Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
marieminime schreef:is er al bekend hoelaat nederland moet starten....
gister was er een mooi schema met hoelaat alles uitgezonden zou worden op nederlandse tijd......
Cayenne schreef:marieminime schreef:is er al bekend hoelaat nederland moet starten....
gister was er een mooi schema met hoelaat alles uitgezonden zou worden op nederlandse tijd......
Dat staat nog steeds op de voorpagina. Gewoon even zoeken
marieminime schreef:ik hoop echt dat ie de proef verprutst door dat scherm hihi
Cayenne schreef:Helaas werd mijn score ook opeens nog eens negatief beinvloed door het Duitse jurylid
Noisy schreef:Cayenne schreef:Helaas werd mijn score ook opeens nog eens negatief beinvloed door het Duitse jurylid
Hier kan ik toch zo kwoad om wordenEn dat moet dan een eerlijke jury voorstellen...Gaat alweer goed daar...
ceasario schreef:marieminime schreef:ik hoop echt dat ie de proef verprutst door dat scherm hihi
Waarom schiet je die bok niet direct neer ??
Wat een mentaliteit...
ceasario schreef:]
"Cayenne"
Helaas werd mijn score ook opeens nog eens negatief beinvloed door het Duitse jurylid
Hier kan ik toch zo kwoad om wordenEn dat moet dan een eerlijke jury voorstellen...Gaat alweer goed daar...
Baxter schreef:Het scherm staat er zeker weten nog. ik heb em gister een aantal keren langs zien komen...
Ben benieuwd hoe de duitsers maar vooral Anky het gaan doen vandaag...
cyrano schreef:[
Je kan lullen wat je wil maar het is toch wel erg opvallend dat Imke bij 1 en dan ook nog eens precies het duitse jurylid op de 6e plek word gezet en bij de andere juryleden op de 2e.
Het verschil tussen de juryleden mag in mijn ogen toch echt niet zo groot zijn.
cyrano schreef:Of het is altijd een excuses dat het de fout van de jury is..Gewoon gaan pingpongen..!!!