Opgehitst en slachtoffer of ‘zieke ponyseks’?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:50

Hoe zou je het vinden om je in je eigen stal te vinden dan? Vind dat een groot verschil met dat donkere bosje.
Het idee al dat ik dat kwakkie op moet ruimen :r :r :r

Esmeralda

Re: Opgehitst en slachtoffer of ‘zieke ponyseks’?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:53

nou weet je wat ik dan al helemaal stom vind. Waarom hij het licht had aangedaan!! Je weet toch wel waar dat ding zit, daar hoeft het licht toch niet voor aan! Had hij dat niet gedaan, dan had er geen haan gekraait. Dus tja.
Het is en blijft gewoon apart allemaal. Denk dat die jongen maar moet verhuizen naar heel ver weg, als hij nog een beetje normaal over straat wil.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 15:54

IKbenEllen schreef:
Hoe zou je het vinden om je in je eigen stal te vinden dan? Vind dat een groot verschil met dat donkere bosje.
Het idee al dat ik dat kwakkie op moet ruimen :r :r :r

dat kwakkie is s,morgens allang verdroogt of opgelost in het stro, vind je niks meer van terug. Het is geen olifant die klaar komt met tig liter.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:08

Nee dat zou er bij moeten komen :roll:

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:17

IKbenEllen schreef:
Nee dat zou er bij moeten komen :roll:

:')

Niet zo aanstellen hoor! :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:41

Ja sorry reacties met hij stond toevallig bij de ponny zit te bevrdigen gaan er bij mij niet in
Dat kan die ook in de wc doen of op zn eigen kamer!
Is gewoon duidelijk dat vieze gedachtes had met die pony.

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 18:44

zat mensen die dat doen buiten de deur,

De stal is natuurlijk lekker beschut en warm.

Mensen mensen wat een ophef over zoiets onduidelijks :z

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 19:36

Mooi dat er zo over hem wordt geroddeld, hoop dat ie er op die manier flink spijt van krijgt.
En proffesionele hulp kan die ook wel gebruiken...

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 20:39

heel erg triest

Nenss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:10

Filmpje op www.geenstijl.tv!

Echt zielig, maar ja.. Je hebt blijkbaar van die mensen..

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:11

En hoe zit het dan met het "even in de stal piesen" vlak voordat je gaat rijden? Is dat dan ook onbehoorlijk naar je paard toe, aangezien je dan ook je broek laat zakken? Of zitten hier nu ècht alleen maar heilige boontjes die dat nog nooooooit gedaan hebben....

Naar aanleiding van de vreselijke ophef die er gemaakt werd, dacht ik echt dat die jongen de shet daadwerkelijk penetreerde. Maar na het lezen van het nieuwsbericht in dit topic blijkt dat dus totaal niet aan de orde. Ja, natuurlijk is het vreemd dat hij in de stal van een ander zit, maar jezus, om nu gelijk een paria van zo'n jongen te maken :roll: Typerend voor de huidige maatschappij...Lekker allemaal wijzen met de vingertjes :n

Ligt zeker ook weer aan de opvoeding ;)
Laatst bijgewerkt door Ophelia op 17-06-09 21:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:12

Moderatoropmerking:
Ik heb een heleboel oneliners en offtopic berichten gesplit. Verder ben ik een hoop speculaties tegengekomen. Ik begrijp dat zo'n bericht vraagt om speculeren, maar toch vraag ik jullie het niet te doen, het is nergens voor nodig. Verder graag ontopic verder :)

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:42

Ik vind juist dat die 'vriendengroep' ook goed aangepakt moet worden, die zijn ziek!
Ik keur niet goed wat die jongen heeft gedaan en ik probeer het ook niet goed te praten, toch kan het zijn dat die jongen op dat moment niet zo stevig in zijn schoenen stond en beinvloed is door die vriendengroep.
Ik heb het best wel met hem te doen.

Hij heeft goede hulp en begeleiding nodig om niet weer in 'verkeerde handen' te vallen straks.
Sommige mensen kunnen niet goed voor zichzelf opkomen...

Ik had idd ook van de partij voor de dieren verwacht dat ze dit incident met beide handen zouden aangrijpen om 'eisen' te stellen...
Helaas.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 05:56

Ophelia schreef:
En hoe zit het dan met het "even in de stal piesen" vlak voordat je gaat rijden? Is dat dan ook onbehoorlijk naar je paard toe, aangezien je dan ook je broek laat zakken? Of zitten hier nu ècht alleen maar heilige boontjes die dat nog nooooooit gedaan hebben....

Naar aanleiding van de vreselijke ophef die er gemaakt werd, dacht ik echt dat die jongen de shet daadwerkelijk penetreerde. Maar na het lezen van het nieuwsbericht in dit topic blijkt dat dus totaal niet aan de orde. Ja, natuurlijk is het vreemd dat hij in de stal van een ander zit, maar jezus, om nu gelijk een paria van zo'n jongen te maken :roll: Typerend voor de huidige maatschappij...Lekker allemaal wijzen met de vingertjes :n

Ligt zeker ook weer aan de opvoeding ;)

dus jij zou het niet erg vinden als je er zo een betrapt in je stal?

'lekker allemaal wijzen met de vingetjes'
ja in dit geval wel!

en nee,ik heb nog nooit in een paardenstal gepiest,maargoed dan zal ik inderdaad wel een heilig boontje zijn die typerend is voor de huidige maatschappij
(en nee ik vind dat niet normaal,even voor de duidelijkheid)

de jongen heeft inderdaad hulp nodig,nu is het nog relatief onschuldig,maar wie weet wat hij later zal flikken. dat moet voorkomen worden.

vorame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 06:36

lejo schreef:
vorame schreef:
En kijken of het dan zo grappig is, op jou erf, een jonge met een stijve bij jou paard.

Nee zeker niet leuk; zoals ik al zij, zelfs mensen zonder paard erbij betrappen was al niet leuk.
Maar het zo aan de grote klok hangen en die jongen door het slijk halen zonder dat er zeker is wat er is gebeurd, dat zou ik NOOIT doen.
(al wist ik het wel zou ik het nog niet aan de grote klok hangen)

Dat is iets wat vanzelf gebeurd als je in een klein dorp woont.
Dat hoef je zelf niet te willen, maar zoiets gaat gewoon snel rond.

Ook ik ben iemand die nooit op stal heeft geplast.
Daar hebben ze een wc voor uitgevonden. :)
Maar plassen of wat anders is wel wat ander om te betrappen.

Het paard heeft hier echt geen schade van.
Maar de jongen was op een plaats waar hij niet hoorde.
En zijn handelingen zijn op een plaats waar hij niet hoort nog veel vreemder.
Nu is er niets gebeurd. Maar rare dingen beginnen altijd klein en nog onschuldig.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:35

Downhill schreef:
Bij die zieke "vrienden" mogen ze ook hun knieschijven eraf trappen. :(
Die zijn net zo goed schuldig!

Cayenne schreef:
Hij zou ook zijn opgehitst door een groep vrienden die hem eerst ‘een beetje’ dronken had gevoerd. Door zijn vriendengroep werd hij geregeld gepest.

sluit me hierbij aan.
als zij de jongen niet dronken hadden gevoerd én niet hadden gepest had dit niet gebeurt