Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

Re: Meisje ontvoert haar 'eigen' paard uit stal in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:49

Volgensmij zit ze hier ook op bokt ofniet

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:54

scoobydoe schreef:
Volgensmij zit ze hier ook op bokt ofniet

Al lang niet meer.... ze is volledig terrecht permanent geband omdat ze per pb ongevraagd iemands paard ging readen, wat er meestal op neer kwam dat als je d'r bloesempies niet aan je paard gaf je paard dood wilde.... etc. etc.

Nee, die is al vanaf het begin dat ze op bokt kwam zwaar gestoord :j

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:58

Ja want op bladzijde 4 staat wat ze zei en dat was van bokt
Die moet echt gestraft worden

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:21

zucht, heel goed van Janneke, gelukkig maar dat ze haar paard weer terug heeft.
en maar hopen dat ze er niet teveel problemen van krijgt met die vrouw.!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:53

Bah.
Ik heb nu al meerdere dingen erover gehoord en oa het hele topic over haar op http://www.belazerdophetnet.nl gelezen, ik krijg de krieb.els van haar.
Ik hoop dat er nu een onderzoek komt naar de toestand van die paarden daar en dat ze er allemaal weggehaald kunnen worden.

ilona1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:41

Wat ik zo kan lezen op internet zijn er genoeg slachtoffers gevallen door haar. Als ze slim zijn ,pakken alle slachtoffers zich bij elkaar en gaan ze een rechtzaak aanspannen. Dan trekt die Vincenza S toch aan het kortste eind. Hoe durft ze zo achter de rug om van mens en dier !!!!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:23

Pellie schreef:
maikeltje schreef:
Goe gedaan Janneke *\o/*

En wat Vincenza betreft, daar heb ik mee in een HK-topic gezeten en vanaf het eerste begin mee in de clinch gelegen vanwege haar opdringerige en onverantwoorde manier van "adviseren". En altijd beet ze zich vast in wat labielere of hele jonge, gemakkelijk beinvloedbare personen. :n

dat is niet waar. Ik ken genoeg bokkers waar ze iets voor betekent heeft en die hun ogen en oren goed genoeg open hadden, idem mezelf. ;) Genoeg anderen inderdaad die haar bij voorbaat al geen kans gaven omdat ze niet op dezelfde golflengte zaten. Wederom moet ik melden dat ze mijn Gammon toch écht uit een diep ziektedal heeft gehaald (waar de kliniek alleen maar schouders kon ophalen en een 'gezond' paard zag wat wel ziek was) en niet alleen met 'geheimzinnige' kruidjes maar ook met gedegen homeopathische-, en fytomiddelen.

Ze heeft me een aantal eye-openers gegeven waar ik nu nog verder mee borduur.

Maar waar en waarom het mis met d'r is gegaan.... :? Volgens mij was was ze toen al op een hellend vlak (2 jaar terug).

Niet op dezelfde golflengte....ik "ken" via bokt uit dat HK-topic toch een aantal meer mensen van die "golflengte" waar ik totaal geen problemen mee heb. maar die gaan dan ook niet op eigen houtje voor doktertje spelen en wanen zich niet almachtig. Maar ik ben blij voor je dat het met jouw paard goed afgelopen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:01

Een paard van een kennis van me, die door V.S. opgevangen werd in Beets, zou er de oorzaak van zijn geweest dat de paarden van V.S. in de sloot terecht zouden zijn gekomen. Ze is dan ook 'uit haar lijden verlost' een tijdje geleden wegens 'onhandelbaar en niet meer te redden zijn'. Dit terwijl er door mensen met ervaring met dit soort paarden 'levenslange opvang' werd aangeboden.

De paarden belanden nu dus nog steeds in de sloot zonder dat het paard er is en het ziet er daar alleen nog maar dramatischer uit.

Janneke, ik vind je super dapper. Ik hoop dat Paletka snel opknapt en dat ze gauw weer de oude is. Sterkte met alle toestanden.

Mw. V.S. bedreigde me, toen ik mijn ongenoegens uitte op BelazerdOphetNet, overigens meteen via de e-mail. Ik moest er rekening mee houden dat zij wel wist waar mijn paarden staan. _O-

Groetjes, [***]

Lagency

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:33

Wieke schreef:
Een paard van een kennis van me, die door V.S. opgevangen werd in Beets, zou er de oorzaak van zijn geweest dat de paarden van V.S. in de sloot terecht zouden zijn gekomen. Ze is dan ook 'uit haar lijden verlost' een tijdje geleden wegens 'onhandelbaar en niet meer te redden zijn'. Dit terwijl er door mensen met ervaring met dit soort paarden 'levenslange opvang' werd aangeboden.

De paarden belanden nu dus nog steeds in de sloot zonder dat het paard er is en het ziet er daar alleen nog maar dramatischer uit.

Janneke, ik vind je super dapper. Ik hoop dat Paletka snel opknapt en dat ze gauw weer de oude is. Sterkte met alle toestanden.

Mw. V.S. bedreigde me, toen ik mijn ongenoegens uitte op BelazerdOphetNet, overigens meteen via de e-mail. Ik moest er rekening mee houden dat zij wel wist waar mijn paarden staan. _O-

Groetjes, Wieke

Tsss niet normaal.Wat erg dat ze begon te dreigen.
Hoe ben je daarmee omgegaan?

__Jojo__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:42

dat is pas een hart voor je dier hebben!!!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:49

Wieke schreef:

Groetjes, Wieke

Gut, dat doet ze bij mij nou nooit :+

Ik heb 1 keertje heel lang geleden een pb van haar gehad, maar voor ik die kon lezen had ze 'm alweer verwijderd. I wonder why ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:13

Ik had het stukje oppervlakkig doorgelezen en er schoot idd 1 naam te binnen.

Echt top man Janneke! Hopelijk knapt je paard snel op! (zit zij trouwens op bokt?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:18

Ik heb haar terug ge-maild dat ze het niet in haar hoofd moet halen om nog een keer contact met mij op te nemen en nogmaals bedreigingen te uiten gezien ik haar direct bij de politie zal aangeven voor het uiten van bedreigingen en stalken en dat het, gezien ze al genoeg in de peiling loopt bij Justitie, het me niet zou verbazen dat ze mijn aangifte zeer serieus zouden nemen.

Dat hielp.

Helaas gaat VS gewoon door met haar praktijken en blijven een hele rits bij haar ondergebrachte paarden de dupe van haar 'onkunde'. Niet alleen het 'fysiek niet in staat zijn de hele boel te 'mannen'', maar ook nog eens te veel paarden op te weinig grond. Geen droge plekken om te kunnen liggen (behalve dan 'in hun eten') en de brandweer die om de haverklap de arme paarden uit het water moet redden. En de AID ziet geen reden om de boel daar te sluiten. Ik snap er serieus geen bal meer van.

Maar goed. Inmiddels zijn er al weer 4 'gered' (de 2 IJslanders en Paletka die teruggehaald zijn en een pony die door mensen bij de slacht vandaan gehaald is), nu de rest nog.

Groetjes, [***]

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:21

Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan de situatie daar? (qua dierenbescherming, politie etc.)
Zoals ik het hoor kan iedereen zo zien hoe ernstig het er daar aan toe gaat.
Apart.

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:28

Weer die Vincenza..... >;)
Jez*s, zulke mensen snap je toch niet -:(-

Sterkte Wieke

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 02:06

maikeltje schreef:
Gut, dat doet ze bij mij nou nooit :+

Ik heb 1 keertje heel lang geleden een pb van haar gehad, maar voor ik die kon lezen had ze 'm alweer verwijderd. I wonder why ;)

gewoon uit nieuwsgierigheid, wat zeg je nu eigenlijk tussen de regels door? :)

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:52

_lies_ schreef:
Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan de situatie daar? (qua dierenbescherming, politie etc.)
Apart.

omdat ze hooi hebben, waarschijnlijk.
heb eens ooit voor iets gebeld, paarden in de modder (net als op de fotos van haar) lag een beetje hooi, wat kreeg ik te horen, sorry kunnen niks doen aangezien er wat hooi is |(

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 10:29

Is er een centraal punt waar betrokken zich kunnen melden voor evt aangifte/getuigenverklaringen.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 10:34

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:13

_lies_ schreef:
Apart.

Ze zijn er dergelijk wel mee bezig. Op Belazerdopnet.nl hebben ze een ´underground´ topic met héél wat (ik las al 30 pagina's!) met gedupeerden. Ze zijn bezig met de gemeenten, en allerlei instelling en nog een heleboel waarvan wij dus niet weten/mogen weten (ivm met privacy) maar ze zijn er wel mee bezig.

Tevens denk ik dat V. zelf hierover haar mond niet echt gaat optrekken. Mocht het wel zo zijn, gaat het alleen maar in haar nadeel draaien...

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:17

Storm76 schreef:
oempaloempa schreef:
Mm.. beetje vaag verhaal.
Al vind ik het wel een beetje ver gaan om iemand anders z'n paard (ookal was het die van jou) van het erf te 'jatten'.

Google jij de naam van de stalhoudster maar eens... dan snap je precies waarom het meisje haar paard terug heeft gehaald.

En daarbij heeft ze toch ook niet aan de afgesproken koopsom kunnen voldoen zoals ik begrijp uit het nieuwsbericht?

En Janneke: Respect voor jouw lef! Ik hoop dat Paletka snel weer de oude is!

amgela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:16

vreemd verhaal!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:58

Bekende dame...
Heb er al veel over gehoord helaas...

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 00:42

Chapeau voor Janneke..meid ik had hetzelfde gedaan..top!

Die vincenza is gestoord!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 10:50

Jij hebt echt ballen Janneke. Natuurlijk mag je in dit land geen eigen rechter spelen (en dat is in sommige gevallen maar goed ook) maar in dit geval vind ik het spreekwoord 'het doel heiligt de middelen' heel goed passen. Een rechter zal dat uiteindelijk ook vinden (hoop ik).