Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pre schreef:Hebben die andere ruiters dan zo slecht gereden dat Anky nog wint met zulke fouten in haar proef?
Paardennamen schreef:pre schreef:Hebben die andere ruiters dan zo slecht gereden dat Anky nog wint met zulke fouten in haar proef?
Ach, dat is tegenwoordig toch normaal?

pharagirlke schreef:Paardennamen schreef:Hebben die andere ruiters dan zo slecht gereden dat Anky nog wint met zulke fouten in haar proef?
Paardennamen schreef:pre schreef:Hebben die andere ruiters dan zo slecht gereden dat Anky nog wint met zulke fouten in haar proef?
pre schreef:Hebben die andere ruiters dan zo slecht gereden dat Anky nog wint met zulke fouten in haar proef?
supertinkie schreef:Ik vind het ook opvallend, dat wanneer er tactfouten en storingen in een proef zitten dat je dan nog zo'n score behaald. Ik heb de proef niet gezien dus kan er verder niet over oordelen. Nu hebben de meeste van ons de andere proeven denk ik ook niet gezien dus om nou echt een duidelijk oordeel te vellen, nee, maar ik vind het ook wel een beetje apart.
vessuvius schreef:pre schreef:
paardje van zijne heiligheid Anky kwam dr mee weg
vessuvius schreef:paardje van zijne heiligheid Anky kwam dr mee weg
pharagirlke schreef:Paardennamen schreef:Ach, dat is tegenwoordig toch normaal?
bespeur ik hier enige frustratie?
Het is haar gegunt
Het is tegenwoordig toch gewoon normaal dat je met zulke fouten en erger gewoon eerste kan worden 
xSoline schreef:Ja inderdaar weer een nette presatie van anky samen met haar paard helaas heb ik het niet helemaal kunnen kijken
[/quote]
[/quote]