Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Citaat:Ik neem aan dat de buitenlandse ruiters met hun hart en verstand rijden...
Daarom ligt er op de foto ook een dood paard die de race niet heeft overleefd![]()
SB_Beessie schreef:Ik vind het wel een leuk idee, maar dan als het voor een goed doel werd gedaan . Als een soort sponsortocht, en dat ruiters er gewoon een jaar ofzo over mogen doen. En dat je het wel op 1 paard doet dat van te voren is gekeurd door dierenartsen enzo en dat er onderweg ook hulpposten komen om de 70 km. En dan je met een GPS enzo moeten rijden!
A_lette schreef:Zoals al eerder gemeld is, de foto is niet van deze race, maar een foto om een beeld te krijgen van de omstandigheden. Verder verzoek ik jullie ook om goed te lezen wat er staat en niet zomaar dingen te roepen.
Nebron schreef:Sorry maar daar zijn paarden niet voor!!!Ze moeten zelf dat piiiiieepeind maar 'ns gaan lopen. En die foto ook hea?! 'n Dode pony!
Moet niet kunnen! Echt ni!
![]()
Esile schreef:SB_Beessie schreef:Ik vind het wel een leuk idee, maar dan als het voor een goed doel werd gedaan . Als een soort sponsortocht, en dat ruiters er gewoon een jaar ofzo over mogen doen. En dat je het wel op 1 paard doet dat van te voren is gekeurd door dierenartsen enzo en dat er onderweg ook hulpposten komen om de 70 km. En dan je met een GPS enzo moeten rijden!
Als ik het goed heb gelezen, is het voor een goed doel. Ze moeten een bepaald bedrag ophalen en dat minstens aan het goede doel schenken.
Het lijkt mij ook gaafSowieso wil ik graag nog eens naar Mongolië
reininglover schreef:Nebron schreef:Sorry maar daar zijn paarden niet voor!!!Ze moeten zelf dat piiiiieepeind maar 'ns gaan lopen. En die foto ook hea?! 'n Dode pony!
Moet niet kunnen! Echt ni!
![]()
Waar zijn paarden dan wel voor?
Op stal staan en als ze geluk hebben mogen ze nog in een weitje waar ze hun benen niet eens fatsoenlijk kunnen strekken? Die paarden daar worden voor niets anders gebruikt. De bevolking leeft van die paarden: ze zijn vervoer, eten, drinken (paardemelk), inkomstenbron,...
Mogen ze dan ook geen paard slachten want dat is zo zielig?
Elk paard kan bij wijze doodvallen, ook tijdens een B-proefje. Misschien moet je eerst eens fatsoenlijk lezen voor hier te posten...
Ikzelf blijf het een mooi initiatief vinden! Op de site staat zelf ook dat het niet de bedoeling is om de paarden over de kop te jagen maar om de uithouding van de ruiters te testen...
OdeSsaA schreef:Mii_Jessica schreef:Echt zielig!Slaat helemaal nergens op! die dieren vragen er niet om!
echt hé ! zo erg die foto ! moet je zien ! verschrikkelijk gewoon !
Fiffill schreef:@ play_coy: "natuur"? Dood paard met een hoofdstel om.