Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:Ik verheug me er nu al op tegen je te mogen rijden....![]()
Bedreigd voelen? Joh, hoe kom je erbij?
Stomverbaasd ben ik, dat ik nu al die mensen die al jarenlang in discussies roepen dat bitloos wedstrijden rijden moet kunnen en dat zij het zo goed kunnen ineens allemaal uitvluchten zie schrijven om niet in Ermelo mee te doen.
Als ik al jarenlang voor iets op de barricades stond in woord en geschrift en ik kreeg dan de kans om er daadwerkelijk voor te zorgen dat iets wat in mijn ogen onrecht was eindelijk veranderd kon worden, dan moest er een ziekenhuisopname aan te pas komen om me tegen te houden.
http://www.paardentaxi.nl lost al je vervoersproblemen ineens op, normale geplande wedstrijden zijn er de komende 100 jaar nog dus die kunnen gemakkelijk een keer overgeslagen en Ermelo ligt zo centraal dat je van waar dan ook in Nederland er goed kan komen.
Voor Subtopwedstrijden zit ik ook vaak twee a drie uur in de auto, dat is voor een goed getraind paard geen enkel probleem.
FahyaFemke schreef:horseyfries, vanwaar reageer jij eigenlijk steeds zo, tsja, gehaat?
ik leg toch net uit, dat ik niet al "jaaren" roep dat bitloos beter is? waarom haal je dat er wel steeds bij?
Maar wel weer bedankt voor je tip van de taxi..
quintusgl dankjewel.