Amable schreef:Het is niet makkelijk om op horse event binnen te komen hoor Scherps. Je moet echt gevraagd worden voor een demo, clinic of show, anders moet je flink betalen om daar iets te komen laten zien. Dus het feit dat je via bokt de mogelijkheid krijgt om op een dergelijk groot evenement zonder extra kosten iets te mogen komen laten zien is gewoon top! Je krijgt er een boel reclame en naamsbekendheid voor terug en daar kan je ook weer betaalde opdrachten uit halen tzt.
Ik heb me dus ook samen met Jauke opgegeven, zou het heel erg tof vinden om Bokt te mogen "vertegenwoordigen" op een evenement als Horse Event!
wij hebben al eens eerder opgetreden bij de horse Event en dat was erg leuk, dus ik weet wat het is.
Maar helaas kost een zadel een hoofdstel een veewagen/trailer, stalling, de dierenarts en hoevensmid en andere dingen voor je paard helaas geld heel veel geld. Dat bedoel ik er mee te zeggen. Het zou dus leuk zijn als je er een kleine vergoeding voor krijgt zoals reiskosten om een beetje uit de kosten te komen.
Ik ben bezig om het barreracing van de grond te krijgen, heb dus nu een eigen manege met 17 dieren staan, deze moet ik kopen en krijg ik niet zomaar van mijn ouders of een sponsor. Hier voor moet ik hard werken om het geld bij elkaar te krijgen zodat alle dieren er goed verzorgt bij staan.
Ik kraak niets af want er zijn op BOKT heel wat mensen erg goed bezig met het vd en meer, dus gaan met die banaan en laat zien wat je kan. De kids op mijn stal wilden de barrel erg graag laten zien, maar het kost me te veel om een veewagen te huren om 8 paarden daar te krijgen.
Wij zullen de barrelracing dus op een andere manier moet zien te promoten, dus via de vakbladen zoals de Ros of de hoefslag, via deze manier kan je dus ook reclame en naamsbekendheid maken en daar kan je ook weer betaalde opdrachten uit halen.
Maar voor die gene die BOKT willen promoten op de horse event doe je best en maak er iets moois van!!!
.