Jij in het programma van Horse Event 2009?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:45

_Noraly schreef:
Ik heb hier al een aantal bokkers voorbij zien komen waarvan ik wel een show zou willen zien, en waarbij ik bij voorbaat al zoiets had dat die wel eens kans zouden kunnen maken.
Ik ben benieuwd!

Ik ook.. Alleen ben bang dat er niemand op ons stemt, als we al door de 'eerste ronde' komen.. :)

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 17:09

_Noraly schreef:
Ik heb hier al een aantal bokkers voorbij zien komen waarvan ik wel een show zou willen zien, en waarbij ik bij voorbaat al zoiets had dat die wel eens kans zouden kunnen maken.
Ik ben benieuwd!

nou idd, dat ben ik met je eens! Ik heb al hele leuke ideeën voorbij zien komen!
Ik heb zelf geen idee wat anderen ook leuk zouden vinden, ik heb me gewoon voor de lol met Wilke opgegeven :P we zien wel hoeveel bokkers ons samen op horse event zouden willen zien ;)

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:31

Amable schreef:
Het is niet makkelijk om op horse event binnen te komen hoor Scherps. Je moet echt gevraagd worden voor een demo, clinic of show, anders moet je flink betalen om daar iets te komen laten zien. Dus het feit dat je via bokt de mogelijkheid krijgt om op een dergelijk groot evenement zonder extra kosten iets te mogen komen laten zien is gewoon top! Je krijgt er een boel reclame en naamsbekendheid voor terug en daar kan je ook weer betaalde opdrachten uit halen tzt.

Ik heb me dus ook samen met Jauke opgegeven, zou het heel erg tof vinden om Bokt te mogen "vertegenwoordigen" op een evenement als Horse Event!

wij hebben al eens eerder opgetreden bij de horse Event en dat was erg leuk, dus ik weet wat het is.
Maar helaas kost een zadel een hoofdstel een veewagen/trailer, stalling, de dierenarts en hoevensmid en andere dingen voor je paard helaas geld heel veel geld. Dat bedoel ik er mee te zeggen. Het zou dus leuk zijn als je er een kleine vergoeding voor krijgt zoals reiskosten om een beetje uit de kosten te komen.

Ik ben bezig om het barreracing van de grond te krijgen, heb dus nu een eigen manege met 17 dieren staan, deze moet ik kopen en krijg ik niet zomaar van mijn ouders of een sponsor. Hier voor moet ik hard werken om het geld bij elkaar te krijgen zodat alle dieren er goed verzorgt bij staan.
Ik kraak niets af want er zijn op BOKT heel wat mensen erg goed bezig met het vd en meer, dus gaan met die banaan en laat zien wat je kan. De kids op mijn stal wilden de barrel erg graag laten zien, maar het kost me te veel om een veewagen te huren om 8 paarden daar te krijgen.
Wij zullen de barrelracing dus op een andere manier moet zien te promoten, dus via de vakbladen zoals de Ros of de hoefslag, via deze manier kan je dus ook reclame en naamsbekendheid maken en daar kan je ook weer betaalde opdrachten uit halen.

Maar voor die gene die BOKT willen promoten op de horse event doe je best en maak er iets moois van!!!
.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 20:42

snoeppig schreef:
_Noraly schreef:
Ik ben benieuwd!

nou idd, dat ben ik met je eens! Ik heb al hele leuke ideeën voorbij zien komen!
Ik heb zelf geen idee wat anderen ook leuk zouden vinden, ik heb me gewoon voor de lol met Wilke opgegeven :P we zien wel hoeveel bokkers ons samen op horse event zouden willen zien ;)

@snoeppig, ik zou die prachtige fries ook weleens willen zien hoor :D

Cyntje

Re: Jij in het programma van Horse Event 2009?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 20:58

Als Wilke mee mag doen baal ik nog harder dat ik niet op Horse Event ben :))

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:24

Oeh, wij zitten te denken aan leuke 'koudbloed' spring demo.
Iets als London Policie kwam als idee naar voren? :D

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:20

@Bizzybijtje: nou laten we dan hopen dat de medebokkers ons naar Horse Event helpen, dan kan iedereen hem zien en misschien zelfs wel een kusje krijgen van meneer hahaha

@Cyntje: nou als het zo ver komt (die kans is natuurlijk niet heel groot maar okej) dan zorg ik voor heeeeeel veel film en foto materiaal!

K merk wel dat m'n mannetje populair is onder de paarden mensen. Bij de finale van Holland's Next Top Horse had meneer ook al hordes mensen om zich heen hihi

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:20

Amber_ schreef:

super leuk idee! ik zou er voor gaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:21

snoeppig schreef:
@Bizzybijtje: nou laten we dan hopen dat de medebokkers ons naar Horse Event helpen, dan kan iedereen hem zien en misschien zelfs wel een kusje krijgen van meneer hahaha

@Cyntje: nou als het zo ver komt (die kans is natuurlijk niet heel groot maar okej) dan zorg ik voor heeeeeel veel film en foto materiaal!

K merk wel dat m'n mannetje populair is onder de paarden mensen. Bij de finale van Holland's Next Top Horse had meneer ook al hordes mensen om zich heen hihi

Met 'ons' bedoel je natuurlijk ook mij en [***] he :D ? :Y)

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:36

haha natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 11:51

Mooi :))

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:50

snoeppig schreef:
Amber_ schreef:

super leuk idee! ik zou er voor gaan :D

Nou Amber, we weten wat ons te doen staat!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:56

snoeppig schreef:

Graag *D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:15

Zo, Ik en Amber_ zijn ook opgegeven, met onze Springende Koudbloeden :j

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 09:30

Iedereen hartelijk dank voor de inschrijvingen :) . Het team gaat nu beslissen over welke 10 shows genomineerd worden. Zodra wij eruit zijn horen de genomineerden van ons, en kan de rest van Bokt op de kandidaten stemmen om zo 3 shows voor op Horse Event te kiezen.