Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Esmeralda schreef:alsof die ezel daar wat van krijgt. Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel. Beest zal enkel gefriemel aan zijn achterste voelen.
MAAR het blijft uiteraad een ranzig gedoe. En waren die vrouwen daarbij????
Hele rare gedachte
Esmeralda schreef:alsof die ezel daar wat van krijgt. Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel. Beest zal enkel gefriemel aan zijn achterste voelen.
voordat ze zoiets gingen rondbazuinen.
En nog een paar maanden ezelpoep scheppen erbij! Helaas bedenkt de rechter nooit zo'n goeie straffen
superwoman schreef:Esmeralda schreef:alsof die ezel daar wat van krijgt. Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel. Beest zal enkel gefriemel aan zijn achterste voelen.
Hele rare gedachte
. Best een ludieke wraakactie
als je er zo bij nadenkt. Maar natuurlijk niet netjes als het gewoon verzonnen is, ook al krijgt hij gelijk dit verhaal zal hem altijd blijven achtervolgen.
texelse schreef:wat vind de ezel hiervan?
Zo droog 
davincilover schreef:Ik vind het belachelijk en wel degelijk mishandeling! Het hoort niet, niet in deze natuur gewoon helemaal niet!!!! Ik snap de reactie van Esmeralda ook niet helemaal:Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel ??? Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat de natuur liever niet verstoord woord hoor en dus liever wel zijn eigen soort kiest!
Maar goed, als dit werkelijk niet waar is vraag ik mij af wat die twee dames hier mee willen bereiken. Wel een raar verhaal.
davincilover schreef:Ik denk dat de natuur liever niet verstoord woord hoor en dus liever wel zijn eigen soort kiest!
ma_rie_tje schreef:Iemand die op heterdaad betrapt is voor het hebben van Se met een pony is er met een Foei vanaf gekomen.
Geen werkstraf niks.
En dat stond op tape, paard vastgeboden, hij op een omgekeerde speciekuip (die diende als waterbak) met zn broek op zn enkels en zn banketstaaf in het paard/de pony.
ma_rie_tje schreef:maar wel verkrachting, ezel heeft nooit gezegd dat hij het wil.
En verkrachting is ook strafbaar
ma_rie_tje schreef:maar wel verkrachting, ezel heeft nooit gezegd dat hij het wil.