Edward Gal en Totilas dansen in bomvolle piste naar zege

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:37

Het ziet er misschien af en toe wat hectischer uit, omdat hij wat minder bevestigd is, wat bij een paard van zijn leeftijd past, maar de kwaliteit van sommige oefeningen is zó goed dat ik het terecht vind dat juryleden daar een 9 of 10 op geven. Dan bouw je vanzelf wat compensatie op voor onderdelen die eens een keertje de mist ingaan.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:43

Jammer van de foutjes, maar des te meer reden om trots te zijn op zo'n score, de rek is er dus nog niet uit!
Super ook voor Imke!

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:45

Onze nieuwe Nederlandse topcombinatie is opgestaan. Het spijt me Anky, maar je kan beter je biezen pakken.
Ook omdat ze niet meer gemotiveerd is enzo..

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:15

ThisIsMe schreef:
Het ziet er misschien af en toe wat hectischer uit, omdat hij wat minder bevestigd is, wat bij een paard van zijn leeftijd past, maar de kwaliteit van sommige oefeningen is zó goed dat ik het terecht vind dat juryleden daar een 9 of 10 op geven.

Ik vraag me wel af waar de huidige dressuur nu op gebaseerd is. Gaat het niet meer om harmonie tussen ruiter en paard maar is het een veredeld soort PAVO-cup voor de beste paarden :?

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:28

Lees jij dat uit mijn post dan? :?
Ik zeg dat het SOMS wat hectisch aandoet (en dan bedoel ik heel soms, wat naar mijn bescheiden mening bij zijn leeftijd en africhtingsgraad past), ik ga er van uit dat hij op die onderdelen geen hele hoge scores krijgt. Maar op andere momenten zijn de oefeningen uitstekend voor elkaar én harmonieus, neem aan dat hij voor die onderdelen hele hoge punten krijgt, waardoor hij per saldo hoog uitkomt én bovenaan staat :)*

Dus waar jij nou naar aanleiding van mijn post de link naar de PAVO vandaan haalt snap ik niet helemaal, ik heb het over de oefeningen, niet over de kwaliteit van 'het voorbeenzwaaien'. :+