Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Solvej schreef:Nu ga ik iets gevaarlijks zeggen maar ik ben blij dat ze eens niet gewonnen heeft, heb de kür gezien en naar mijn mening mocht ze nog een paar plaatsjes naar achter geschoven worden. Ze heeft zo vaak onterecht haar zege behaald dat het naar mijn mening tijd werd dat ze weer eens met beide benen op de grond werd gezet.

Senja_x schreef:Wij moeten kijken naar Anky de grote ruiter en als die ongemotiveerd ons land vertegenwoordigd dan is dat niet echt een pretje om te zien. Als zo een grote ruiter ongemotiveerd en niet klaar voor een NK aan de start verschijnt dan is het niet meer als logisch dat er kritiek komt vanuit de paardensportliefhebbers.

Solvej schreef:Zo foutloos vond ik hem niet![]()
en naam mijn bescheiden mening geen 84% waard, maar wie ben ik he!

om dat te weten maar dan zouden die personen zich daar ook eens in moeten verdiepen..maar zij heeft de kur wel een andere demensie gegeven..niet van die aan elkaar geplakte stukjes muziek, nee mooi gecomponeerde muziek(al dan wel of niet je er van houd)..en daarbij!...zij heeft nog altijd dressuur groot gemaakt, daarom krijgen we nu zendtijd(ook al is het nog zeer minimaal)op de NOS...natuurlijk kan je altijd kritiek hebben op mensen, waarom niet??...dus kan ook op Anky..maar wees wel realistisch, hoge bomen vangen veel wind zo ook zij..maar zij is wel degene die een colom schrijft in de telegraaf, die bij Paul en witteman zit en weet ik veel overal...haar persoonlijkheid maakt dressuur wel waar het is..... Hopelijk gaan we met het EK goud halen...want met Edward/Imke/Anky moet het gaan lukken..en zo zal zij er ook over denken, eindelijk iemand die nog meer hoge ogen kan gooien..die hebben we heel hard nodig want anky kan niet alleen die kar trekken...Ik hoop van harte dat ze nog even doorgaat, dat ze weer die motivatie kan vinden om samen met de andere toppers een dreamteam te vormen Solvej schreef:Ja juist ja![]()
![]()
Dus dan moet de hele wereld zeker zwijgen als het om Anky gaat
I rest my case