Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:18

En ja hoor, daar gaan we weer 8)7
Mensen die de veroorzaker van zoiets vreselijks, werkelijk de allergrootste nachtmerrie van ieder paardenmens, nog gaan verdedigen ook _-:( -:(-
Tjonge jonge, ik hoop het echt van harte dat een ieder van jullie dit NOOIT, maar dan ook NOOIT zal over komen, dan piepen jullie nl wel anders!

Bianca meid, toppie van je hoe je hebt gehandeld, petje af!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:19

Ik begrijp haar boosheid ook wel, maar je moet wel opletten met wat je op een openbaar forum hierover schrijft.

Marjo

Vanessa schreef:
MISTRAL94 schreef:
Iedereen die regelmatig achter het stuur zit heeft weleens een onbewaakt moment gehad dat je er met je gedachte even niet bij was, is niet handig maar wel menselijk :Y)

Nou inderdaad! Ik ben wel eens achterop een auto gebotst omdat ik op mijn kilometerteller keek in plaats van op de weg. Achterlijke imbeciel ben ik he?

nou achterlijk niet, maar op een auto botsen lijkt me iets anders dan een trailer vanaf de zijkant raken, als ik het verhaal goed heb begrepen. Het lijkt me namelijk niet dat als het al druk is, dat je even uitvoerig op je kilometerteller kijkt.

Ikzelf zou die man verrot gescholden hebben, maar je bent dan ter plaatse, verschrikkelijk geschrokken en je laat je emoties de vrije loop. Ik vind dat er een beetje heftig wordt gereageerd hier met: Zulke reacties verwacht je van een kind, niet van een volwassene. Sorry, maar je kan nog zo oud zijn, maar als je emoties je de baas worden ga je eenmaal dingen zeggen die je later misschien niet eens zo bedoelt.

Maar ik vind niet dat we alles maar mogen goedpraten, deze man zat fout en dat mag hij weten ook. Of het nou een louche zakenman, een man die even op de kilometerteller keek of net zijn cd'tje aan het verwisselen was.
Helaas gebeurt dit, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat alles gelijk goedpraat.

sarah1984

sarah1984 schreef:
Ze kunnen ook gewoon (heel) blij zijn dat ze het (goed) overleefd hebben...

xx_Horsiex schreef:
En omdat ze het overleefd hebben mag je niks zeggen? Moet er eerst iemand dood voordat je wat mag zeggen?

Tuurlijk, maar daar maak je het voor jezelf niet makkelijker mee. En dat je auto en trailer total loss zijn is ....., maar het had veel erger gekund.

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:20

Wat een nachtmerrie...
Toch knap dat je in dergelijke situatie nog het hoofd koel kan houden...
Sterkte en beterschap!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:20

roanda schreef:
Mensen die de veroorzaker van zoiets vreselijks, werkelijk de allergrootste nachtmerrie van ieder paardenmens, nog gaan verdedigen ook _-:( -:(-
Tjonge jonge, ik hoop het echt van harte dat een ieder van jullie dit NOOIT, maar dan ook NOOIT zal over komen, dan piepen jullie nl wel anders!

Ik ben het echt 100% met je eens!

Bianca, toppie meid! Veel sterkte met de komende tijd!

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:21

Jeetje wat verscchrikkelijk, maar super dat je zo cool hebt gehandeld onder de omstandigheden.

Wens jou en je paard HEEL VEEL STERKTE EN BETERSCHAP.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:21

roanda schreef:

Dan is het ook te hopen dat jij niet in een onbewaakt moment zoiets veroorzaakt ;) Diegene die dit gedaan heeft zal dit niet met opzet gedaan hebben. Feit blijft dat het voor Bianca erg vervelend is dat dit gebeurd is. Maar het is niet terug te draaien, als buitenstaander met een beschuldigend vingertje wijzen zal Bianca ook zeker niet helpen hierin.

roanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:22

MoniqueT schreef:
Ik begrijp haar boosheid ook wel, maar je moet wel opletten met wat je op een openbaar forum hierover schrijft.

het was nog licht, dus ik denk eerder dat deze zakenman met dikke leasebak een offerte doornam of zat te bellen

ze zegt wat ze DENKT, en nog geen naam of toenaam, dus vind dit persoonlijk nogal netjes van haar om dit zo op te schrijven

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:23

mijn god wat een nachtmerrie! en wat heb je goed je hoofd koel gehouden na afloop,

heel veel sterkte!

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:25

Jeetje wat een verhaal zeg!
Heel veel sterkte voor jou en het paard! Al die opmerkingen over de aanrichter van dit alles, ik vind dat bianca groot gelijk heeft om zo over hem te praten, dit had ik ook gedaan!
Kom op mensen doe niet zo naief, als dit jullie was gebeurd dan praten jullie ook wel anders.
Die man zou het heus niet expres gedaan hebben maar hij had wel uit zijn doppen kunnen kijken!
En dat zij alleen de dagwaarde terug krijgt daar kan die man wel degelijk wat aan doen want dan had hij haar niet aan moeten rijden. Zij haalt een paard voor een ander op en raakt zelf alles bijna kwijt door zo'n lullo.

Nogmaal degene die iemand aanrijd heeft altijd schuld, zou een mooie bak wezen, stel je nou voor dat jullie daar rijden en je word door hem aangereden en je paard komt daarbij om het leven, zeg je dan achja die man zou het wel niet expres gedaan hebben? Ga toch weg :n

Sterkte! :(:)

*Jolanda*

Jeetje wat een nachtmerrie.
Echt knap hoe je gehandeld heb!
Heel veel sterkte!!

roanda

MISTRAL94 schreef:
roanda schreef:

Dan is het ook te hopen dat jij niet in een onbewaakt moment zoiets veroorzaakt ;) Diegene die dit gedaan heeft zal dit niet met opzet gedaan hebben. Feit blijft dat het voor Bianca erg vervelend is dat dit gebeurd is. Maar het is niet terug te draaien, als buitenstaander met een beschuldigend vingertje wijzen zal Bianca ook zeker niet helpen hierin.

Daar bestaat ook geen twijfel over mogelijk dacht ik zo!
Maar zoals ik al eerder aangaf, ik hoop voor iedereen dat het jezelf nooit zal overkomen!
En ik help het je mee hopen dat ik dit zelf nooit zal veroorzaken, ik zal mezelf denk er nooit om vergeven nl!!!!!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:26

Jeetje wat een heftige nachtmerrie heb je meegemaakt, maar geweldig dat je zo hebt gehandeld, dat zullen je maar weinig na doen in zulke omstandigheden!!

Coconut

Re: Bokker met trailer en paard aangereden op de snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:28

Heb het verhaal vandaag in de Metro gelezen...afschuwelijk zeg!!!! Wat een ontzettende nachtmerrie....

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:30

Heel goed gehandeld!

Maar ik ben het volkomen met sommige hier eens, dat je walgelijk over die man praat! Alsof hij het express deed en even dacht: zo, laat ik eens even lekker die trailer aanduwen! Die man heeft ook gevoel! Die doet dat ook niet express! Als je heel eerlijk was geweest naar jezelf en je had zelf in die auto gezeten, had je ook niet over jezelf gezegd: wat ben ik ook een klotenwijf! Ik doe ook gewoon niks goed! Er kan best met iets meer respect over die man gesproken worden! een ongeluk zit in een klein hoekje! En over dat het een zakenpik was in een dure leasebak: het had net zo goed een arme turk in een fiat panda kunnen zijn! Dat maakt echt geen flikker uit!

@cooperB: Wat een beestachtige reactie zeg! Je gunt haar toch ook niet dat ze er nog lang last van heeft! Je hoopt toch ook dat die man er snel weer bovenop komt! Hij zal dit ook afschuwelijk vinden!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:31

xx_Horsiex schreef:
xDramaQueen schreef:

of jij nog nooit autogereden?
iemand vol op de rem voor je neus is later door dan je denkt, voor je het weet zit je erop, afstand gehouden of niet, dat is in een paar seconden gebeurd.

Ik rij regelmatig auto, maar als ik op mijn kilometer teller kijk zorg ik er voor dat ik eerst voor en achter kijk of het mogelijk is even een momentje niet op de teller te kijken.

gezien je leeftijd zal dat niet meer als een jaar ervaring zijn (wat ik overigens niet l*llig bedoel hoor!) maar een kleine misrekening en het kan al totaal fout gaan, van iemand uit een zijstraat of een gek die ineens afslaat, of iemand vol op de rem whatever.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:32

Samm schreef:
Heel veel sterkte voor jou en het paard! Al die opmerkingen over de aanrichter van dit alles, ik vind dat bianca groot gelijk heeft om zo over hem te praten, dit had ik ook gedaan!
Kom op mensen doe niet zo naief, als dit jullie was gebeurd dan praten jullie ook wel anders.
Die man zou het heus niet expres gedaan hebben maar hij had wel uit zijn doppen kunnen kijken!
En dat zij alleen de dagwaarde terug krijgt daar kan die man wel degelijk wat aan doen want dan had hij haar niet aan moeten rijden. Zij haalt een paard voor een ander op en raakt zelf alles bijna kwijt door zo'n banketstaaf.

Nogmaal degene die iemand aanrijd heeft altijd schuld, zou een mooie bak wezen, stel je nou voor dat jullie daar rijden en je word door hem aangereden en je paard komt daarbij om het leven, zeg je dan achja die man zou het wel niet expres gedaan hebben? Ga toch weg :n

Ja dat had jij ook gedaan! totdat jij zelf diegene bent die aanrijd!

Maar dat zal je natuurlijk nooooooooooooooooooooooooit overkomen!

pinkie87

ik had het gelezen.. in de metro.
maar is die man door gereden dan of zo???
zo niet dan heeft de politie toch gegevens van die man??
ik wens je nog heel veel sterkte. en je paard ook nu nog hopen dat hij nog een keer die trailer weer in wil.

MISTRAL94

Samm schreef:
En dat zij alleen de dagwaarde terug krijgt daar kan die man wel degelijk wat aan doen want dan had hij haar niet aan moeten rijden. Zij haalt een paard voor een ander op en raakt zelf alles bijna kwijt door zo'n banketstaaf.

Ik kan me de boosheid van TS heel goed voorstellen, ik zou ook goed over de zeik zijn. Maar zoals hier gereageerd wordt slaat nergens op. Hier reageren mensen alsof hij dit wel degelijk met opzet gedaan heeft. Maar gelukkig zijn hier bokkers die nooit fouten maken, die nooit te lang op km tellers of wat dan ook kijken. Wees gezegend met dat geluk...

Maar hoe rot het ook is een ongeluk zit in een klein hoekje, als je dit voorkomen wilt moet je of alle auto's gaan verbieden of thuis blijven zitten. Maar sommigen hier leven wel echt in een droom wereld, niet realistisch!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:33

Anthea schreef:
Bah, nasty zeg.

Achterbaks wel, zo praten over diegene die je heeft 'aangereden'.
Alsof die er niet mee zit. :roll:

Moet dat nou weer meteen zo'n reactie :roll: ?
Typisch bokt :n ..

Dit is idd de ergste nachtmerrie die je hebt, en ik vind het erg knap dat je zo cool bent gebleven en zo goed hebt gehandeld!!
Heel veel beterschap voor zowel jezelf als het paard ! :(:)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:34

Wat vreselijk om dit mee te moeten maken. Gelukkig dat het paard er waarschijnlijk weer helemaal bovenop komt en er in ieder geval geen blijvend lichamelijk letsel aan overgehouden heeft (en jij natuurlijk ook niet!).

Dat hele financiele gebeuren zal ongetwijfeld een hoop energie van je gaan vergen, dat hele systeem werkt prachtig...

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:34

silfie35 schreef:
Heel goed gehandeld!

Maar ik ben het volkomen met sommige hier eens, dat je walgelijk over die man praat! Alsof hij het express deed en even dacht: zo, laat ik eens even lekker die trailer aanduwen! Die man heeft ook gevoel! Die doet dat ook niet express! Als je heel eerlijk was geweest naar jezelf en je had zelf in die auto gezeten, had je ook niet over jezelf gezegd: wat ben ik ook een stinkmodder! Ik doe ook gewoon niks goed! Er kan best met iets meer respect over die man gesproken worden! een ongeluk zit in een klein hoekje! En over dat het een zakenpik was in een dure leasebak: het had net zo goed een arme turk in een fiat panda kunnen zijn! Dat maakt echt geen flikker uit!

@cooperB: Wat een beestachtige reactie zeg! Je gunt haar toch ook niet dat ze er nog lang last van heeft! Je hoopt toch ook dat die man er snel weer bovenop komt! Hij zal dit ook afschuwelijk vinden!

Misschien niet, maar een trailer is geen object dat je over het hoofd ziet lijkt mij :n

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:35

pinkie87 schreef:
ik had het gelezen.. in de metro.
maar is die man door gereden dan of zo???
zo niet dan heeft de politie toch gegevens van die man??
ik wens je nog heel veel sterkte. en je paard ook nu nog hopen dat hij nog een keer die trailer weer in wil.

nee man is niet doorgereden, maar in het verhaal word er gezegd dat ze een oplossing willen náást de verzekering oid, ergens in het laatste stukje.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:36

_Patriciaa schreef:
Misschien niet, maar een trailer is geen object dat je over het hoofd ziet lijkt mij :n

Kortom hij heeft dit met opzet gedaan dus