Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scoobydoe schreef:Volgensmij zit ze hier ook op bokt ofniet
Pellie schreef:maikeltje schreef:Goe gedaan Janneke![]()
En wat Vincenza betreft, daar heb ik mee in een HK-topic gezeten en vanaf het eerste begin mee in de clinch gelegen vanwege haar opdringerige en onverantwoorde manier van "adviseren". En altijd beet ze zich vast in wat labielere of hele jonge, gemakkelijk beinvloedbare personen.
dat is niet waar. Ik ken genoeg bokkers waar ze iets voor betekent heeft en die hun ogen en oren goed genoeg open hadden, idem mezelf.Genoeg anderen inderdaad die haar bij voorbaat al geen kans gaven omdat ze niet op dezelfde golflengte zaten. Wederom moet ik melden dat ze mijn Gammon toch écht uit een diep ziektedal heeft gehaald (waar de kliniek alleen maar schouders kon ophalen en een 'gezond' paard zag wat wel ziek was) en niet alleen met 'geheimzinnige' kruidjes maar ook met gedegen homeopathische-, en fytomiddelen.
Ze heeft me een aantal eye-openers gegeven waar ik nu nog verder mee borduur.
Maar waar en waarom het mis met d'r is gegaan....Volgens mij was was ze toen al op een hellend vlak (2 jaar terug).
Wieke schreef:Een paard van een kennis van me, die door V.S. opgevangen werd in Beets, zou er de oorzaak van zijn geweest dat de paarden van V.S. in de sloot terecht zouden zijn gekomen. Ze is dan ook 'uit haar lijden verlost' een tijdje geleden wegens 'onhandelbaar en niet meer te redden zijn'. Dit terwijl er door mensen met ervaring met dit soort paarden 'levenslange opvang' werd aangeboden.
De paarden belanden nu dus nog steeds in de sloot zonder dat het paard er is en het ziet er daar alleen nog maar dramatischer uit.
Janneke, ik vind je super dapper. Ik hoop dat Paletka snel opknapt en dat ze gauw weer de oude is. Sterkte met alle toestanden.
Mw. V.S. bedreigde me, toen ik mijn ongenoegens uitte op BelazerdOphetNet, overigens meteen via de e-mail. Ik moest er rekening mee houden dat zij wel wist waar mijn paarden staan.![]()
Groetjes, Wieke
Wieke schreef:Een paard van een kennis van me, die door V.S. opgevangen werd in Beets, zou er de oorzaak van zijn geweest dat de paarden van V.S. in de sloot terecht zouden zijn gekomen. Ze is dan ook 'uit haar lijden verlost' een tijdje geleden wegens 'onhandelbaar en niet meer te redden zijn'. Dit terwijl er door mensen met ervaring met dit soort paarden 'levenslange opvang' werd aangeboden.
De paarden belanden nu dus nog steeds in de sloot zonder dat het paard er is en het ziet er daar alleen nog maar dramatischer uit.
Janneke, ik vind je super dapper. Ik hoop dat Paletka snel opknapt en dat ze gauw weer de oude is. Sterkte met alle toestanden.
Mw. V.S. bedreigde me, toen ik mijn ongenoegens uitte op BelazerdOphetNet, overigens meteen via de e-mail. Ik moest er rekening mee houden dat zij wel wist waar mijn paarden staan.![]()
Groetjes, Wieke
_lies_ schreef:Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan de situatie daar? (qua dierenbescherming, politie etc.)
Zoals ik het hoor kan iedereen zo zien hoe ernstig het er daar aan toe gaat.
Apart.
DendroFleur schreef:Is er een centraal punt waar betrokken zich kunnen melden voor evt aangifte/getuigenverklaringen.
_lies_ schreef:Waarom wordt er nog steeds niets gedaan aan de situatie daar? (qua dierenbescherming, politie etc.)
Zoals ik het hoor kan iedereen zo zien hoe ernstig het er daar aan toe gaat.
Apart.
Storm76 schreef:oempaloempa schreef:Mm.. beetje vaag verhaal.
Al vind ik het wel een beetje ver gaan om iemand anders z'n paard (ookal was het die van jou) van het erf te 'jatten'.
Google jij de naam van de stalhoudster maar eens... dan snap je precies waarom het meisje haar paard terug heeft gehaald.