Adelinde wint kur, Edward Gal geeft vroegtijdig op

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horseyfries

Re: Adelinde wint kur, Edward Gal geeft vroegtijdig op

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:04

Raggel schreef:
Nou die vragen kan ik jou ook allemaal stellen. Jij weet niet wat voor een informatie ik heb en dat hoef ik jou ook helemaal niet te vertellen. Adeline rijdt ook al langer GP dan Gal met deze paarden, simpel zat.
Ik zeg ook niet dat Gal geen goed werk levert, ik zeg toch ook dat ik gisteren de Kür fantastisch vond! Ik zet alleen mijn eigen vraagtekens bij de combinatie, daar hoeft niemand zich iets van aan te trekken. En ik bepaal al helemaal niet wie op welk paard rijdt, die beslissing lijkt me voor andere mensen om te nemen.

Ehm ja Anky is ook 3 keer Olympsich kampioen, die is ook wel meer dan eens bekritiseerd.. En wel door meer mensen dan op bokt. Dus het is onzin om te zeggen dat ik niet kritisch mag kijken naar iemand die mooi werk levert.

En over je prachtige engelse wijsheid, ik veroordeel niet.
Ik bekijk een combinatie gewoon van een andere kant dan de meeste mensen hier dat doen. Het hoeft toch niet allemaal geweldig, goed, en fantastisch gevonden te worden als het goed gaat en zielig als het paard wat minder blij kijkt (het gemiddelde bokt commentaar). Er mag toch best eens van een andere kant kritisch worden gekeken en het is toch goed om hier over te discussieren.

Als ik er vanuit ga dat je op mij aan het doelen bent met: Helaas blijft het bij suggesties die kant noch wal raken en reacties van mensen met lege profielen waarvan sommigen niet eens weten of ze zelf mannelijk of vrouwelijk zijn....
Vind ik ik jou argumenten om mij te overtuigen van jou gelijk ook niet zeer geloofwaardig en overtuigend overkomen:
- Doe jij het beter?
- Zo, en nu genoeg over deze flauwekul, wat een tijdverspilling zeg!
- Hoor JIJ bij de top van de wereld?

En geslacht heeft niets met discussiëren te maken, nog zo'n waardeloos argument..

Als je al liegt over je geslacht zegt dat wel veel over de betrouwbaarheid van je reacties lijkt me..... als je daar al over moet gaan liegen is het treurig met je gesteld. Dat sloeg trouwens niet op jou maar op "weetergeen", in het profiel staat vrouw terwijl in de posts duidelijk "jongen" staat. Héél apart!

Zoals ik al zei, ik heb niets tegen op mensen met andere meningen mits ze gefundeerd en goed onderbouwd zijn. Dat mis ik in alle gevallen waarin men zegt de combinatie Edward - Sisther niet een goede te vinden.
Wat ik in al deze gevallen wel terug zie is het meten met twee maten: op het moment dat iemand anders een probleem met een paard heeft heeft het "tijd nodig, en zal die ruiter dat echt wel kunnen oplossen". In het geval van Edward is het dan plotseling een combinatie die niet werkt, alhoewel het een combinatie is die nu al meer dan 70 % in de Grand Prix scoort.
Ik geloof niet dat ik degene ben die meent topruiters te moeten bekritiseren en vind dat ik kan concluderen of bepaalde combinaties wel of niet bij elkaar passen op basis van wat ik toevallig een keer in de ring zie terwijl ik verder geen achtergrondinfo heb. Dus alle vragen die ik naar aanleiding van het feit dat een aantal mensen dat wel denken te kunnen heb gesteld, hoef je niet aan mij te stellen. Ik denk immers niet dat ik het beter kan of weet dan deze topruiters. Antwoord op al die vragen van degenen die dat wel denken heb ik nog niet gehad, ook niet van jou. Dan is het wel duidelijk vrees ik....

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:24

Nou of het nou niet of wel over mij gaat, toch een beetje zielig om daar over te moeten beginnen als je je gelijk niet kan krijgen.

Dus niemand mag vinden dat ze geen fijne combi zijn, welke argumenten ook gebruik worden? Die zijn allemaal ongegrond omdat ze de combi Edward-Sisther in twijfel trekken? Jij concludeert nu dus dat alles wat Gal doen niet over gediscusieërd mag worden.
Nou over niet gegronde argumenten gesproken zeg..
En zoals ik al zei: Het is geen plotseling probleem. Ze hebben vaker in een Kür spannings problemen gehad. En dan kan hij wel 70% score in de GP, daar heb je niets aan als je een Kür niet correct kan rijden.
Dus jij vind wel dat jij kan concluderen of bepaalde combinaties wel of niet bij elkaar passen op basis van wat je toevallig een keer in de ring hebt gezien terwijl je verder geen achtergrondinfo hebt? Let even op je spelling, denk namelijk niet dat je dit bedoelt.
Maar nogmaals, jij weet niet wat voor een achtergrond informatie ik heb en hoe vaak ik Edward heb zien rijden. Heeft er ook niets me te maken, mijn mening is mijn mening.
Maar blijkbaar kan jij niet hebben dat iemand anders een andere mening heeft dan jij die hebt, zwak hoor..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:31

ze hebben ook vaak adembenemende proeven neergezet............

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:42

Moderatoropmerking:
Gezien er een modopmerking negeert wordt en er net zo hard door wordt gegaan zet ik hier een slotje op.