Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annash schreef:Niet helemaal waar, gezien het geen tyfoon is, wel een tropische storm. Morgen eind van de middag (lokale tijd daar) gaat ie aan land. Daarna zal ie nog aanhouden als tropische storm voor 1/2 dagen en dan afzakken tot een tropische depressie.
Desalniettemin zeer vervelend dat de paarden afgeladen moesten worden. Hopelijk zakt de storm inderdaad snel af zoals de berichten en (radar)beelden doen voorspellen en hebben ze er op de OS zo min mogelijk last van.
Sammie schreef:En ik denk dat je met mensen eerder uit kan wijken naar een ander vliegveld dan met paarden.Zomaar een gokje, ik heb verder ook niet veel verstand van dit soort vliegreizen.
A_N_O_U_K schreef:Fijn.... Dan zijn de ruiters er straks wel al.. maar de paarden niet...Paarden kunnen dus vanaf nu tot ze in Hong Kong zijn ook niet meer getraind worden....
hittepit_12 schreef:Ik denk dat de paarden erger op een moeilijke landing reageren dan mensen, mensen kan jet uitleggen en die begrijpen het(is het natuurlijk nog steeds niet leuk)
En paard begrijpt het niet en kan in paniek raken met alle gevolgen van dien.
Kendra schreef:Wat zouden ze doen met de paarden? Terug naar Drenthe? Hoe dan ook niet geweldig, ook niet voor de ruiters, vast geen goed gevoel als je zelf naar Honkong vliegt en je paarden achter moet laten.