Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annemieke19 schreef:slimmerik schreef:Annemieke zoals henktenapel al schreef: wacht maar eens af..... Binnenkort komen er "onthullingen"
Dat heb ik gelezen, maar had noch een paar vraagjes aan frisiangirl, die ook dingen weet, na wat zij zegt, en ik zou toch graag willen weten waarom zij niet mijn vragen beantwoord??
frisiangirl schreef:Zou je graag alle bewijzen toesturen in een mail, maar de kans dat bepaalde mensen dan te weten komen wat er staat te gebeuren is dan groot. En die verrassing wil ik hun graag nog even laten beleven
Amy77 schreef:Ik noem de AID hier als voorbeeld, omdat Daphne er elke vorm van zal proberen te ontlopen, hetzij LID, hetzij AID, hetzij dierenpolitie, hetzij PVE hetzij LNV weet ik t allemaal wat voor soort instanties er bestaan voor dier en welzijn..dus puur ter voorbeeld.
Ik bekijk de zaak juit heel objectief, want nogmaals, zie lieverd ie grioet voor een poosje opgeborgen, dan door mogen gaan met haar zaakjes..feit blijft wel dat deze wonden er voor mij als een leek, uitzien alsof deze tijdens transport zijn gebeurd..en dus niet in handen van Daphne..hoe graag ik dat ook zou willen.
Zo objectief ben ik dus
slimmerik schreef:Wij weten meer dan Daphne en de Professor lief is en zoals Frisiangirl al schreef:frisiangirl schreef:Zou je graag alle bewijzen toesturen in een mail, maar de kans dat bepaalde mensen dan te weten komen wat er staat te gebeuren is dan groot. En die verrassing wil ik hun graag nog even laten beleven
Genoeg antwoord dus.... voor dit moment
annemieke19 schreef:Amy77 schreef:Ik noem de AID hier als voorbeeld, omdat Daphne er elke vorm van zal proberen te ontlopen, hetzij LID, hetzij AID, hetzij dierenpolitie, hetzij PVE hetzij LNV weet ik t allemaal wat voor soort instanties er bestaan voor dier en welzijn..dus puur ter voorbeeld.
Ik bekijk de zaak juit heel objectief, want nogmaals, zie lieverd ie grioet voor een poosje opgeborgen, dan door mogen gaan met haar zaakjes..feit blijft wel dat deze wonden er voor mij als een leek, uitzien alsof deze tijdens transport zijn gebeurd..en dus niet in handen van Daphne..hoe graag ik dat ook zou willen.
Zo objectief ben ik dus
In jouw profiel staat een website, ben jij dat?????????
Wil jij bij de AID aan het werk???
Zou je toch nog veel moeten leren.............
Citaat:Dit wat jij schrijft, gaat weer in het persoonlijke, daar wil ik mij eigenlijk niet mee bezig houden
Bahoe schreef:Volgens mij staat op de site zinloos geweld gewoon hetzelfde verhaal als in de telegraaf. Heeft de telegraaf dat verhaal eigenlijk onderzocht of gewoon maar voor waar aangenomen? is wel soort smeuiig verhaal dat de telegraaf graag plaatst tenslotte.
foto's waren idd erg, maar kon nergens uit opmaken of door transport kwam of door iets of iemand anders is veroorzaakt...
slimmerik schreef:Annemiek: Zoals gezegd door frisiangirl en door mij je zult nu geen antwoord krijgen, doorzeuren heeft dus niet zoveel zin
@Tallie_Ho: ben het met je eens
Tallie_Ho schreef:Wil iemand mij trouwens eens vertellen hoe dat verhaal van die Daphne in elkaar steekt of mij een link sturen over haar eerder uitspattingen zodat ik ook een andere kant van een verhaal kan lezen en op basis daarvan een beeld kan vormen?
annemieke19 schreef:slimmerik schreef:Annemiek: Zoals gezegd door frisiangirl en door mij je zult nu geen antwoord krijgen, doorzeuren heeft dus niet zoveel zin
@Tallie_Ho: ben het met je eens
Heb jouw dat ook niets gevraagd
Het gaat om de Paarden, niet zoals jullie nu er zg grappen over maken.
Wanneer jullie het werkelijk opnemen voor de Paarden, dan zou ik graag meer respect hebben voor je gesprekspartner, en niet met allerlei grollen reageren.
De feiten zijn er, en die staan er op papier, en al het anderen wordt nog steeds niet duidelijker.
Jammer, voor de paarden, dat zij niet het antwoord erop krijgen, dat zij zo behandeld zijn, op dit transport.
Netje schreef:Annemieke: waarom wil je dat Slimmerik en Frisiangirl iets vertellen over de identiteit van de paarden, terwijl jij volgens mij prima kunt vertellen welke paarden dit zijn of hoe het precies gegaan is met dat transport. Je zit met al je verhalen mij een beetje te dicht op de 'waarheid'