Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
C_arola schreef:niet veel mensen uit de paardenwereld duss..
Snap het wel van Anky dat ze nu weer naar huis wil.. Maar de opmerking 'Die loopt vanzelf wel achter me aan.' vond ik wel een beetje raar..
Insider schreef:C_arola schreef:niet veel mensen uit de paardenwereld duss..
Snap het wel van Anky dat ze nu weer naar huis wil.. Maar de opmerking 'Die loopt vanzelf wel achter me aan.' vond ik wel een beetje raar..
Hahahah als je het stel echt zou kennen met hun historie dan zou je er hard om lachen en krijgt hij eindelijk de bal een keer terug.
Angela schreef:En Sjef Janssen, trainer en man? “Die loopt vanzelf wel achter mij aan”, zei Anky.
C_arola schreef:niet veel mensen uit de paardenwereld duss..
Gulpje schreef:C_arola schreef:niet veel mensen uit de paardenwereld duss..
Nee, weet je wat écht raar was? Dat ze een hele nette Kur reed en dat die Suffe Sjef niet naar haar toekwam zodat ze hem moest gaan zoeken! Ze heeft groot gelijk!
majolein schreef:Hoe vaak maak je zoiets nu mee??
Ik zou het wel weten.
En hoe Sjef achter haar aanloopt hebben we
gisteren kunnen zien!!! NOT!
SteffieA schreef:Als je het mij vraagt zijn er (relatie)problemen in het gelukkige? duo. De hele week al maken ze ruzie wat mooi uitgezonden wordt op internet. En dat Sjef dan niet bij de ring staat om Anky te feliciteren is op zijn minst ook een beetje raar.
majolein schreef:Hoe vaak maak je zoiets nu mee??
Ik zou het wel weten.
En hoe Sjef achter haar aanloopt hebben we
gisteren kunnen zien!!! NOT!
paardje2005 schreef:Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!
Denk eerder dat onze anky een beetje last van sterralures heeft.
Nou dan zit je even 3 uur in vliegtuig...nou woei..
dom mens
paardje2005 schreef:Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!
dom mens
dom mens
SteffieA schreef:Als je het mij vraagt zijn er (relatie)problemen in het gelukkige? duo. De hele week al maken ze ruzie wat mooi uitgezonden wordt op internet. En dat Sjef dan niet bij de ring staat om Anky te feliciteren is op zijn minst ook een beetje raar.
Neonlight schreef:Jammer dat er maar 1 nederlander de moeite neemt om naar de sluitingsceremonie te gaan. Het hoort er nu eenmaal bij. Waar is de olympische gedachte en het olympische gevoel?
Leuk dat Tim Lips er wel naar toe gaat, en ik hoop ook dat hij veel plezier nog heeft die dagen in Beijing, en het echte gevoel van de olympische spelen meekrijgt.