Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yinari schreef:Grappig toch. Veel mensen hebben het erover dat Anky zo'n harde vrouw is, maar in elk interview en dit soort stukjes vind ik haar reeel en geeft ze haar gevoelens toch wel een beetje bloot.
Mooi stuk, zeker weten. Maarre.....De Anky-lijn brengt vast wel een hoop centjes binnen, daarvoor kunnen ze toch wel een mooi paardje kopen?
Tallie_Ho schreef:Mwaaaah, als wij nou met zijn alleen een zootje ankypads kopen, dan staat ze er over 4 jaar weer met een toppertje
Adil18 schreef:Yinari schreef:Grappig toch. Veel mensen hebben het erover dat Anky zo'n harde vrouw is, maar in elk interview en dit soort stukjes vind ik haar reeel en geeft ze haar gevoelens toch wel een beetje bloot.
Mooi stuk, zeker weten. Maarre.....De Anky-lijn brengt vast wel een hoop centjes binnen, daarvoor kunnen ze toch wel een mooi paardje kopen?
Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat het voor haar moeilijk is om aan een paard van een tonnetje of twee te komen...
Tallie_Ho schreef:Mwaaaah, als wij nou met zijn alleen een zootje ankypads kopen, dan staat ze er over 4 jaar weer met een toppertje
Sentido schreef:Ik denk dat een echt toppaard dat zo mee kan naar de OS wel wat meer kost als een tonnetje of twee..
Maar goed, ik geef haar groot gelijk als ze het geld liever in haar kinderen investeert
Adil18 schreef:Sentido schreef:Ik denk dat een echt toppaard dat zo mee kan naar de OS wel wat meer kost als een tonnetje of twee..
Maar goed, ik geef haar groot gelijk als ze het geld liever in haar kinderen investeert
Das waar, maar als ze er nu een koopt en nast Salinero opleidt...Dan heeft ze tegen de tijd dat Salinero 'niet meer kan' een ander paard klaar staan...
Oh ja, nu weet ik ook weer waarom ik geen kinderen wil
Nog een reden...
postbodesiem schreef:volgens mij kan ze zelf ook wel een nieuw paard betalen :
even googelen en je komt hier op uit :
However, four equestrian riders are also mentioned in the list with Anky van Grunsven leading as richest equestrian athlete. She covers the 12th place of this Top 100 with an estimated annual income of 3.6 million euro. Van Grunsven is also the best earning female Dutch athlete of the year.
bron: quote
postbodesiem schreef:...annual income of 3.6 million euro....
postbodesiem schreef:volgens mij kan ze zelf ook wel een nieuw paard betalen :
even googelen en je komt hier op uit :
However, four equestrian riders are also mentioned in the list with Anky van Grunsven leading as richest equestrian athlete. She covers the 12th place of this Top 100 with an estimated annual income of 3.6 million euro. Van Grunsven is also the best earning female Dutch athlete of the year.
bron: quote
Sentido schreef:Ps. En van die 3,6 miljoen.. Daar gaat (even rekenen) 1,8 en een beetje miljoen naar de Belastingdienst!