Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! antibokker schreef:Nee ik stop er niet mee want dit moet gewoon gestopt worden. En het slaat nergens op wat jullie doen. Niemand heeft iets verkeerd gedaan. Knoopje kun jij in het priveleven kijken van Wendy en Maurice? En wat heb je tegen hun? En Shan toch bedankt voor de tip maar je moet toch toegeven dat dit allemaal nergens op slaat? Ik zal het verhaal voor de laatse keer snel opsommen. Marrigje stop, zogenaamd afscheid HK, uitgeleent naar Tsjechie, ongeluk, land geen succes, weer oppakken met rijden, hengst blijkt opperfit 100% gezond, prive zwangerschap, verkoop geen geschikte klanten in eigenkring, verkocht via sporthorses en nu bij kimberley. Niet meer niet minder! En knoopje erg misselijk opmerkingen kun jij maken zeg, tikje jaloers??

wendyvdh schreef:Willen jullie nou eens ophouden uit respect voor Kimberley! Er zijn dingen gezegd ja maar er kunnen ook helaas dingen veranderen in een korte tijd. Graag slotje
sarabande schreef:wendyvdh schreef:Willen jullie nou eens ophouden uit respect voor Kimberley! Er zijn dingen gezegd ja maar er kunnen ook helaas dingen veranderen in een korte tijd. Graag slotje
Wellicht moet jij eens nadenken voordat je verlekkert de publiciteit opzoekt.
En wellicht zou je je er bij neer kunnen leggen dat niet iedereen alles maar voor zoete koek slikt en alles wat jij zegt toejuicht.
In principe is deze hele heisa het gevolg van jouw tegenstijdige beslissingen en berichten over Inspecteur.
Enige zelfkritiek is hier wel op zijn plaats, inplaats van dit zint me niet doe maar een slotje
sarabande schreef:Wellicht moet jij eens nadenken voordat je verlekkert de publiciteit opzoekt.
En wellicht zou je je er bij neer kunnen leggen dat niet iedereen alles maar voor zoete koek slikt en alles wat jij zegt toejuicht.
In principe is deze hele heisa het gevolg van jouw tegenstijdige beslissingen en berichten over Inspecteur.
Enige zelfkritiek is hier wel op zijn plaats, inplaats van dit zint me niet doe maar een slotje