Hopelijk komen de paarden er weer boven op en zijn ze niet dood gegaan. Ik vind dat ze die vent een fikse boete moeten geven, je kunt niet zomaar in slaap vallen!!!!! Als je zo moe bent, ga dan niet rijden!
Ik zal even een update geven want ik geloof dat sumsum niet meer reageerd door tijdgebrek. Paarden zijn er beide nog en komen er wonderbaarlijk goed vanaf. Het paard van Sumsum heeft het kniekapsel kapot maar er is een hele goede prognose dat het beter word. Het paard van haar vriendin is na die tijd een beetje aan het kwakkelen geslagen. Hij kreeg vreemde plekken door de huid heen die openbarsten en er kwam pus uit. Dit lijkt nu ook weer rustig te worden en het paard is aan de betere hand. Al met al paarden staan er erg goed bij. De meiden kunnen het ook al een plekje geven. Al blijft het een verschrikkelijke situatie.
Dankjewel voor de update, Wendel . Zo te lezen hebben de paarden nog wel even nodig om weer helemaal te herstellen, maar ze komen er wel weer bovenop. Fijn .
gelukzoeker
Geplaatst: 10-02-10 22:38
Na veel vraag hoe het gaat met de paarden een update:
Ik ben de bestuurder van het voortuig die is aangereden.. Heb na mijn grote spijt en veel verdriet mijn lieve meisje afgelopen zondag verlost uit haar lijden! Het leek allemaal goed te gaan maar er waren zoveel complicaties en onverklaarbare kreupelheden dat ik na 8 maanden gekozen heb om haar te verlossen.. ze was nog veel te jong om continu pijn te hebben en in der stal te moeten staan!
De andere merrie is afgekeurd voor de sport of recreatie..
Dus al met al wat een goede afloop leek is een totale ramp geworden!
Ik wil iedereen bedanken voor alle steun en lieve berichtjes..
Jannyman
Geplaatst: 10-02-10 22:41
Jeetje meid...heel veel sterkte! Wat een traumatische ervaring. om kippevel van te krijgen. Sterkte!
He nat..... Ik heb het je al eerder gezegd maar je bent dapper. Dit is geschreven door een kennis van mij, maar vindt het erg lijken op de situatie van jou.
Alle liefde Alle zorg Alle toewijding Maakten jouw leven bijzonder en onvergetelijk Je laat een onvergetelijke herinnering achter
Wat heb je gevochten Wat heb je gegeven Wat mocht je ontvangen Zoveel beleeft en zoveel genoten
Nu heb je rust Nu ben je vrij Nu geen strijd meer
Nu is het klaar en zo is het goed
Er is een nieuw sterretje gekomen En een herinnering geboren