Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shanou schreef:Misschien wordt het eens tijd dat ze beter gaan betalen! Een goede CAO neerzetten. Nu worden we maar uit gebuit in dit werk vind ik, kei hard werken en einde van de maand zie je er bijna niets van terug.
shanou schreef:Misschien wordt het eens tijd dat ze beter gaan betalen! Een goede CAO neerzetten. Nu worden we maar uit gebuit in dit werk vind ik, kei hard werken en einde van de maand zie je er bijna niets van terug.
Nimmy schreef:shanou schreef:Misschien wordt het eens tijd dat ze beter gaan betalen! Een goede CAO neerzetten. Nu worden we maar uit gebuit in dit werk vind ik, kei hard werken en einde van de maand zie je er bijna niets van terug.
en waar moet dat geld vandaan komen?
Beter loon is waarschijnlijk niet haalbaar, paarden kosten vaak meer dan dat ze opleveren... Betere arbeidsvoorwaarden, betere voorlichting over houding en bijv goede hulpmiddelen om de rug te ontlasten zou al wel wat verschil kunnen maken
Vudress schreef:Er bestaat wel banen in de paarden die leuk zijn en goed betalen. Je moet alleen wel de juiste persoon er voor zijn.
byrklint schreef:Vudress schreef:Er bestaat wel banen in de paarden die leuk zijn en goed betalen. Je moet alleen wel de juiste persoon er voor zijn.
Die mazzel moet je inderdaad net hebben. Een goede vriendin van mij heeft die mazzel!