Vrouwen verkiezen paard boven partner

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:42

,,Paarden weten niets van geld, status en schoonheid. Paarden zien alleen ons hart en accepteren ons voor onze persoonlijkheid." vindt ik een mooi stukje :o

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:44

ook hier spreekt dat voor zich :D

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:21

:=

Eejee hoeft geen competitie aan te gaan met gam maar wat ik voor gam voel is niet te evenaren met de liefde voor mijn mensenman. Gam is mijn dierenman, en partner voor het leven. De liefde die ik voor hem voel grenst aan lijden, en wipt soms over de scheidslijn heen. Dat heeft nog geen mens voor elkaar gekregen nee.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:34

milou123 schreef:
[***] schreef:
Vreemd, dan ben ik zeker de enige die mijn paarden als paarden ziet en niet als poppen of liefdespartners.

Nee hoor, ik zie ze ook niet zo. :n

Ik weet wel dat wanneer ik ooit zou gaan samenwonen of wat dan ook ik waarschijnlijk een paard niet eens kan betalen.
Hoeveel ik ook van ze hou, ze gaan niet voor. Wat niet wil zeggen dat wanneer ik een vriend heb die me vrijwel direct voor een dergelijke keuze stel voor hem kies, wat wel wil zeggen dat wanneer het echt sirieus is op gebied van samenwonen etc ik wel voor hem kies, imo vrij logisch, een paard kost handen vol geld en wanneer je samenwoont deel je het geld toch? Daarbij is op je eigen wonen zo duur dat ik het niet eens kan betalen naar alle waarschijnlijkheid. }:0
Wanneer je, je geluk van je paard af laat hangen zit er ergens iets niet helemaal juist.

Over die laatste zin, dit is niet alleen bij paarden, honden etc net zo goed evenals gehandicapten en kinderen. :j

Blij dat er nog een paar meer nuchter denkende vrouwen te vinden zijn. Ik kan er met mijn verstand niet bij. Je paard belangrijker dan je vent? Dan is er volgens mij toch iets goed mis met je relatie! %)
Versta me niet verkeerd: ik ben echt wel dol op mijn poownie en zou hem moeilijk kunnen missen. Maar mijn hubbie heeft zonder twijfel de betere kaarten.

Sjoert

Re: Vrouwen verkiezen paard boven partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:39

Vrouwen zijn echt erg. := :n

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:39

Paarden betekenen echt veel voor me, ze zijn mn lust en leven. En ik heb écht veel voor ze over.
Een partner heb ik momenteel niet, en die zal zeker moeten accepteren dat ik veel tijd bij de paarden zal doorbrengen. Maar als mijn paard en vent tegelijk een ongeluk zouden krijgen, zou mn paard t écht maar even moeten uitzoeken, hij zal zeker de aandacht krijgen die ie moet hebben, maar Dan is mn man zeker weten belangrijker!

tamara45

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:43

Ook ik kies toch echt voor mijn vriend. Hoe gek ik ook ben met mijn pony, mijn man staat op nr. 1.

Vroeger zei ik het ook altijd paarden staan op nr. 1 maar als je de ware hebt gevonden en samenwoont dan komt je vriend toch echt op de eerste plaats! (moet ik toegeven dat ik gelukkig een vriend heb die net zo gek is op mijn paardje als ik).

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:46

Mijn liefde voor mijn paarden zijn totaal anders dan die voor mijn vent.... Maar anderzijds.... zonder mijn paarden ben ik niet wie ik ben en dus ook niet de persoon op wie mijn vent viel......

Gelukkig stelt hij mij niet voor keuze :P

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:53

Het is voor mij wel heel herkenbaar...
Er is zelfs een x een relatie ook echt uitgegaan :o , omdat hij vond dat ik teveel tijd en aandacht aan de paarden besteedde...

Maar de liefde die je voor je partner is misschien inderdaad wel anders.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:57

Eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk zielig als je je paard verkiest boven je man/vriend. :? Je partner is een persoon waarmee je je leven en je gevoelens deelt, die er altijd voor je zal zijn, die je genegenheid geeft, die je begrijpt en je helpt als je hem nodig hebt.. Begrijp mij niet verkeerd, ik hou zielsveel van mijn paard en ik wil haar nooit kwijt. Maar waarschijnlijk is dit niet wederzijds, stel dat ik haar zou verkopen, dan zal ze mij waarschijnlijk niet eens missen. Het is en blijft een dier en dat dier kan jou niet de liefde teruggeven die je nodig hebt.

(alleen als een vent mij zou laten kiezen tussen mij en mijn paard zou ik hem wel gelijk dumpen, wat een eikel is het dan :P)
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 27-01-09 21:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:58

ook weer zoiets... een partner denkt je nog wel eens te kunnen dwingen om keuzes maken, of je vrije wil wil beïnvloeden met zijn/haar gedachtengang/mening/waarden&normen... een paard niet ;)

mensen zijn een kei in het elkaar beperkingen op te leggen, "ik wil niet dat jij...!! en dat allemaal omdat ze dat zelf emotioneel niet aankunnen.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:59

LauraMc schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk zielig als je je paard verkiest boven je man/vriend. :? Je partner is een persoon waarmee je je leven en je gevoelens deelt, die er altijd voor je zal zijn, die je genegenheid geeft.. Begrijp mij niet verkeerd, ik hou zielsveel van mijn paard en ik wil haar nooit kwijt. Maar waarschijnlijk is dit niet wederzijds, stel dat ik haar zou verkopen, dan zal ze mij waarschijnlijk niet eens missen. Het blijft een dier en dat dier kan jou niet de liefde teruggeven die je nodig hebt.

(Alleen als een vent mij zou laten kiezen tussen mij een paard zou ik hem wel gelijk dumpen, wat een eikel is het dan :P)

je bepaald zelf welke liefde je nodig hebt... daar kunnen veel partners ook niet aan voldoen ;)

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:03

Natuurlijk gaan mijn kind en mijn man voor mijn paardjes en ik hou zielsveel van ze, maar de liefde voor mijn dames gaat ver. Ik ben de enige die de verantwoordelijkheid heeft over hen, ze zijn altijd in mijn gedachten en ik kan me vreselijk zorgen om ze maken. Mijn kind heeft, buiten mij, mijn man ook nog en mijn man redt zichzelf wel :D .

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:06

Ik kan gelukkig zijn zonder vent (neemt niet weg dat ik liever nog lang van mijn ventje geniet :D), zonder mijn paard kan ik niet meer (iig niet als hij noodgedwongen weg moet). Ik vind het persoonlijk nogal sneu, al die vrouwen die hun kerel vóór hun paard laten gaan. JIJ hebt voor die verantwoordelijkheid gekozen. Alsof dat paard op je zat te wachten.

Je vriend is leuk maar alles is zo vergankelijk, dan heb je dus je paard weggedaan en dan gaat je relatie uit. :evaw: paard :evaw: vriend. Belachelijk. We zijn toch zelfstandige volwassen wezens die geen kerel nodig zouden moeten hebben om gelukkig te zijn (dankjewel dames uit het; hoe vrij laat jij je partner topic). Ik sta echt met mijn oren te klapperen hoeveel vrouwen hun hobby op zouden geven voor hun man...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:08

waar is dat topic sees?

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:09

Hoe vaak wordt de paardenhobby niet aan de kant gezet zodra een meisje de puberleeftijd bereikt en de jongens aantrekkelijker zijn dan het paard? Je hebt natuurlijk ook verschil in paardenvrouwen.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:11

Ligt eraan, als ik me rot voel dan zit ik zeker liever bij Safari. Die begrijpt me dan gewoon beter. Ik zou alleen niet kunnen kiezen tussen Saf en Kevin. Maar daar hoef ik gelukkig niet tussen te kiezen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:46

whisperramse schreef:
Zooooooooooo waar dit artikel!
Ook hier weet vriendlief dat hij me die vraag best nooit zal stellen, want dan heeft ie pech :D

Inderdaad, paarden eerst, dan vriendje :D
Helemaal in een beginnende relatie lijkt me dit niet meer dan normaal!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:59

idd vasthi, die zijn er ook genoeg. ik denk dat we in nederland niet die 90% van de ondervraagden zouden halen. :)

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:02

Pellie schreef:
idd vasthi, die zijn er ook genoeg. ik denk dat we in nederland niet die 90% van de ondervraagden zouden halen. :)

Haha ja dat dacht ik dus ook meteen! Er zit natuurlijk ook wel weer een groot verschil tussen een "vriendje" en een echte partner.

mik2987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:10

klopt voor mij ook :o
toen ik mijn vriend net leerde kennen hebben mijn vrienden hem gewaarschuwd.... kim is getrouwd met haar paard hebben ze tegen hem gezegd!

gelukkig vind ie het niet erg dat ik elke dag bij haar ben :j in het weekend gaat ie zelfs mee (ja helemaal uit zichzelf) en neemt dan een wortel voor dr mee :D
ik heb het echt getroffen met deze 2 schatten

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:15

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:25

Mijn paard betekend enorm veel voor mij en als mijn vriend mij voor die keuze zou zetten dan is het bye bye vriendje. Klinkt hard, en zal er dan zeker ook moeite mee hebben maar mijn lieve Tessapaardje is momenteel alles voor mij. :D

Natuurlijk is het anders als je al een vriend hebt, samenwoont en je heel graag een paard wilt maar het kan niet vanwege financiele kosten, of wanneer je vriend in het ziekenhuis ligt oid, maar zo over het algemeen gaat mijn paard wel voor.

__Orlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:26

ik ga ook echt voor mijn vriend. paarden is een hobby.

iribol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:28

[/quote]
Ik ook eigenlijk. Als ze beiden op sterven zouden liggen zou ik toch eerst afscheid gaan nemen van m'n vriend.[/quote]

Ik zou ze naast elkaar leggen en ertussenin gaan zitte janken. :+