos van haar in mn profiel van hyves staan, dan zal ze wel in een album staan wat niet iedereen kan zien

Ja, dat zal het wel zijn. ;)

Nordan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:42

ik heb de mijne opgetuurd maar nog niks gehoord.. we wachten af..