Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wanted2003 schreef:Oja en ik lees veel mensen hier over arme Rachel, en er word zo een nieuwe gekocht: Ze heeft er nog twee thuis staan, wat niet de minste pony's zijn, dus genoeg om te rijden lijkt me zo
haike schreef:Zonde voor de pony, dat heeft hij na al zijn goede prestaties toch niet verdiend lijkt me!
Pipo schreef:Somebody_ schreef:[
Nee, dit is logisch redeneren. Die pony heeft de afgelopen jaren alleen maar in training/op stal gestaan bij van Baalen en onder toezicht van van Baalen, dus als er iets gebeurt is, dan zal het haast niet anders kunnen dan dat men daar wel iets ervan gemerkt heeft.
Ben benieuwd naar de waarheid achter dit verhaal. Vindt het maar een stinkerig verhaal. Doet me denken aan de affaire over Poetin, met familie van der Zwan. Waar is de waarheid??
Misschien moet jij je eens wat beter verdiepen in hoe peesblessures kunnen ontstaan ipv hier van die loze opmerkingen te maken. Pure stemmingmakerij.
Charlottte schreef:Moderatoropmerking:quote leeggehaald op verzoek
joke20 schreef:Het wordt steeds vreemder...
liefssanne schreef:ik ben de BV van Rachell Fokker
en Rachell heeft me verteld dat ze echt niet weten waar power boy is :'(
dat vinden wij erg jammer
eversdijk schreef:Wij zullen hier niet achter de waardheid komen, dat is zeker, wat ook zeker is is dat het voor de pony erg sneu is. Het staat mij op het netvlies gebrand hoe hij getraind werd door Coby van Baalen, dat verdiend geen enkele pony of paard...