Ik ga later ff kijken, ben nu aan het werk

Wil t op zich wel zien, maar heb er nooit meer aan gedacht, was te druk bezig met afkoelen buiten gister

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yeyo schreef:Oh gadver, het paard had nog een naam ook???
Dat maakt het er voor mij ook echt niet "leuker" op dan :S
[***] schreef:stoffel schreef:Er zou eigenlijk veel meer paardevlees gegeten moeten worden.
Vind ik ook, het gemiddelde paard heeft een beter leven dan het gemiddelde vleesvarken/kuiken/kistkalf
mistery schreef:Toen ik de titel las dacht ik, dat meen je toch niet! Zomaar een paard slachten voor een tv programma?
Maar na de eerste zinnen gelezen te hebben was ik alweer rustigHet paard wordt hoe dan ook geslacht dus dan maakt het ook niet uit of er een cameraploeg bij staat of niet.
Hoef het alleen niet te zien want ik kan niet zo goed tegen dat soort beelden
mo_van_dijk schreef:Ik zat heel erg te twijfelen: slager of euthanasie, maar nu weet ik het: Slager...
Als ik er al aan denk dat mijn paard per sjovel van stal naar de kant van de weg getransporteerd wordt, er dan een nacht ligt en daarna met de grijper bovenop de rest van de dieren wordt gedeponeerd![]()
Het is natuurlijk een keuze 'tussen twee kwaden', maar denk toch dat ik de slager fijner vind!
mo_van_dijk schreef:Een crematie vind ik persoonlijk echt zonde van mijn geld... Dan leg ik dat liever bij het aankoopbedrag van mijn volgende paard!