Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:45

Als je er gewoon over op houdt, antibokker, dan zakt dit topic snel naar onderen.
Zolang je op iedere post ingaat blijft dit topic ook bovenaan staan en rakel je zelf het vuurtje steeds weer op.

knooopje

Re: Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:47

hij probeert te redden wat er te redden valt geloof ik.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:53

knooopje schreef:
hij probeert te redden wat er te redden valt geloof ik.

:= kun je vergeten op bokt!

antibokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 21:57

Nee ik stop er niet mee want dit moet gewoon gestopt worden. En het slaat nergens op wat jullie doen. Niemand heeft iets verkeerd gedaan. Knoopje kun jij in het priveleven kijken van Wendy en Maurice? En wat heb je tegen hun? En Shan toch bedankt voor de tip maar je moet toch toegeven dat dit allemaal nergens op slaat? Ik zal het verhaal voor de laatse keer snel opsommen. Marrigje stop, zogenaamd afscheid HK, uitgeleent naar Tsjechie, ongeluk, land geen succes, weer oppakken met rijden, hengst blijkt opperfit 100% gezond, prive zwangerschap, verkoop geen geschikte klanten in eigenkring, verkocht via sporthorses en nu bij kimberley. Niet meer niet minder! En knoopje erg misselijk opmerkingen kun jij maken zeg, tikje jaloers??

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:00

Tjah ik snap ook niet waarom mensen zich hier druk zitten te maken om de verkoop van Spekkie...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:00

Begrijp eigenlijk niet wat Wendy hier nog mee te maken heeft :?

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:02

Antibokker; 1 tip, verdiging jezelf nou niet constant hier op bokt. Je blijft alles maar naar boven halen en je krijgt de overige bokkers hier toch niet zover dat ze dezelfde mening gaan krijgen als jij hebt. De één denkt zus en de andere denkt zo en probeer, hoe vervelend dat soms is, elkaar toch een heel klein beetje in zijn waarden te laten. Jij weet overduidelijk meer dan dat wij weten, hou dat lekker en probeer iets minder in de verdediging te schieten... Het is zoals het is en heb daar vrede mee, geldt voor iedereen :)!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:03

antibokker schreef:
Nee ik stop er niet mee want dit moet gewoon gestopt worden. En het slaat nergens op wat jullie doen. Niemand heeft iets verkeerd gedaan. Knoopje kun jij in het priveleven kijken van Wendy en Maurice? En wat heb je tegen hun? En Shan toch bedankt voor de tip maar je moet toch toegeven dat dit allemaal nergens op slaat? Ik zal het verhaal voor de laatse keer snel opsommen. Marrigje stop, zogenaamd afscheid HK, uitgeleent naar Tsjechie, ongeluk, land geen succes, weer oppakken met rijden, hengst blijkt opperfit 100% gezond, prive zwangerschap, verkoop geen geschikte klanten in eigenkring, verkocht via sporthorses en nu bij kimberley. Niet meer niet minder! En knoopje erg misselijk opmerkingen kun jij maken zeg, tikje jaloers??

Je wilde toch een slotje?? Ga dan ook niet verder over het onderwerp.

Vorige eigenaar zei zelf dat Inspekteur zijn rust zou verdienen en niet naar een Young rider talent zou gaan.. En wat lees je dan..? Ja dus.. Het is dan wel een leerpaard, maar ze blijven niet eeuwig in de Z2 hangen..
Ze spreekt zichzelf gewoon tegen en dat schiet bij sommige mensen in het verkeerde keelgat.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:03

Ik heb niet de indruk dat de antibokker meer weet, ze tikt alleen meer :D

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:08

sarabande schreef:
Ik heb niet de indruk dat de antibokker meer weet, ze tikt alleen meer :D

hij :D

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:09

Ook goed :D

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:09

antibokker wat jij nu doet is niet erg helpvol voor je vrienden!
hun prive leven intresseerd mij helemaal niks!
mensen hebben een oordeel op uitspraken die zij zelf doet
het gaat met pensioen... hij gaat niet met pensioen.
hij is te koop maar niet voor de hogere sport,en zo kun je nog wel even doorgaan,daar word over gepraat en daar trekken mensen hun conclusie uit!
er word niet gezegt dat wendy niet goed voor hem gezorgt heeft!
ook word er niet gezegt dat wendy niet het beste met hem voor heeft(er zijn denk ik weinig bokkers die hun persoonlijk kennen)er word gepraat over de manier waarop er openlijk met de hengst word gezeult.
ene nee ik ben niet jaloers,als je in mijn profiel kijkt kun je zien dat ik totaal niks met dressuur paarden doe!
Laatst bijgewerkt door knooopje op 20-03-09 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

wendyvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:13

Willen jullie nou eens ophouden uit respect voor Kimberley! Er zijn dingen gezegd ja maar er kunnen ook helaas dingen veranderen in een korte tijd. Graag slotje

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:14

wendyvdh schreef:
Willen jullie nou eens ophouden uit respect voor Kimberley! Er zijn dingen gezegd ja maar er kunnen ook dingen veranderen in een korte tijd. Graag slotje

+:)+

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:19

Mooi gesproken Wendy!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:22

Moderatoropmerking:
Op dit topic komt geen slotje. Dit omdat er al genoeg voorgaande topics op slot zijn gegaan plus dat dit topic er netjes aan toe ging tot een pagina geleden. Graag terug ontopic en respectvol naar elkaar toe blijven. :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:24

wendyvdh schreef:
Willen jullie nou eens ophouden uit respect voor Kimberley! Er zijn dingen gezegd ja maar er kunnen ook helaas dingen veranderen in een korte tijd. Graag slotje

Wellicht moet jij eens nadenken voordat je verlekkert de publiciteit opzoekt.
En wellicht zou je je er bij neer kunnen leggen dat niet iedereen alles maar voor zoete koek slikt en alles wat jij zegt toejuicht.
In principe is deze hele heisa het gevolg van jouw tegenstijdige beslissingen en berichten over Inspecteur.

Enige zelfkritiek is hier wel op zijn plaats, inplaats van dit zint me niet doe maar een slotje

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:26

Daar zit iets in Sarabande, maar het is nu eenmaal zo en hoe het ook gelopen is; snap dat Wendy hier nu ondertussen wel een einde aan wil maken...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:27

sarabande schreef:
wendyvdh schreef:

En wellicht zou je je er bij neer kunnen leggen dat niet iedereen alles maar voor zoete koek slikt en alles wat jij zegt toejuicht.
In principe is deze hele heisa het gevolg van jouw tegenstijdige beslissingen en berichten over Inspecteur.

Enige zelfkritiek is hier wel op zijn plaats, inplaats van dit zint me niet doe maar een slotje

+:)+ Goede reactie Sarabande.
Ze zeggen niet voor niks: Pas op wat je zegt, het kan altijd tegen je gebruikt worden..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:28

liliputter schreef:
Daar zit iets in Sarabande, maar het is nu eenmaal zo en hoe het ook gelopen is; snap dat Wendy hier nu ondertussen wel een einde aan wil maken...

Misschien is het dan eens tijd voor enige deemoed

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:28

sarabande schreef:

Misschien moet jij eens je grote mond gaan spoelen. Pardon, verlekkert de publiciteit opzoekt? Wie denk je wel niet dat je bent? Ga je neus in andermans zaken steken maar laat Wendy a.u.b. met rust zeg. Jij hebt nul komma nul te maken met Spekkie en Wendy, dus doe alsjeblieft niet alsof je god weet wat niet bent om zomaar even lukraak wat opmerkingen naar Wendy der hoofd te gooien. Alsjeblieft zeg.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:29

sarabande wat wendy ook zou zeggen dat ze met spekkie zou doen. Het is/was haar paard haar keuze.
Of ze nu eerst zegt dat ze a zou doen maar nu B heeft gedaan. Zal in het belang van Spekkie gedaan zijn.
Zij weet wat het beste voor hem is en als zij ervoor gekozen heeft dat dit de beste oplossing is voor Spekkie.
Dan zei dat zo.
Wat ze ook gedaan had ze is jou en niemand van bokt uitleg verschuldigd of een verklaring schuldigt.
Was spekkie een doodnormaal paard geweest dan was er niet eens zo`n heisa erom.
Mensen waar maken jullie je druk om?
Om een ander?
Niets beters te doen?
Spekkie heeft het nu toch net zo goed? En buiten dat al had hij dat niet dat is niet jullie verantwoording en niet jullie keuze maar de keuze van de koper en verkoper.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:30

het blijft gewoonweg heel tegenstrijdig wat er in 1e instantie werd gezegd en wat er nu gebeurd...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:31

Wienna schreef:
het blijft gewoonweg heel tegenstrijdig wat er in 1e instantie werd gezegd en wat er nu gebeurd...

En wat heb jij daar mee te maken? Niks. Helemaal niks.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:31

Mayflower_ schreef:
+:)+ Goede reactie Sarabande.
Ze zeggen niet voor niks: Pas op wat je zegt, het kan altijd tegen je gebruikt worden..

Wat een onzin het is haar paard geweest dus bepaald ze altijd zelf nog wel of ze ook inderdaad nog het geen met hem doet wat ze verplan was!