Citaat:
Grenzen bestaan alleen in ons hoofd - StableEnable
Onder het motto: ‘Grenzen bestaan alleen in ons hoofd’ werkt het team van Stable Enable aan de integratie van de aangepaste sport en het verleggen van individuele grenzen van de ruiters. Naast het sportieve element hebben ruiters met een handicap vaak fysiek veel voordeel van het rijden. In hun clinic zullen zij veel vragen die leven over de aangepaste sport beantwoorden. Ruiters uit de verschillende grades zullen laten zien hoe zij hun doelen nastreven.
Superkeuze !
Die had ik ook gestemd, maar dat terzijde.
Super omdat ik fysiek en mentaal gezond ben en toch wel eens loop te zeuren over futuliteiten.
Mensen met een handicap hebben soms een wilskracht en vooral een toewijding waar ik enorm groot respect voor heb. Ze leren me zoveel.
Het zet mij altijd weer tot nadenken, als ik bv Joop Stokkel zag rijden en dacht wèg been hulp, maar toch, het gebeurt allemaal wel ! Rara....
Dus jongens super, en zet wat leuks neer, dit jaar ben ik er niet bij, maar in gedachten steun ik alle gekozen mensen en wens ze alvast een goede sportieve performance en héél veel pezier allemaal !