Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jelledaantje schreef:o my god schrok me kapot
Wat verschrikkelijk zeg en dat die mensen dan ook nog is normaal doorijden of er niks gebeurd is.
Lara_Silver schreef:Maar wat word er trouwens heftig gereageerd op die coureurs.Dat paard was ergens waar hij helemaal niet zou moeten zijn! Wat hadden ze moeten doen, uitstappen en zitten treuren?
darwin schreef:Lara_Silver schreef:Maar wat word er trouwens heftig gereageerd op die coureurs.Dat paard was ergens waar hij helemaal niet zou moeten zijn! Wat hadden ze moeten doen, uitstappen en zitten treuren?
Ik heb eerder het idee dat die auto ergens is waar hij niet hoort.
Auto's horen op de weg en niet in het leefgebied van wilde dieren.
De schade op de auto valt me aanzienlijk mee, als je bedenkt dat een paard 600 kilo weegt.
darwin schreef:Lara_Silver schreef:Maar wat word er trouwens heftig gereageerd op die coureurs.Dat paard was ergens waar hij helemaal niet zou moeten zijn! Wat hadden ze moeten doen, uitstappen en zitten treuren?
Ik heb eerder het idee dat die auto ergens is waar hij niet hoort.
Auto's horen op de weg en niet in het leefgebied van wilde dieren.
De schade op de auto valt me aanzienlijk mee, als je bedenkt dat een paard 600 kilo weegt.
darwin schreef:@abeltje en lara_silver, het ziet er daar niet echt bewoond uit, dus ik vraag me af waar die paarden dan ontsnapt zijn.
Het lijkt gewoon een natuurgebied waar dus ook dieren los kunnen lopen.
Bij de parijs-dakar rally kun je ook wel een kameel op je auto krijgen, en dan zeg je ook niet: dat beest was op een plek waar het niet hoorde
angelaatjuh schreef:Anoniem schreef:en gewoon normaal doorijden of er niets gebeurt is! verschrikkelijk...
dat wou ik nou net zeggen! belachelijk