Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) dat een western paard recht is en onder de massa treed en (liefst) ook van achter naar voren om springt is het er dus blijkbaar weer niet of zo.
)
(best zwak overigens van die bokkers) keek ik ook even verbaast toen ik zag dat ze na die laatste sliding zelfs nog effe door haar voorbeen heen ging... Ik dacht ook meteen "daar ging iets niet goed? Ook na die stop zag het er even heel gedwongen uit voor mij (let wel: ik ken er niets van
)...
Meteen dat hoofd naar omlaag op een manier die ik niet relaxed noem. Mooi vind ik dan weer dat de kleine merrie meteen een hele vette knuffel krijgt van haar berijder. Doet ie dat altijd? Dat zie je niet meer vaak in topsport... Dus ik denk dat het al bij al wel meevalt met deze merrie en meneer 
Ik wilde dat die van mij ook hun eigen dierenarts zouden betalen 
Pienb schreef:toevoeging op het western riding verhaal: en dat met losse teugel en zonder te versnellen bij de wissel, als het goed is gedaan zie je het niet eens! (de wissel).
zie dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=7zLr7hAD ... re=related

Je hebt helaas wel een hoop rotte appels die "net niet goed genoeg" zijn en die het op een dergelijke manier willen bereiken.. Maar die vind je overal. Net zoals er "net niet" westernruiters zijn die hun peerd dat ook al net niet goed genoeg op jonge leeftijd met een hoop dwang er proberen te krijgen. Zijn er dressuurruiters die denken dat je een paard enkel leuk kan laten lopen als je hem vanachter schopt en vanvoor heel hard tegen houd. 
Met boogjes in de teugels zelfs.

) en hun berijders zo bezig te zien. Petje af!
In beide richtingen 
Die zijn eerlijk
Niels schreef:Jong kapot gereden? Mijn paard is ook in Amerika op 2 jarige leeftijd zadelmak gemaakt, was helemaal clean op de foto vorig jaar (toen was ie 13).
ArabicQueen: Blijf dan maar inderdaad fijn bij je vertrouwde hokje zonder ook maar na te denken voordat je een mening geeftBen blij dat we nog weinig van dat soort types in onze mooie sport hebben