Dan vraag ik me af wat bolliewollie dan nog over de verzorging te zeggen heeft?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Denise_Tink schreef:Wat een discussie, mensen als jullie het zogoed weten, waarom verspillen jullie je tijd in dit topic dan nog? Jullie zien ons misschien als maar ''manegelesklanten'' en we zijn nog jong, maar dat betekend niet dat we rondlopen alsof we blind zijn en niks wetenWat 10 óf meer jaar geleden, waarom ga je het nu nog allemaal oprakelen? Ga misschien nu eens kijken, en oordeel zelf
Maar niet met die vooroordelen gooien hier, want dat is een beetje onredelijk tegenover de manege vind je niet?
bolliewollie schreef:Denise_Tink schreef:Wat een discussie, mensen als jullie het zogoed weten, waarom verspillen jullie je tijd in dit topic dan nog? Jullie zien ons misschien als maar ''manegelesklanten'' en we zijn nog jong, maar dat betekend niet dat we rondlopen alsof we blind zijn en niks wetenWat 10 óf meer jaar geleden, waarom ga je het nu nog allemaal oprakelen? Ga misschien nu eens kijken, en oordeel zelf
Maar niet met die vooroordelen gooien hier, want dat is een beetje onredelijk tegenover de manege vind je niet?
meid; goed mijn berichten doorlezen
vroeger reed ik daar enz maar kom nog steeds regelmatig op de manege
tot 2 jaar geleden bij de manegepaarden geweest en kom nu alleen nog maar voor de pensionpaarden omdat deze van een aantal mensen zijn die ik ken
dus...
maar jullie wisten niks vd pensionpaardeb volgens je berichten dus heeft geen zin om daar over te hebben
maar goed nogmaals; heb geen zin in deze discussie hoor; heb alleen ff gezegd hoe het in real life is dus we kappen met de discussie en laat ieder maar voor zichzelf kijken en beslissen ok
Naomi_Jortje schreef:5 sterren is het maximale
Dus ik vraag me ook af wat daar mis mee is