Het idee al dat ik dat kwakkie op moet ruimen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IKbenEllen schreef:Hoe zou je het vinden om je in je eigen stal te vinden dan? Vind dat een groot verschil met dat donkere bosje.
Het idee al dat ik dat kwakkie op moet ruimen![]()
![]()

Typerend voor de huidige maatschappij...Lekker allemaal wijzen met de vingertjes 

Ophelia schreef:En hoe zit het dan met het "even in de stal piesen" vlak voordat je gaat rijden? Is dat dan ook onbehoorlijk naar je paard toe, aangezien je dan ook je broek laat zakken? Of zitten hier nu ècht alleen maar heilige boontjes die dat nog nooooooit gedaan hebben....
Naar aanleiding van de vreselijke ophef die er gemaakt werd, dacht ik echt dat die jongen de shet daadwerkelijk penetreerde. Maar na het lezen van het nieuwsbericht in dit topic blijkt dat dus totaal niet aan de orde. Ja, natuurlijk is het vreemd dat hij in de stal van een ander zit, maar jezus, om nu gelijk een paria van zo'n jongen te makenTyperend voor de huidige maatschappij...Lekker allemaal wijzen met de vingertjes
Ligt zeker ook weer aan de opvoeding
lejo schreef:vorame schreef:En kijken of het dan zo grappig is, op jou erf, een jonge met een stijve bij jou paard.
Nee zeker niet leuk; zoals ik al zij, zelfs mensen zonder paard erbij betrappen was al niet leuk.
Maar het zo aan de grote klok hangen en die jongen door het slijk halen zonder dat er zeker is wat er is gebeurd, dat zou ik NOOIT doen.
(al wist ik het wel zou ik het nog niet aan de grote klok hangen)

Downhill schreef:Bij die zieke "vrienden" mogen ze ook hun knieschijven eraf trappen.![]()
Die zijn net zo goed schuldig!Cayenne schreef:Hij zou ook zijn opgehitst door een groep vrienden die hem eerst ‘een beetje’ dronken had gevoerd. Door zijn vriendengroep werd hij geregeld gepest.