Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jisa schreef:p&p is trouwens geen 20.000 euro per maand hoor. Ik had namelijk gehoord dat het 2000 euro was. Kom op 20.000 euro mensen...voor dat geld kan je echt wel betere dingen doen bijvoorbeeld een goede pony kopen!
pharagirlke schreef:Waarom zou je dat aan een oudere pony uit geven die stil aan wel aan zijn top zit?
suleilitha schreef:Nee, ik meen het serieus, het verleden heeft al geleerd dat dieren tijdens die gerechtelijke bewaring nou niet echt een goeie behandeling krijgen. Het paard van regisseur Spielberg was na die periode stok kreupel.
LadyLuna schreef:pharagirlke schreef:Waarom zou je dat aan een oudere pony uit geven die stil aan wel aan zijn top zit?
Omdat je wel weet waar je je geld aan uitgeeft, aan een kaderplaats + hoogstwaarschijnlijk een EK, naja en de publiciteit is dan weer meteen mooi meegenomen voor je toekomst
pebbels75 schreef:Het ging er toch om dat het zakelijk met de familie Fokker niet goed ging? Er is beslag gelegd op hun goederen en nu zal de eigenaar bang zijn dat ook op Power beslag wordt gelegd aangezien die een duitje waard is...
Hopelijk komt ie weer terug in de sport! En anders hoop ik dat hij voor dekken beschikbaar wordt!
Edit, ik las nu pas dat er niet gespeculeerd mag worden op de vorige pagina, sorry