Flinke nederlaag voor Anky, Adelinde en Parzival tweede

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:07

Hij is zeker niet niets, maar zijn kwaliteiten zijn al lang bekend en dat hangt niet van deze wedstrijd af. ik geloof niet dat Pb van die wedstrijd veel beter zou worden.. een wedstrijd meer of minder.. Denk eerder dat het juist niet gaan (rust) 'm beter doen. maar goed daarover heeft ieder zn mening ;). Wie weet heeft het ook wel te maken met het dekseizoen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:10

pharagirlke schreef:
Nee dat snap ik sowieso niet. Ik vind PB eerlijk gezegd zelfs een leuker/fijner dier dan Salinero...
Misschien dat het niet zo goed klikt als met Sali?

Helemaal mee eens!

Kan zijn, het kan niet altijd klikken...

passieX

Re: Flinke nederlaag voor Anky, Adelinde en Parzival tweede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:59

Als ze haar sponsor en eigenaar van PB (PB is niet van haar zelf toch? ) ook wat wil 'geven', moet ze met PB naar Vegas gaan. Ik snap dat haar eerste keuze natuurlijk Salinero is, maar als het daar niet mee kan en ze dan helemaal niet gaat... dat vind ik een beetje flauw.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:37

Ik kan me dat toch wel voorstellen. Heel gedoe om met een peerd de wereldbol over te vliegen en alles errond te regelen, ook op je bedrijf. Volgens mij brengt ze PB vaak genoeg uit, hoor. Is PB trouwens niet van haarzelf? Dat dacht ik, maar kan het ook mis hebben. Ben, even off topic, ook altijd ontzettend benieuwd wat zo'n paard nu in geld waard is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:47

Op internet vind ik voorlopig dat Painted black deels van Anky en sjef is en deels van de IPS horse group... Maar ik meen me ook te herinneren dat PB geheel van Anky was, dus of ik vind geen recente informatie op internet, of ik ben twee paarden aan het wisselen.