Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vinos schreef:Is helemaal geen domme reactie, inloopstalletje en één persoon die haar begeleid/voert enz, dan komt het vertrouwen in de loop der maanden tussen die 2 vanzelf weer terug.
idinn schreef:En nee ik ken het paard niet, maar ik kan het me gewoon niet voorstellen, als een goed getraind, mensen vertrouwend paard al zeer gestresst kan raken van zo'n evenement. Hoe moet het dan zijn voor een paard zonder stabiele basis van vertrouwen in mensen? Maar kan me ook wel voorstellen dat als je op deze manier geen steek verder komt meer, je toch iets wil proberen.
Jitske_ schreef:Ik begrijp echt niet waarom Javi wèl op HE zou kunnen worden getraind en thuis bij Annemarie niet. Sorry.
Ik kan er anders niets van maken dit dit gaat om het ego van Annemarie op een groot evenement en kijk ons eens geweldig zijn, dan puur en alleen om het belang van Javi.
Neem nou Brooke Hospital, een geweldige organisatie die al heel veel gedaan heeft.
Hebben zij dit voor elkaar gekregen door die arme paarden mee te sleuren naar grote concoursen en evenementen van kijk eens wat wij voor werk doen?
Nee, zij zijn juist zo succesvol doordat ze in alle stilte, in alle bescheidenheid, de paarden ècht helpen.
@Potverdikkie, alsjeblieft, vraag Annemarie of ze Javi mee neemt naar haar thuis om te helpen, maar laat haar het hele HE alsjeblieft bespaard. Doe haar dat niet aan.