DNIEZE schreef:Gefeliciteerd, maar vindt het erg jammer dat de springende koudbloeden niet zijn gekozen.
Dat ben ik met je eens, dat vindt ik ook heel jammer had daar dus ook op gestemd

Maar toch kom ik naar jullie kijken hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DNIEZE schreef:Gefeliciteerd, maar vindt het erg jammer dat de springende koudbloeden niet zijn gekozen.
Amable schreef:Lizz schreef:Ik gun het je ook en je hebt het ook gewoon verdiend, je hebt namelijk de stemmen gekregen
Overigens had ik begrepen dat jij vorig jaar ook voor bokt uit was gekomen. Maar hieruit begrijp ik weer dat dat niet het geval was.
Nee, want toen gaf bokt nog geen showsIk heb toen wel met het Balingehof shows gegeven en daar veel vrijheid in gekregen, was echt super leuk. En toen hebben we ook in de ring naast de bokstand show gegeven, maar dus onder de naam van het Balingehof. Onder je eigen naam HE opkomen is gewoon heel moeilijk. Daarom ben ik super blij dat ik op deze manier mijn show neer mag gaan zetten! Ik ben toen wel veel in de boktstand geweest, vooral omdat ik toen nog mod was en Jauke geniet vban alle aandacht die hij krijgen kan. En bij de bokt stand paardengekken zat die mijn knollie wel wilde knuffelen
Lizz schreef:Amable schreef:Nee, want toen gaf bokt nog geen showsIk heb toen wel met het Balingehof shows gegeven en daar veel vrijheid in gekregen, was echt super leuk. En toen hebben we ook in de ring naast de bokstand show gegeven, maar dus onder de naam van het Balingehof. Onder je eigen naam HE opkomen is gewoon heel moeilijk. Daarom ben ik super blij dat ik op deze manier mijn show neer mag gaan zetten! Ik ben toen wel veel in de boktstand geweest, vooral omdat ik toen nog mod was en Jauke geniet vban alle aandacht die hij krijgen kan. En bij de bokt stand paardengekken zat die mijn knollie wel wilde knuffelen
Dat wist ik niet, ik dacht dat je voor de tweede keer met bokt mee ging. (kan me volgens mij nog een foto herinneren dat jij met je paard in/bij de boktstand stond) vandaar dat ik die link legde
Maar veel succes en plezier.
Citaat:Grenzen bestaan alleen in ons hoofd - StableEnable
Onder het motto: ‘Grenzen bestaan alleen in ons hoofd’ werkt het team van Stable Enable aan de integratie van de aangepaste sport en het verleggen van individuele grenzen van de ruiters. Naast het sportieve element hebben ruiters met een handicap vaak fysiek veel voordeel van het rijden. In hun clinic zullen zij veel vragen die leven over de aangepaste sport beantwoorden. Ruiters uit de verschillende grades zullen laten zien hoe zij hun doelen nastreven.