Boer naar rechter na beschuldiging van seks met ezel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Boer naar rechter na beschuldiging van seks met ezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 12:59

www.ad.nl

Een hobbyboer uit Groningen heeft twee vrouwen uit die stad voor de rechter gesleept omdat ze hem beschuldigen van het hebben van seks met een ezel.

De beklaagde eist een schadevergoeding van duizend euro van het tweetal. Dat beweerde in nieuwsuitzendingen van RTV Noord dat de man seks zou hebben gehad met dieren en dat hij zijn beesten verwaarloosde. De hobbyboer stapte daarom naar de rechter. Die behandelde de zaak gisteren. Hij hoorde eerst het verhaal van de twee vrouwen aan. Die bleven bij hun eerdere verklaringen. Volgens hen is het algemeen bekend dat de man regelmatig seks heeft met een ezel.

texelse

Re: Boer naar rechter na beschuldiging van seks met ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:02

wat vind de ezel hiervan?

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:03

Algemeen bekend of dorpsroddel? Ik kan me de reactie van die man goed voorstellen!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:17

alsof die ezel daar wat van krijgt. Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel. Beest zal enkel gefriemel aan zijn achterste voelen.
MAAR het blijft uiteraad een ranzig gedoe. En waren die vrouwen daarbij????

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:21

Esmeralda schreef:
alsof die ezel daar wat van krijgt. Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel. Beest zal enkel gefriemel aan zijn achterste voelen.

Verward Hele rare gedachte

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:22

Tja een vrouw geloven ze nou eenmaal eerder dan een man, hoe achterlijk het ook is!!!
Zoveel vrouwen en vooral "vriendinnetjes" kunnen daar misbruik van maken.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:24

Esmeralda schreef:

Hele rare gedachte misschien maarreeh... size doesn't matter? Knipoog

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:25

Zowel ezels als paarden zien sex met een mens denk ik niet als dusdanige "verkrachting", sex is sex.
Maar er zijn ook paarden/ezel verkrachters, die niet alleen sex met het dier hebben, maar het ook nog eens mishandelen door allerlei tierenlantijn in de vagina / anus te proppen. En dát is wel heel ernstig.
In sex met paarden of ezels in het algemeen zie ik het probleem niet zo, maar er is wel wat mis met je als je hier behoefte aan hebt!

Ik hou het lekker bij mijn eigen dekhengst!!!
(vriendlief)

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:31

en mijn paard die is misbruikt,
krijg ik daar dan ook 1000 euro voor,als ik een werkelijke dader
voor het gerecht daag?

nee hoor die dader kwam er met een" nooit meer doen af......

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:34

Die vrouwen hadden dan beter eerst bewijs kunnen verzamelen, stiekem filmen ofzo Vork voordat ze zoiets gingen rondbazuinen.
Nu blijft het maar gissen.. De een zegt dit, de ander zegt dat..

Als ie het echt gedaan heeft dan hoop ik dat ze em in ieder geval al z'n dieren afnemen, zo'n gek zouden ze van mij zelfs achter de tralies mogen stoppen! Maar helaas is hij niet illegaal bezig als de dieren niet mishandeld worden..
En als het verzonnen is door die vrouwen.. dan lijkt mij de beste straf dat ze t in het dorp moeten omroepen dat t niet waar is en ze alles verzonnen hebben Vork En nog een paar maanden ezelpoep scheppen erbij! Helaas bedenkt de rechter nooit zo'n goeie straffen Verdrietig

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:34

superwoman schreef:
Esmeralda schreef:

Verward Hele rare gedachte

dat blijft het zekers
zowiezo blijft het gewoon ranzig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:50

De verwaarlozing die de dames beweren moet natuurlijk aan te tonen zijn.

Maar misschien waren ze wel gewoon jaloers op die ezel Bloos . Best een ludieke wraakactie Whoosh! als je er zo bij nadenkt. Maar natuurlijk niet netjes als het gewoon verzonnen is, ook al krijgt hij gelijk dit verhaal zal hem altijd blijven achtervolgen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:05

Als hij het al gedaan heeft, dan lijkt me dat best dapper Tong uitsteken
Meende dat ezels meer van de ruige vrijpartijen waren, als de merrie hengstig is slaat ze regelmatig flink naar achter voordat de hengst mag dekken. Lijkt me niet prettig..

Of het waar is weet ik niet, maar onderschat de kracht van een dorp niet. Misschien lag die hobbyboer niet goed bij een aantal personen en dan kan zo'n roddel behoorlijk uit de hand lopen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:08

texelse schreef:
wat vind de ezel hiervan?

Huilen van het lachen Zo droog Huilen van het lachen

Wil iemand me op komen rapen??

Ik vind het een discutabel geval.. Als niemand het heeft gezien is het moeilijk te bewijzen en volgens mij valt het dan onder laster?

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:29

Ik vind het belachelijk en wel degelijk mishandeling! Het hoort niet, niet in deze natuur gewoon helemaal niet!!!! Ik snap de reactie van Esmeralda ook niet helemaal:Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel ??? Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat de natuur liever niet verstoord woord hoor en dus liever wel zijn eigen soort kiest!

Maar goed, als dit werkelijk niet waar is vraag ik mij af wat die twee dames hier mee willen bereiken. Wel een raar verhaal.

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:37

davincilover schreef:
Ik vind het belachelijk en wel degelijk mishandeling! Het hoort niet, niet in deze natuur gewoon helemaal niet!!!! Ik snap de reactie van Esmeralda ook niet helemaal:Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel ??? Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat de natuur liever niet verstoord woord hoor en dus liever wel zijn eigen soort kiest!

Maar goed, als dit werkelijk niet waar is vraag ik mij af wat die twee dames hier mee willen bereiken. Wel een raar verhaal.

Leg uit waarom je sex met een dier mishandeling vind.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:38

Iemand die op heterdaad betrapt is voor het hebben van Se met een pony is er met een Foei vanaf gekomen.
Geen werkstraf niks.
En dat stond op tape, paard vastgeboden, hij op een omgekeerde speciekuip (die diende als waterbak) met zn broek op zn enkels en zn lul in het paard/de pony.

Wat schieten de vrouwen ermee op om dit op tv te zeggen over iemand. Pure zwartmakerij in mijn ogen!
Als je er echt wat aan wil doen ga je naar de politie, zorg je dat je de man op heterdaad betrapt, maakt video's en foto's.

Nu is er geen bewijs, ik vind het eenbeetje kinderachtig van de dames.
Ik zou zeggen: kijk is naar de verwaarlozing. Is de verwaarlozing onzin dan is het sex verhaal zeer waarschijnlijk ook een leugen.
Is de verwaarlozing echt waar, dan zit er mogelijk, misschien, wellicht een kern van waarheid is hun verhaal

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:41

davincilover schreef:
Ik denk dat de natuur liever niet verstoord woord hoor en dus liever wel zijn eigen soort kiest!

Het probleem is dat een mens ook bij de natuur behoort, en dat het dier er geen last van ondervind.
Het is wél mishandeling als er allerlei tierenlantijn in de vagina of anus wordt gepropt, of als het dier word vastgebonden zodat het niet kan vluchten, of wordt geslagen of op een andere manier wordt gepijnigd.
Zolang het dier geen pijn ondervind is er naar mijn weten geen sprake van mishandeling.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:43

maar wel verkrachting, ezel heeft nooit gezegd dat hij het wil.
En verkrachting is ook strafbaar

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:44

ma_rie_tje schreef:
Iemand die op heterdaad betrapt is voor het hebben van Se met een pony is er met een Foei vanaf gekomen.
Geen werkstraf niks.
En dat stond op tape, paard vastgeboden, hij op een omgekeerde speciekuip (die diende als waterbak) met zn broek op zn enkels en zn banketstaaf in het paard/de pony.

Dit valt wel onder mishandeling i.m.o, maar blijkbaar is NL nogal lichtjes in het straffen van dierenmishandeling. Maar goed dit was al bekend.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:45

Ik ben het helemaal met ma-rie-tje eens , iemand zwart maken is zo gemakkelijk laat die dames eerst maar eens met bewijs komen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:45

ma_rie_tje schreef:

Even technisch bekeken heeft de ezel ook niet gezegd dat ze het NIET wil..

Neemt niet weg dat ik het echt in en in triest vind..

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:47

ma_rie_tje schreef:

Als een ezel het niet wil, kan hij trappen, of vluchten. Hier uit kun je zien dat het dier er niet van gediend is.
Een mens kan gelukkig zeggen dat hij er niet van gedient is. Een dier niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:52

ma_rie_tje schreef:

Maar waar ligt de grens dan? Technisch gezien is een boer/dierenarts die zijn arm in de achterkant van een koe stopt het dier dan ook aan het verkrachten.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind seks met dieren absoluut weerzinwekkend en er mogen wat mij betreft fikse straffen op staan. Maar het onderscheid is lastig, de handeling (penetratie; voorwerp/lichaamsdeel in een geslachtsdeel van een dier) is namelijk hetzelfde.

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:57

Mensen er is toch geen interactie tussen ezel en mens op het gebied van sex! Gatverdamme wordt er naar van bij de gedachte. Verdrietig

Om mijn antwoord toe te lichten op de vraag van Gypmie. Waarom ik het mishandeling vind, wij weten niet wat het dier ervan vindt. Zolang wij mensen niet kunnen achterhalen of het dier het prettig vind of niet vind ik dat je van hem af moet blijven! Boos!

Als jij mij kan vertellen dat het dier het ook wil, zal ik het geen mishandeling noemen. Het dier zit op een laag niveau qua ontwikkeling en een kind ook. Die mogen ook niet worden misbruikt. Ik blijf erbij ik vind het mishandeling.