Terwijl het langs die weg alleen maar weiland weiland weiland is, met paarden paarden en nog eens paarden ... Tsja, dan mis je toch ergens een afslag hoor. Ik bedoel, zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Klop eens aan bij je buurman denk ik dan.
xx_horsiex: ik bekijk het niet vanuit mijn standpunt, ik bekijk dat vanuit het paard. Edit: ah, zoals Kazary ook al zei
.
) Máár Kan een uur lang lief, leuk en braaf samen staan en gaat dan ineens uit het niets de ander even flink aanvallen. (Lees paarden staan rustig naast elkaar óf zelf een eind uit elkaar)
) Maar deze merrie kan echt ineens aan vallen... Dus ik vroeg me af hoe mensen dat op zouden lossen... Ze staat nu apart op het land, kan wel "neuzen" met andere paarden...
)
en vervolgens bijna het andere paard de sloot in joeg. Hij is op latere leeftijd geruind, en hij was even braaf tegen andere paarden maar dat duurde niet lang, juist omdat hij zo onvoorspelbaar is met een ander paard erbij, heeft ie gewoon de pech prijs en ,loopt ie gewoon alleen. Maar ik wil wel dat hij kan kijken naar de andere paarden als hij buiten staat, kan ie ze bewonderen op een voor hun veilige afstand