Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Hij moet het team uit en bij Beerbaum is de schorsing zo geregeld dat het in een wedstrijdloze periode kon. Hoezo meten met twee maten en dubbele agenda's. Je gaat je toch vragen stellen over de macht die de Beerbaums hebben en of dingen nu wel heel eerlijk verlopen.
Cayenne schreef:www.horses.nl
'' Ahlmann blijft erbij onschuldig te zijn, hij zegt dat het middel in Equi Block zat, een middel om de spieren in de rug van zjn paard te behandelen na een wedstrijd, en dat er op het etiket staat: 'dit middel geeft geen positieve dopingtest'.
Breido Graf Zu Rantzau vindt dat onzin. ,,Als er zoiets op een etiket staat, dan moeten er juist alarmbellen gaan rinkelen.''
henkb schreef:Ik denk dat Ahlmann geen blaam had getroffen wanneer dat produkt in de voeding had gezeten. Maar daar zat het niet in. Had het er wel ingezeten dan was dat ook gemakkelijk aantoonbaar door het voer te onderzoeken en dan had niemand een kwaad woord gezegd, behalve richting degene die het voer geleverd zou hebben.
Daarnaast worden zijn uitspraken over het toedienen van het middel in de combinatie met zijn uitspraak over de blessure van Cöster door verschillende dierenartsen zwaar betwijfeld.
@Hilden: Waarom schuif ik iets af? Die regel is toch duidelijk?
Hoe kun je als ruiter gewoon zo naief zijn om je paard na een redelijke blessure zelfstandig te gaan bedokteren zonder de dierenarts van de bond erbij te betrekken?
Dat de FEI bepaalde componenten heeft uitgesloten van de test volgens jou is mij nieuw. Daar zou ik ook graag meer van weten.
Adriana schreef:Hilden wat insinueer jij???
Iemand die lid is van het EASP ontvangt geen In de Strengen? Klinkt mij volkomen onlogisch en het volgende punt je begint over een paard wat totaal niks nada met deze discussie heeft te maken
Adriana schreef:Hilden wat insinueer jij???
Iemand die lid is van het EASP ontvangt geen In de Strengen? Klinkt mij volkomen onlogisch en het volgende punt je begint over een paard wat totaal niks nada met deze discussie heeft te maken
henkb schreef:Adriana schreef:Hilden wat insinueer jij???
Ze kan alles zeggen, maar als ze mijn paard gaat beledigen
hilden1971 schreef:A). ik insinueer totaal niets alleen dat hij zelf fokt met easp paarden en ik dus niet weet of hij dan ook een lidmaatschap heeft van het KWPN.
b) ja over dat paard had ik beter via pb kunnen doen.
henkb schreef:hilden1971 schreef:A). ik insinueer totaal niets alleen dat hij zelf fokt met easp paarden en ik dus niet weet of hij dan ook een lidmaatschap heeft van het KWPN.
b) ja over dat paard had ik beter via pb kunnen doen.
A: Ik fok zelf niet en het zijn geen EASP paarden (maar KPWN erkend x KWPN Keur);
B: Ja, veel beter!
_Rianne_ schreef:Zou iedereen die in de internationale springsport uitkomt, niet beter moeten weten?
Insider schreef:Nou als het echt zo is dat het op het etiket staat dat het geen positieve dopingtest geeft dan zou ik de fabrikant maar aanklagen. Nogal vals en in elk geval een zeer domme uitspraak van Breido Graf Zu Rantzau om te zeggen dat je een etiket niet kunt vertrouwen. Waar gaat het heen in deze wereld