Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sigrid1182 schreef:ik begrijp hieruit dat de hond los liep zonder baasje.
ik snap dat niet....
hopelijk zijn hond en paard er niet erg aan toe.
Poohbeer schreef:Wat geweldig weer dat direkt de vooroordelen je weer om de oren gaan vliegen.
Hoop dat paard en hond er niks aan over houden.
Poohbeer schreef:Wat geweldig weer dat direkt de vooroordelen je weer om de oren gaan vliegen.
gabyfedde schreef:Poohbeer schreef:Wat geweldig weer dat direkt de vooroordelen je weer om de oren gaan vliegen.
Die vooroordelen zijn er anders niet voor niets.... Ligt niet aan de honden hoor, maar aan de idioten die agressie in een hond stoer vinden en er dus maar mee gaan fokken.
Marijee schreef:Auw![]()
Het is wel aardig dichtbij.
Het paard, zou nu denk ik wel een angst hebben voor vreemde honden.
Maanling schreef:Poohbeer schreef:Wat geweldig weer dat direkt de vooroordelen je weer om de oren gaan vliegen.
Uh, waar lees jij (voor jouw post) vooroordelen?
Ik lees alleen maar meelevende berichtjes.
En dan nog. Hier is geen spraken van een VOORoordeel, maar gewoon van een oordeel. Die hond zal zich niet gedragen hebben anders was er niets gebeurd dat een berichtje waard was.
Downhill schreef:Oeps....
Het is maar goed de de nieuwe reglementen en wetten, over bijtende honden, nog niet van toepassing zijn.
Maanling schreef:Nou goed, jij je zin. Er is niets gebeurd. <-- kijk, geen vooroordeel.
Maar hoe wil jij dan een 'onaangename en pijnlijke confrontatie' verklaren?
Oh, wacht, ik snap hem al. Het paard heeft natuurlijk die hond te pakken genomen!