Komt een paard bij de kapper..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xmaddyx

Re: Komt een paard bij de kapper..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:56

OOOOH, wat cool!!! Dat zou ik ook wel willen!!! (ook al heb ik geen eigen paard! Tong uitsteken )Als ik er ooit een krijg.

Ik weet het ben echt een pennymeisje Haha! maar ik ben er trots op! Haha! So What!

@de mensen die zo raar lopen te doen.
Dit is volgens mij allemaal niet zomaar even snel gebeurt. Er is echt wel over nagedacht... en dat een paard even snel die winkel inloopt laat hem, en daarna voorzover je kan zien rustig staat, terwijl ze met die hete tang bezig zijn zijn er volgens mij niet zoveel problemen... Er zijn zoveel gevaarlijke situaties.. die je meemaakt. en dan krijg je natuurlijk weer antwoord dat je risico's niet op moet zoeken... maar als jij door een stadje rijd. met winkels kan het paard in paniek ook door een ruit rennen.. tegen spiegels etc. etc. Dit heet gewoon lol met je knol! en dat is beter dan alleen maar dat prestatie gerichte gezeur..

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:57

dankjewel
toch nog mensen die me wel begrijpen

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:03

Ik vind trouwens dat paars leuk staan! met dat halster en nu die extensions...met zijn kleurtje is dat echt een match!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:14

Het was natuurlijk te voorzien dat dit een een rel-topic zou gaan worden Clown !

*Mariss (& Priscilla), ik snap best dat je het gewoon grappig vond om eens een keer te doen (zoiets geks zou ik bij gelegenheid ook kunnen doen Knipoog ), maar het is natuurlijk wel een feit dat het risico op ongelukken/-kjes in een kapsalon (met wagentjes, föhns, gladde vloer, spiegels op ooghoogte en wat al niet meer) groter is dan daarbuiten!
Jij had bedacht dat jouw poownie wel zou meewerken met zo iets geks en dat heeft hij idd ook braaf gedaan OK dan! !
Ik had er alleen toch voor gekozen om dat mbv een verlengsnoer buiten de kapsalon te doen; een paard is geen fiets Clown en imo kan ieder paard toch anders reageren dan dat je van te voren bedacht had.
Maar goed, alles is goed afgelopen en dan kan je achteraf ook idd lachen om het extentions-avontuur Lachen !
(Ik heb mijn toen nog geen 3-jarige friese merrie ook eens een keer door de terrasdeuren bij ons in de woonkamer gehad Bloos en ondanks dat we eerst een week lang iedere dag op het terras door de deur naar binnen hadden gekeken, vond ze het binnen toch wel "raar". We waren iig weer op tijd op het terras, zodat de drollen daar terecht kwamen en niet in de WK Haha! .)

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:20

natuurlijk kunnen er ongelukken gebeuren, maar om er nu al zo dramatisch over te doen, Er is niks gebeurd.
En je weet heus wel voor jezelf wat de risico's zijn.

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:24

zal het nog 1 keer uit leggen en dan kap ik er echt mee
tobias stond bij de deuropening,totaal afgeschermd van de rest van de kapsalon,inclusief spiegels snoeren karretjes spoelbakken en klanten.het enige wat had kunnen gebeuren alstie zou schrikken was naar buiten rennen
gladde vloer was het niet,de stal bij ons op stal is 4 keer gladder,vooral als je ijzers hebt,mensen van charlois zullen dit compleet met mij eens zijn
maar maakt niet uit,trek me niks van al dat commentaar aan
heb me prima vermaakt en krijg genoeg positieve reacties

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:29

Sorry, ik vind het echt niks..
Tuurlijk leuk om eens te proberen, maar nee niet mijn ding..

Mariss19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:33

als je goed leest heb ik al 3 keer gezegd dat het als grap bedoeld is
heus niet omdat ik het zo prachtig vind

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:45

Mariss19 schreef:
zal het nog 1 keer uit leggen en dan kap ik er echt mee

Was dit als antw. naar mij toe bedoeld Verward ???
Ik bedoelde er anders niks verkeerd mee hoor; misschien even beter lezen Ach gut ?!

Pffff.... je tenen zijn wat aan de lange kant Rolleyes !

Dreester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 01:00

Even serieus..

Maris, ik ben het zo met je eens...

Neem Dominant, bokt tegen de spiegel... spiegel verrot en overal ligt glas. = gevaarlijk

Paard glijdt miljoen keer uit met ijzers zelfs in de gang bij de stallen

oftewel... overal gebeurt wel wat, binnen de manege, buiten de manege, op straat, of weet ik veel waar.

iedereen heeft recht op een mening

maar erop door hameren om je gelijk te halen is onzin.

maris deed dit omdat er kerstshow is,
ik vind het een super grappig idee...

tuurlijk, er had wat kunnen gebeuren...
maar daarom staat die ver weg van al die spiegels enzo...

en ja hij was nerveus om naar binnen te gaan,
maar dat is mijn paard ook met wedstrijd.
is dat dan ook gevaarlijk omdat die weg kan rennen door de modder en ken uitglijden?

maris, ik vind dat je overal aan heb gedacht,
en dat je die zielige mensen maar gewoon verder moet laten praten.
gewoon jaloers omdat hun t idee of lef niet hadden of weet ik wat voor onzin reden, en dus niet in de krant enzo staan en jij wel Knipoog

je bent ze geen reactie schuldig,
want het is jouw pony die je al hartstikke lang ken...
en niet die van hun Knipoog

ik vind het super schattig, en ik maak van mijn eigen paard ook wellis een homo en bij tob staat dat paars echt geweldig !!

ben andrea van ringo trouwens :p
Laatst bijgewerkt door Dreester op 19-12-08 01:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Dreester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 01:02

xmaddyx schreef:
OOOOH, wat cool!!! Dat zou ik ook wel willen!!! (ook al heb ik geen eigen paard! Tong uitsteken )Als ik er ooit een krijg.

Ik weet het ben echt een pennymeisje Haha! maar ik ben er trots op! Haha! So What!

@de mensen die zo raar lopen te doen.
Dit is volgens mij allemaal niet zomaar even snel gebeurt. Er is echt wel over nagedacht... en dat een paard even snel die winkel inloopt laat hem, en daarna voorzover je kan zien rustig staat, terwijl ze met die hete tang bezig zijn zijn er volgens mij niet zoveel problemen... Er zijn zoveel gevaarlijke situaties.. die je meemaakt. en dan krijg je natuurlijk weer antwoord dat je risico's niet op moet zoeken... maar als jij door een stadje rijd. met winkels kan het paard in paniek ook door een ruit rennen.. tegen spiegels etc. etc. Dit heet gewoon lol met je knol! en dat is beter dan alleen maar dat prestatie gerichte gezeur..

en met jou ben ik het helemaal eens Knipoog

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 01:37

Ohhh ik vond m echt supergrappig Nagelbijten / Gniffelen
en ik heb ook echt wel het idee dat hier langer over na is gedacht dan een bezopen avond. Het is de verantwoordelijkheid van de eigenaar en het is allemaal goed gegaan, dus waar lopen we over te zeuren mensen? Clown

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 02:50

Toch zou ik er ook niet voor kiezen het in de kapsalon te laten doen, laat ze dan met die hele zooi lekker naar de stal komen, veel veiliger en heb je meestal ook wel stroom bij de hand (of een verlengsnoer). Ook als je paard de straat op zou stuiven kan je levensgevaarlijke situaties krijgen. In een winkelstraat verwacht je nou eenmaal niet dat er een paard een winkel uit komt vliegen... Dat moet iedereen toch met me eens zijn en dat had ook hele vervelende gevolgen kunnen hebben. Ik kan me voorstellen dat ik me het zuur zou schrikken als er plotseling een paard uit een gewone winkel kwam lopen...

En ik vond ook niet dat eigenares paard helemaal onder controle had. Als je het dan zo nodig in die salon moet doen, laat paard dan eerst even aan de straat en de winkels wennen en ga dan pas naar binnen, verkleint de kans op ongelukken. Ook zou ik hem met 2 personen begeleid hebben als je dan toch zo nodig naar die salon toe wilt.

Zelfs als je paardje alleen maar een schriksprongetje maakt of een rukje geeft kan je uit balans raken en vallen, met alle gevolgen van dien. Paard is niet eens altijd de veroorzaker van ongelukken, soms is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden voldoende. En die omstandigheden zou ik niet op gaan zoeken. Net als dat ik niet op oudejaarsdag een rit door het dorp ga maken met mijn bomproof merrie die ook van vuurwerk in principe niet onder de indruk is.

beautylin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 07:21

Haha!
Super Grappig Tong uitsteken

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 08:04

Geweldig zeg !!!
Zo heb ik een keer in een melige bui mijn vorige pony blauwe plukken in de manen geverfd !! Knipoog
Geweldig dat die kapsalon mee werkte , heel leuk idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 08:13

*

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:30

Ik zal ook wel even een fotootje maken als ik m'n pony-tatoo af heb.. Leuk toch pony's versieren! Haha!

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:37

Mn bek zakt er van open, ben het eens met focussed

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:48

Ik vind het hardstikke leuk. Paars staat hem goed!

Dit valt gewoon in de categorie ijsje halen met je paard, met paard door de mcdrive, pony even in de bijkeuken etc. gewoon lol met je knol en levert bomproof paarden op.
Neem aan dat Mariss heus wel ingeschat heeft wat de risico´s zijn en als het paard gewoon naar buiten kon rennen is er niks aan de hand. Kom op, beetje luchtiger mag wel hoor.

Dreester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:39

lautje76 schreef:
Ik vind het hardstikke leuk. Paars staat hem goed!

Dit valt gewoon in de categorie ijsje halen met je paard, met paard door de mcdrive, pony even in de bijkeuken etc. gewoon lol met je knol en levert bomproof paarden op.
Neem aan dat Mariss heus wel ingeschat heeft wat de risico´s zijn en als het paard gewoon naar buiten kon rennen is er niks aan de hand. Kom op, beetje luchtiger mag wel hoor.

ik bedoel maar!

en dat vinden mensen niet erg door de macdrive?
wat als die ergens van schrikt ofzo...
is toch ook gevaarlijk met al die auto´s...
maarja van een lolletje maken mensen al snel een dilemma,
ben benieuwt waar ze zelf hun mond over houden Duivel

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 16:48

Willen jullie hier alleen maar positieve reacties op ofzo? Niet iedereen heeft dezelfde mening! Knipoog

Dreester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 16:53

ken je niet lezen?!

blijkbaar niet.. xD

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:13

Miryamk schreef:
_Malu_ schreef:
Die van mij had spontaan de hele kapsalon ondergescheten bij het zien van die paarse extensions....

Slim paard Haha!

heuuuuul slim, henkie is dan wel homo, maar paars gaat zelfs hem tever... Haha!

Mariettuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:28

Hahaha Maris, als ik jou was zou ik Tob nooit meer uit stal halen! Knipoog
Stel je voor dat er wat gebeurt!

Dan moeten we maar blij zijn dat de mensen niet weten dat Hart van Nederland toch maar niet gekomen is Knipoog Anders had je nog een complete rel in Nederland veroorzaakt ipv alleen op Bokt.

Waar maken al die mensen zich druk om? Het was maar 1 grote grap en ook een beetje een promotie voor onze kerstshow van vanavond.

Ik snap het hele probleem nog niet echt. Mariska heeft er echt wel over nagedacht of ze Tobias mee kon nemen of niet. En ze heeft ook over alle mogelijke gevolgen nagedacht.
Tobias stond gewoon vlakbij de deur en als er wat aan de hand was kon ze zo naar buiten. Paarden vluchten toch het eerst naar voren Knipoog?
En zelfs mijn bomproof-shetlandpony zou zo naar binnen lopen met al die camera's en lampen op dr gericht. En volgens mij loopt Tobias niet voorbij dr maar houdt ze hem gewoon bij zich hoor.

Maargoed, wat weten wij onnozele penny-meisjes nou die al weet ik veel hoelang paarden hebben en rijden en noem maar op Lips are sealed

Zowel iedereen op de manege en in de kapsalon vonden het wél leuk en daar zijn we ook allemaal erg blij mee.
En Tobias is niet getraumatiseerd of heeft zich bezeerd gedurende de opnames Knipoog

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:50

Ik heb het filmpje net gekeken en ik vond het prachtig.
Het stond hem ook erg leuk, en hij stond ver van alle gevaarlijke dingen dus wat is nou het punt? Ik vind het heel erg leuk!!
Idd gewoon lol met je knol Haha!