Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Een dier die denkt echt niet meer te kunnen gaat vaak ook voor de kortste pijn en houdt op met eten. Dit diertje gaat er voor, en heeft kans op volledig herstel.
En die 600 kg, daar is het lichaam net zo goed op voorzien als ons lichaam voorzien is op die 70.

Cassidy schreef:Alleen heb ik ook mijn twijfels over het feit dat mensen over grenzen heen dreigen te gaan (of dit ook werkelijk doen) omdat het kan, of idd ter meerdere eer een glorie van de wetenschap. Zie alle topics over geamputeerde ledematen bij paarden, en de protheses die worden aangepast. Alleen omdat het kan (en onder de noemer "experimentele chirurgie"....
De spiertjes moeten ook nog wat aansterken, naast die zenuwgeleiding die op orde moet komen, maar wat een progressie! En het is een lieverd 
ponyzotje schreef:Mams is ook een prachtige vertegenwoordiger van haar ras, dus dit veulentje zou ook weleens een hele goeie kunnen worden!
essiesilly schreef:dat vind ik zo n onzin! hij rent nou rond in een of ander karretje maar het word wel een goeie :S:S yeah right.... heb je salinero ooit in een karretje zien rondrennen?:S

essiesilly schreef:ponyzotje schreef:Mams is ook een prachtige vertegenwoordiger van haar ras, dus dit veulentje zou ook weleens een hele goeie kunnen worden!
dat vind ik zo n onzin! hij rent nou rond in een of ander karretje maar het word wel een goeie :S:S yeah right.... heb je salinero ooit in een karretje zien rondrennen?:S

ponyzotje schreef:Hoe wil je dit paard ooit vergelijken met een paard als Salinero?
Citaat:Ik vind dit geen natuurlijke aktie.
Die stomme mensen breken weer in op het leven van de dieren.
Wat zal de toekomst brengen voor dit diertje.
Vind het triest dat ze weer een proefobject hebben.,
Ze leren het nooit.
Plus mogen ze het wel stereliseren of kastreren als het volwassen is want zo krijg je de troep onder de paarden.
Ze spelen zo weer aardig met vuur
Citaat:aangezien het een ONDERZOEK is
essiesilly schreef:ponyzotje schreef:Hoe wil je dit paard ooit vergelijken met een paard als Salinero?
aangezien het een ONDERZOEK is, als het slaagt gaan ze het dus bij meerdere paarden doen en daar is dus de vergelijking salinero;
kwpn/sport paarden dus het gaat me niet om welk veulen het is maar om het onderzoek zelf...als je het alleen bij shetlanders of wat dan ook uit gaat voeren heeft het toch ook gewoon weg geen zin ... ? (denk aan kosten!!)
maar ik ga me hier buiten houden want er zijn "dierenvrienden"!! die het toch nooit gaan snappen..
essiesilly schreef:ponyzotje schreef:Hoe wil je dit paard ooit vergelijken met een paard als Salinero?
aangezien het een ONDERZOEK is, als het slaagt gaan ze het dus bij meerdere paarden doen en daar is dus de vergelijking salinero;
kwpn/sport paarden dus het gaat me niet om welk veulen het is maar om het onderzoek zelf...als je het alleen bij shetlanders of wat dan ook uit gaat voeren heeft het toch ook gewoon weg geen zin ... ? (denk aan kosten!!)
maar ik ga me hier buiten houden want er zijn "dierenvrienden"!! die het toch nooit gaan snappen..