fokfanaat schreef:peanutbutter schreef:Met zo'n galop mag je toch geen voldoendes scoren in de ZZ-Licht.
ik vraag me af of zre dat ook wel heeft gedaan, ik las iets van scores van 40, 45%
De galop uit het filmpje is ook zeker niet meer waard
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:peanutbutter schreef:Met zo'n galop mag je toch geen voldoendes scoren in de ZZ-Licht.
ik vraag me af of zre dat ook wel heeft gedaan, ik las iets van scores van 40, 45%

En daar zaten echt paarden bij waar vrijwel iedereen fijn mee kon sturen.
Ben dus sowieso niet zo overtuigd van Deurne
Beaux schreef:Dus conclusie: zo knap is het ook weer niet. Veel oefeningen uit het ZZ-licht lukken hem niet omdat hij simpelweg een Fjord is en die zijn daar niet voor gemaakt. Met een beetje tegenhouden en tegelijk prikken laat je alles uiteindelijk piafferen(of steigeren als je pech hebt). Dus knap? Ik vind van niet. Ik vind niet dat je een beestje zo moet dwingen dingen te doen waar zijn lijf niet voor bestemd is. En voor zover ik weet heeft ze geen winst in het ZZ-licht en dit betekend dat ze dit dus ook niet is!
Wel leuk voor haar dat ze de Masterclass mag doen maar ik vraag me af wat ze in Deurne met deze combinatie aanmoeten.
En ze helpen Guusje er ook ineens mee! Schimpje schreef:Vind het toch wel knap; de eerste FJORD op ZZ-LICHT niveau die 4-TAKT galop rijdt...
Bizzybijtje schreef:Alexx schreef:over Deurne: ik snap niet dat ze de lat leggen bij 1.60 ik zou zelf de lat leggen bij 1.56,7 vanaf het paard namelijk. Ik snap dat ze geen ponies aannemen, want ze leiden oa op naar topsport. Ooit een pony op internationaal topsport niveau gezien? Met dressuur zou het eventueel wel kunnen, maar met springen zeer waarschijnlijk niet.
Jup. GP-niveau![]()
Maar goed.
Echt heel knap wat ze heeft bereikt met haar fjordMaar over haar houding is wel waar... maar ach. Nobody's perfect.
Miss_Malfoy schreef:Nog een mooi voorbeeldje...
Dit is een filmpje bij ons op de manege, ik zat er ook.
Op het filmpje niet te zien, maar er werd wat afgeprikt onder die jurk joh...![]()
Ter vergelijking, een vriendin van me, op een manegepony, met een gewoon bitje...
Nou ik weet wel wie er beter reed die dag.
http://www.youtube.com/watch?v=jeYlkPUx2_o
talented schreef:ZZ licht -1 mag niet worden beschouwd als zz licht niveau.
) heeft. Maar moet ze nou voor elk wissewasje de publiciteit blijven opzoeken.
. 3Hearts schreef:talented schreef:ZZ licht -1 mag niet worden beschouwd als zz licht niveau.
![]()
![]()
Wat ik nou niet snap.. Leuk dat ze een fjord in het zz-licht () heeft. Maar moet ze nou voor elk wissewasje de publiciteit blijven opzoeken.
![]()
Je moet op een gegeven moment toch de grens van je beestje kennen.. Dit beestje zit op zijn grens (misschien zelfs er al wel overheen), maar toch wordt hij verder gepushed. Wat ik dus niet vind kunnen ...
juudje84 schreef:wat kunnen jullie zeuren man man, hoeveel % van jullie hier heeft ooit dat nivo gereden.... pfff al ziet het er allemaal niet perfect uit en tuurlijk kunnen er puntjes beter, maar whatever ze zet door en bereikt t wel, genoeg andere komen er nooit dussss...
juudje84 schreef:wat kunnen jullie zeuren man man, hoeveel % van jullie hier heeft ooit dat nivo gereden.... pfff al ziet het er allemaal niet perfect uit en tuurlijk kunnen er puntjes beter, maar whatever ze zet door en bereikt t wel, genoeg andere komen er nooit dussss...
. Ilja000 schreef:Het feit dat voor het eerst een Fjord aan de toelatingseisen voldoet is natuurlijk leuk nieuws en een visitekaartje voor het ras!
Sjolvir schreef:Dan ik maar weer.
Gefeliciteerd aan Jo! en Guus, dat wat ze al heel lang wilden is gelukt!
Een opleiding in de paarden.
En ondanks alle kritiek, zijn jullie goede reclame geweest voor het ras!
Guus is niet voor niets super Guus.
Fjorden hebben misschien hun bouw en gangwerk niet altijd mee (voor de hogere dressuur),
maar sommigen wel degelijk het karakter!
Sjolvir schreef:Fjorden hebben misschien hun bouw en gangwerk niet altijd mee (voor de hogere dressuur),
maar sommigen wel degelijk het karakter!