Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Juliette86 schreef:Idd vaag:
De man reed met zijn paard waar dat niet mocht. Hij had om daar te komen wat touwen verhangen. De beheerder van dat stuk (de vrouw) heeft die touwen vervolgens terug gehangen. De man moest daardoor uitwijken -> paard beschadigde de hoef -> man slaat vrouw.
Heb ik het goed zo?
Jasmijn76 schreef:..is politietaal!...is voor ons normale volk niet te begrijpen
![]()
Charaz schreef:Naar mijn idee is het gewoon een duidelijk verhaal maar goed.
Vreemde man, je zou zeggen dat hij wel snapt dat dit zijn eigen schuld is.
Juliette86 schreef:Idd vaag:
De man reed met zijn paard waar dat niet mocht. Hij had om daar te komen wat touwen verhangen. De beheerder van dat stuk (de vrouw) heeft die touwen vervolgens terug gehangen. De man moest daardoor uitwijken -> paard beschadigde de hoef -> man slaat vrouw.
Heb ik het goed zo?
Woogy schreef:ik ken beide mensen en het hele verhaal.
Extra informatie: Die man is breed wattie hoog is en de vrouw weegt denk ik net zo veel als 1 been van hem...prima partij toch?
pandabeertje schreef:aha.
ik kan de man wel begrijpen dat ie boos is als zijn paard gewond raakt door een domme fout.
wel had hij het anders moeten aanpakken, geweld lost niets op.
de vrouw had natuurlijk ook eerst goed kunnen kijken of er niet wel iemand was, of het op een normale manier kunnen oplossen als ze het al wist. Nu is het paard ook de dupe van een menselijke fout van 1 of beide partijen.
Bzoem schreef:wat doet een man die even breed als hoog is op de renbaan van duindigt dan? of zie ik dat nu verkeerd..
beetje idioot dat hij dan die vrouw gaat slaan, natuurlijk ben je boos als je paard gewond raakt, maar dat los je zo toch niet op?