Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Future_ schreef:Met crossen zoek je toch de snelheid, adrenaline en de hoge sprongen zelf op? Met menincidenten gebeurd het eerder door mensen van buitenaf die je paard laten schrikken en dat soort accefietjes. Het is toch anders, je (ik iig niet..) gaat niet een recreatief ritje maken met de instelling zo snel mogelijk en met zoveel mogelijk opstakels weer terug te zijn? No way..

OoappeloO schreef:_Future_ schreef:Met crossen zoek je toch de snelheid, adrenaline en de hoge sprongen zelf op? Met menincidenten gebeurd het eerder door mensen van buitenaf die je paard laten schrikken en dat soort accefietjes. Het is toch anders, je (ik iig niet..) gaat niet een recreatief ritje maken met de instelling zo snel mogelijk en met zoveel mogelijk opstakels weer terug te zijn? No way..

_Future_ schreef:OoappeloO schreef:Maar ik heb ook niet de instelling om met tussen witte hekjes te huppelen mn paard aan een blessure te krijgen
Je vergeet wel een groot punt: het verschil tussen topsport en recreatief!!
Dat is juist mijn punt! Ik snap die topsport dus zowieso niet, maar dat ligt vast aan mij

_Future_ schreef:Met crossen zoek je toch de snelheid, adrenaline en de hoge sprongen zelf op? Met menincidenten gebeurd het eerder door mensen van buitenaf die je paard laten schrikken en dat soort accefietjes. Het is toch anders, je (ik iig niet..) gaat niet een recreatief ritje maken met de instelling zo snel mogelijk en met zoveel mogelijk opstakels weer terug te zijn? No way..
oe de hindernis (en de bodem ná vooral) er uit ziet. KiWiKo schreef:en dan nog even de paarden tellen die door verkeerd dressuurmatig misbruik op het slachthuis staan...........
_Tamara schreef:Blijft een gevaarlijke discipline, sterkte voor Zara! Al kan ik me niet voorstellen hoe een paard kan struikelen in een bladerenhoop, die is toch zacht? En de organisatie, laten die de opgeveegde bladeren in het parcours liggen?

heel veel sterkte voor Zara 
Snoevie schreef:_Tamara schreef:Blijft een gevaarlijke discipline, sterkte voor Zara! Al kan ik me niet voorstellen hoe een paard kan struikelen in een bladerenhoop, die is toch zacht? En de organisatie, laten die de opgeveegde bladeren in het parcours liggen?
volgens mij kan het wel erg glad zijn