Recensie van pas verschenen boek: Het Tevreden Paard

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:33

Prima opmerking. Alleen begrijp ik hem niet.

Ik bv gaf mijn mening op basis van mijn persoonlijke ervaring en inzichten en er onstond volgens mij een boeiende en respectvolle discussie. Op ook nog eens een volwassen wijze.
Leek mij prima.

In dit topic leek het me erg relevant, maar idd mogelijk ànders dan de massa denkt.

___Tessa___

Berichten: 2146
Geregistreerd: 01-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:08

Ik heb het boek helemaal uitgelezen, en vond er voor mij niet echt veel vernieuwende informatie in staan...
Soms stond er wel iets in dat ik nog niet wist maar dat was vrij weinig.
Er stonden wel dingen in die ik al wel wist maar die dus weer eventjes onder de aandacht zijn gebracht...
De schrijvers spreken elkaar op meerdere (geloof 3) punten tegen...
Als ik voor het kopen wist wat ik nu wist over het boek, had ik m niet gekocht :n

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:18

tessii1991 schreef:
Ik heb het boek helemaal uitgelezen, en vond er voor mij niet echt veel vernieuwende informatie in staan...
Soms stond er wel iets in dat ik nog niet wist maar dat was vrij weinig.
Er stonden wel dingen in die ik al wel wist maar die dus weer eventjes onder de aandacht zijn gebracht...
De schrijvers spreken elkaar op meerdere (geloof 3) punten tegen...
Als ik voor het kopen wist wat ik nu wist over het boek, had ik m niet gekocht :n


Nah ja daar proberen wij nu voor te waarschuwen door duidelijk te maken wie er achter dat boek zitten.
Gebakken lucht dus

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Recensie van pas verschenen boek: Het Tevreden Paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 19:22

Op welke punten spreken ze elkaar, volgens jou, dan tegen tessii?

___Tessa___

Berichten: 2146
Geregistreerd: 01-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:28

Over de REM- Slaap, dat een paard dit minimaal eens in de 2 weken geloof ik nodig heeft, en de ander zegt dat het niet duidelijk is hoevaak een paard dit nodig heeft (Machteld van Dierendonk en ?).

En over de leeftijd van zwaardere belasting & serieus trainen, de ene zegt 6 jaar pas en de andere zegt 4 jaar (Erik Laarakker en Emiel Voest).

Het 3de punt ben ik even kwijt.