Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pantarhei schreef:wat ik niet begrijp wat 'het gewin' is voor de handelaar. Een dood paard kost geld en levert naast alle negatieve publiciteit niets op.
Bij juist voer kunnen ze in elk geval nog naar de slacht en brengen ze nog iets op.
Waarop doet zo iemand dit?
Ninx schreef:IK ZEG ACTIE; NU!!!!!
Een kennisje van me opperde gisteren het volgende toen ik aangaf dat het toch niet kan gebeuren dat deze dieren verkommeren:
wat we wel zouden kunnen doen, is een petitie opstarten en heel bokt zn naam laten noteren, als echt iedereen reageerd, dan halen we zeker weten de 10.000 handtekeningen/namen en mss is daar wat mogelijk mee? Minister van landbouw en verkeer is daar mss wel gecharmeerd van en partij vd dieren inschakelen om ons te steunen in die petitie?
Is dat een idee?
Wie is er ook klaar voor actie? Hier boos gaan zitten typen helpt die beesten niet.
De crux zit em uiteindelijk in die markten, daar begint de ellende. Er wordt gehandeld en gesleept met dieren die direct netjes richting slachthuis moeten.
Overigens geldt dit ook voor alle mensen die hun zgn 'dierbare' dieren verhandelen op Marktplaats om ze een mooie oude dag te gunnen. Jaja, een mooie oude dag geef je het dier zelf en anders laat je het dier slachten.... weglopen voor je verantwoordelijkheden noemen ze dat.
Godsamme, wat ben ik woest.
)
annastasia schreef:Een link waar iedereen kan tekenen is een goed idee.
Begin in ieder gaval niet met losse lijsten die via hyves ed gaan. Want dan zijn er verschillende lijsten in omloop en dat is niet echt betrouwbaar, zeker niet voor een petitie
_Patriciaa schreef:Als iedereen apart gaan, kunnen er meerdere foto's gemaakt worden, en zijn er meerdere meldingen!
ds toch altijd iets extras
Er moet zeker iets aan gedaan worden.