Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cassidy schreef:Ik ben heel blij voor de paarden dat ze hebben overleefd en ik hoop voor ze dat ze geen blijvende schade eraan overhouden.
Zoezi schreef:Cassidy schreef:Ik ben heel blij voor de paarden dat ze hebben overleefd en ik hoop voor ze dat ze geen blijvende schade eraan overhouden.
De eigenaar doet ze toch naar de slacht, ik denk dat dat net zo wreed is. Hij gaat echt niet 6 maanden wachten met zijn renpaarden en veel tijd en revalidatie erin steken.
kan me niet bedenken wat ze verdienen als straf. A_lette schreef:Waar haal je dat vandaan??
xEline schreef:zo weinig?
Zoezi schreef:A_lette schreef:Daar heb je een goed punt
Kunnen we er trouwens nog achterkomen wat voor straf er in de Philipijnen staat op zulke misdaden?
Wat geven ze hier eigenlijk voor het mishandelen van een paard? Ik las ergens in een ander topic 600 euro voor verwaarlozing.
Hoe krijg je daar een mes door heen? (sowieso hoe krijg je het over je hart.... Nu dat vraag ik me wel meer af bij zulke mishandelingen) Paard staat er op de foto bijzonder relaxed bij vind ik... Wel apart, met dat mes dat zo uit steekt...