Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiamax schreef:en nog eentje die was van laatst.
ik bij het strandje samen met een vriendin te paard (ongeveer zelfde plek als bij die ander) blaft er een hond tegen mijn paard en wil naar hem gaan grijpen, ik me paard alle richtingen opsturen zodat die hond neit al te dicht bij komt. en die eigenaren van die hond zeggen niks he! niet eens de hond terugroepen:O die vriendin zo; als die hond een trap krijgt iessie dood
en even later die man; dat weet jij niet wat er met je paard gaat gebeuren! en daarna riepen ze hem pas terug.
zooo asociaal vind ik dat!
Sammie schreef:We vinden het natuurlijk geen enkel probleem dat jullie je ervaringen hier willen delen (ter onderdeel van een discussie of wat dan ook), maar we verzoeken jullie vriendelijk om jullie positieve en negatieve ervaringen ten bate van het onderzoek te e-mailen in het opgegeven adres in de Openingspost. Dat mag evt een kopie zijn van wat je hier geplaatst hebt.
Graag dus het opgegeven e-mailadres uit de openingspost gebruiken.
KiWiKo schreef:ik zou zeggen.......... zie het als een goede oefening voor jou......
want dit soort dingen kunnen nog eens gruwelijk waarheid worden, en dan crossen ze helemaal door hoor.........
Sammie schreef:We vinden het natuurlijk geen enkel probleem dat jullie je ervaringen hier willen delen (ter onderdeel van een discussie of wat dan ook), maar we verzoeken jullie vriendelijk om jullie positieve en/of negatieve ervaringen ten bate van het onderzoek te e-mailen in het opgegeven adres in de Openingspost. Dat mag evt een kopie zijn van wat je hier geplaatst hebt.
Graag dus het opgegeven e-mailadres uit de openingspost gebruiken.