Ashleytjuhh schreef:DubbelDun schreef:Ach iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar baseer die dan wel op de juiste info
Hoezo op de juiste infoo..
en waarom moest je weten hoe oud ik was?
Nou, om maar even te quoten.
Ashleytjuhh schreef:Zaleens wat zeggen...... Nou ik vind het gewoon echt stom ik heb geen respect voor haar omdat ze dit nu doet...
Mevrouw koopt een paard wat het beste van het beste heeft gelopen. en krijgt les van een van de beste ruiter.
Als je iets wilt leren, moet je het ook goed doen. Het is je onkunde erkennen. En bovendien, als je wilt leren 'gewoon' paardrijden, ga je ook niet zomaar op een onbeleerd paard zitten. Lijkt me sterk dat jij dat wél hebt gedaan. Gewoonweg onverantwoordelijk. Anky is in dit geval heel verantwoordelijk beter.
Ja maar zo kan ik het ook doen want een goed opgeleid westerpaard doet alles voor je het enige wat je moet doen is met je gewicht spelen nou dat kan iedereen..
Niet iedereen kan gewoon paardrijden, kijk maar eens op een manege rond....
Het meeste respect heb ik voor de mensen die het anders moeten doen die zelf der paard oplijden.
Anky heeft genoeg paarden van groen/net beleerd tot Grand Prix opgeleid, stond laatst in een interview hier op bokt. Maar daarvoor had ze al genoeg ervaring met andere paarden. Anky is zelf een groentje wat Western betreft, en doet er nogmaals goed aan haar onkunde te erkennen.
Tuurlijk vind het gaaf dat er zo meer mensen komen voor western en dat het bekender word en dat het hopelijk ooit ene kertje word uitgezonden op tv, mar dan zal ik niet voor haar kijken.Nooit
Je kan zeggen nou dat ik jaloers ben maar dat ben ik volkomen niet!
Je bent misschien niet jaloers, maar wel kortzichtig. Voor je een reactie geeft, eerst even nadenken en bekijken vanuit verschillende perspectieven.
Nou dit is mijn mening en die moest er over uit.
Zo, je onkunde toegeven, dat is iets waar iedereen respect voor heeft.
Wat je leeftijd betreft, aan je uitspraken en ondertoon kan je merken dat je nog erg jong bent...

(BB)

Colorado wordt aangeraden omdat je daar nog echte westerndorpjes hebt met alleen maar zandwegen enzo