'Door LID in beslag genomen paarden worden verwaarloosd'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: 'Door LID in beslag genomen paarden worden verwaarloosd'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:19

Annemieke zoals henktenapel al schreef: wacht maar eens af..... Binnenkort komen er "onthullingen" :D

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:26

slimmerik schreef:
Annemieke zoals henktenapel al schreef: wacht maar eens af..... Binnenkort komen er "onthullingen" :D

Dat heb ik gelezen, maar had noch een paar vraagjes aan frisiangirl, die ook dingen weet, na wat zij zegt, en ik zou toch graag willen weten waarom zij niet mijn vragen beantwoord??

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:29

annemieke19 schreef:
slimmerik schreef:

Dat heb ik gelezen, maar had noch een paar vraagjes aan frisiangirl, die ook dingen weet, na wat zij zegt, en ik zou toch graag willen weten waarom zij niet mijn vragen beantwoord??

Wij weten meer dan Daphne en de Professor lief is en zoals Frisiangirl al schreef:

frisiangirl schreef:
Zou je graag alle bewijzen toesturen in een mail, maar de kans dat bepaalde mensen dan te weten komen wat er staat te gebeuren is dan groot. En die verrassing wil ik hun graag nog even laten beleven

Genoeg antwoord dus.... voor dit moment :D

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:33

Amy77 schreef:
Ik noem de AID hier als voorbeeld, omdat Daphne er elke vorm van zal proberen te ontlopen, hetzij LID, hetzij AID, hetzij dierenpolitie, hetzij PVE hetzij LNV weet ik t allemaal wat voor soort instanties er bestaan voor dier en welzijn..dus puur ter voorbeeld.

Ik bekijk de zaak juit heel objectief, want nogmaals, zie lieverd ie grioet voor een poosje opgeborgen, dan door mogen gaan met haar zaakjes..feit blijft wel dat deze wonden er voor mij als een leek, uitzien alsof deze tijdens transport zijn gebeurd..en dus niet in handen van Daphne..hoe graag ik dat ook zou willen.
Zo objectief ben ik dus ;)

In jouw profiel staat een website, ben jij dat?????????
Wil jij bij de AID aan het werk???
Zou je toch nog veel moeten leren.............

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:35

Maak dan maar een mooie samenvatting voor me die ik uit mn hoofd kan leren, want gok zomaar dat jij denkt alles te weten, dus kan ongetwijfeld van jou nog veel leren :)

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:50

slimmerik schreef:
Wij weten meer dan Daphne en de Professor lief is en zoals Frisiangirl al schreef:

frisiangirl schreef:
Zou je graag alle bewijzen toesturen in een mail, maar de kans dat bepaalde mensen dan te weten komen wat er staat te gebeuren is dan groot. En die verrassing wil ik hun graag nog even laten beleven

Genoeg antwoord dus.... voor dit moment :D

Weet je slimmerik, ik heb de vragen aan frisiangirl gesteld.
En verwacht daar antwoorden op, en van haar.
Dit wat jij schrijft, gaat weer in het persoonlijke, daar wil ik mij eigenlijk niet mee bezig houden.
Wanneer frisiangirl, werkelijk iets heeft, kan het misschien in het voordeel zijn van de paarden.
Want dat is toch wel het belangrijkste, het welzijn van deze Paarden.
En het transport heeft niet in het voordeel van de Paarden gewerkt.

En jij kan wel beantwoorden, welke paarden op de foto staan, want jij bent toch op die stal geweest???
Dan moet je die paarden kunnen herkennen, zeker als je al zolang met paarden omgaat.
En frisiangirl moet ze ook kunnen herkennen, tenminste als ze ze eerder gezien heeft, want een vakvrouw, of vakman, kan snel paarden herkennen, of niet soms????????

Want naar mijn mening, zijn paarden die op transport gezet worden, altijd gechipt, dus het herkennen van de Paarden moet helemaal geen probleem zijn.

Bahoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:52

Volgens mij staat op de site zinloos geweld gewoon hetzelfde verhaal als in de telegraaf. Heeft de telegraaf dat verhaal eigenlijk onderzocht of gewoon maar voor waar aangenomen? is wel soort smeuiig verhaal dat de telegraaf graag plaatst tenslotte.

foto's waren idd erg, maar kon nergens uit opmaken of door transport kwam of door iets of iemand anders is veroorzaakt...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:54

Zo, de verwondingen zijn niet mis zeg.. En de discussie die hier woed ook niet ;)

Mag ik wel opmerken dat ik het zeer bijzonder vind dat hier steeds meer nieuwe mensen opduiken? Denk dat de mods eens moeten scannen op schaduw accounts :+

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:55

annemieke19 schreef:
Amy77 schreef:
Ik noem de AID hier als voorbeeld, omdat Daphne er elke vorm van zal proberen te ontlopen, hetzij LID, hetzij AID, hetzij dierenpolitie, hetzij PVE hetzij LNV weet ik t allemaal wat voor soort instanties er bestaan voor dier en welzijn..dus puur ter voorbeeld.

Ik bekijk de zaak juit heel objectief, want nogmaals, zie lieverd ie grioet voor een poosje opgeborgen, dan door mogen gaan met haar zaakjes..feit blijft wel dat deze wonden er voor mij als een leek, uitzien alsof deze tijdens transport zijn gebeurd..en dus niet in handen van Daphne..hoe graag ik dat ook zou willen.
Zo objectief ben ik dus ;)

In jouw profiel staat een website, ben jij dat?????????
Wil jij bij de AID aan het werk???
Zou je toch nog veel moeten leren.............

Citaat:
Dit wat jij schrijft, gaat weer in het persoonlijke, daar wil ik mij eigenlijk niet mee bezig houden

Je spreekt jezelf behoorlijk tegen overigens als we het over persoonlijk willen gaan hebben..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:56

Annemiek: Zoals gezegd door frisiangirl en door mij je zult nu geen antwoord krijgen, doorzeuren heeft dus niet zoveel zin ;)

@Tallie_Ho: ben het met je eens :oo

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:59

Bahoe schreef:
Volgens mij staat op de site zinloos geweld gewoon hetzelfde verhaal als in de telegraaf. Heeft de telegraaf dat verhaal eigenlijk onderzocht of gewoon maar voor waar aangenomen? is wel soort smeuiig verhaal dat de telegraaf graag plaatst tenslotte.

foto's waren idd erg, maar kon nergens uit opmaken of door transport kwam of door iets of iemand anders is veroorzaakt...

Jij kan snel lezen en reageren zeg?????
Lees dan maar verder, dan kun je het bewijs en verslag van de rechtbank ook doornemen.
En lees hier het forum door, dan weet je waarom dit alleen over het transport gaat.
En dat de opslaghouder, toegegeven heeft dat hij het transport gedaan heeft.(wat ik ook hier gelezen heb)

Tallie1979

slimmerik schreef:

He, GADVER Slimmerik!! _O- Dat dat ooit nog eens mocht gebeuren!! :D

TEM jij of TEM ik? :P

Amy77

laat maar dames, ik heb al getemd :P

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:00

slimmerik schreef:
Annemiek: Zoals gezegd door frisiangirl en door mij je zult nu geen antwoord krijgen, doorzeuren heeft dus niet zoveel zin ;)

Heb jouw dat ook niets gevraagd *D

Het gaat om de Paarden, niet zoals jullie nu er zg grappen over maken.
Wanneer jullie het werkelijk opnemen voor de Paarden, dan zou ik graag meer respect hebben voor je gesprekspartner, en niet met allerlei grollen reageren.

De feiten zijn er, en die staan er op papier, en al het anderen wordt nog steeds niet duidelijker.
Jammer, voor de paarden, dat zij niet het antwoord erop krijgen, dat zij zo behandeld zijn, op dit transport.
Laatst bijgewerkt door annemieke19 op 06-03-09 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:02

Tjemig Annemieke, wel eens bij stil gestaan dat Baboe dit artikel misschien al lang zou kunnen hebben gelezen voor ze een bokt-account aanmaakte?? Je hoeft namelijk niet in te loggen om dit te kunnen lezen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:02

Wil iemand mij trouwens eens vertellen hoe dat verhaal van die Daphne in elkaar steekt of mij een link sturen over haar eerder uitspattingen zodat ik ook een andere kant van een verhaal kan lezen en op basis daarvan een beeld kan vormen? :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:03

annemieke19 schreef:
slimmerik schreef:

Heb jouw ook niets gevraagd *D

Dan lees je post van 22.50 uur nog maar eens door :D ;) :z

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:03

Ik had ook al geTEM (maar geen enkele reactie van mod's gekregen :( )

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:04

Tallie_Ho schreef:
Wil iemand mij trouwens eens vertellen hoe dat verhaal van die Daphne in elkaar steekt of mij een link sturen over haar eerder uitspattingen zodat ik ook een andere kant van een verhaal kan lezen en op basis daarvan een beeld kan vormen? :)

Mijn post van 10 februari om 8.41 uur bijvoorbeeld.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:08

Annemieke: waarom wil je dat Slimmerik en Frisiangirl iets vertellen over de identiteit van de paarden, terwijl jij volgens mij prima kunt vertellen welke paarden dit zijn of hoe het precies gegaan is met dat transport. Je zit met al je verhalen mij een beetje te dicht op de 'waarheid' :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:13

Ik heb je post van 10 februari er even bijgepakt Slimmerik..... pfffft, het zal toch niet???

Netje, te dicht bij de waarheid of te dicht bij het vuur?

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:14

Beide denk ik :D :D

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:15

Netje schreef:
Beide denk ik :D :D en waarheid dan uiteraard met een enorme korrel zout

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:17

annemieke19 schreef:
slimmerik schreef:

Heb jouw dat ook niets gevraagd *D

Het gaat om de Paarden, niet zoals jullie nu er zg grappen over maken.
Wanneer jullie het werkelijk opnemen voor de Paarden, dan zou ik graag meer respect hebben voor je gesprekspartner, en niet met allerlei grollen reageren.

De feiten zijn er, en die staan er op papier, en al het anderen wordt nog steeds niet duidelijker.
Jammer, voor de paarden, dat zij niet het antwoord erop krijgen, dat zij zo behandeld zijn, op dit transport.

En waar zie jij de grappen en grollen precies? :(:) Ik zie ze persoonlijk niet, ik zie alleen maar een aantal paarden met hele nare verwondingen, niks om grappen over te maken.

En het lijkt mij dat je alleen zeker kunt weten of een paard op deze wijze van het transport is gekomen als je erbij was :) Derhalve zal ik persoonlijk dus geen uitspraken doen waar deze verwondingen opgelopen zijn en verdere onthullingen afwachten.

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:21

Netje schreef:
Annemieke: waarom wil je dat Slimmerik en Frisiangirl iets vertellen over de identiteit van de paarden, terwijl jij volgens mij prima kunt vertellen welke paarden dit zijn of hoe het precies gegaan is met dat transport. Je zit met al je verhalen mij een beetje te dicht op de 'waarheid' :D

Tja gezond mensenverstand, en lezen kunnen, dat is het.
Informatie, is er genoeg, lees maar op Zinloosgeweld tegen dieren.

Lees op het Friesen forum, enz enz....

Wat ik weet, kan iedereen lezen, wat ik ervan denk, dat schrijf ik..........

Waarom zou ik kritiekloos lezen, en mijn emoties de vrijehand laten gaan???
Dat doen anderen wel, dat doe ik niet, omdat ik nooit met de grote kudde meeloop.

Dat van het herkennen, dat weet toch iedereen, daarom hebben ze toch die Equinepaspoorten in de Europeese gemeenschap ontwikkeld?????????????

En die slimmerik die was daar toch op stal.
En frisiangirl, zegt toch alles te weten????
Die wist toch ook waar de paarden stonden, op depot???????????

Dus gewoon lezen, en onthouden, dan kom je een heel eind.

Maar Netje hiermee zijn de paarden nog niet geholpen.